Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä alalla on mukavimmat työkaverit?

Vierailija
10.09.2021 |

Paljon kuulee pahaa esimerkiksi hoitoalasta, juoruilijoita ja kyräiöijöitä. Miesvaltaisilla duunarialoilla sitten taas pitäisi sietää sovinismia ja rempseyteen verhoiltua vidduilua. Rahoituksessa on snobeja ja pyrkyreitä, markkinoinnissa lipeviä hännystelijöitä, lakialalla narsismi ja kieroilu rehottaa, liikunta- ja hyvinvointialalla on tiedevastaisia öyhöttäjiä ja oman navan kaivelijoita, ravintola-alalla pomottajia...

Millä alalla siis olisi mukavia ihmisiä?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metron kuljettaja

Vierailija
2/51 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä missä on paljon aspergerpiirteisiä kuten luma-opettajissa ja IT-alalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunarit on mukavia: roskakuskit,  huoltomiehet, laitoshuoltajat ja hyllyttäjät kaupoissa.

Vierailija
4/51 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Assit mukavia? Veljelläni on asperger ja on erittäin surkea sosiaalisessa kanssakäymisessä, usein suorastaan inhottavaa seuraa. Saattaa kyllä olla vain k-sipää, mutta eikö aspergereillä yleensäkin ole noita sosiaalisia ongelmia?

Ap

Vierailija
5/51 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautausmaan työntekijät.

Vierailija
6/51 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöhuoltsikalla.

Vierailija
7/51 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Duunarit on mukavia: roskakuskit,  huoltomiehet, laitoshuoltajat ja hyllyttäjät kaupoissa.

Oman kokemukseni mukaan eivät ole, vaan kovasti sovinismi rehottaa.

Ap

Vierailija
8/51 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto- ja kuljetusalalla ainakin on, omien kokemusteni perusteella.

Vierailija
9/51 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodissa, missä on riittävästi työntekijöitä.

Vierailija
10/51 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut monilla eri aloilla töissä, ja mukavimmat työkaverit ovat olleet kääntäjiä ja alan muita ihmisiä. Sivistyneitä ja fiksuja, ja työ niin itsenäistä, ettei heidän kanssa tarvitse viettää enemmän aikaa kuin haluaa. Myös myyntityössä oli ihan kiva työporukka, hauskoja tyyppejä ja rankkaa huumoria. Hoitotyössä on olleet kamalimmat tyypit, samoin opetusalalla oli todella tylsämielistä väkeä.

Vierailija
11/51 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hautausmaan työntekijät.

Ei pidä paikkaansa. Olen ollut useampana kesänä töissä hautausmailla ja ai jai sitä juoruilun ja draaman määrää, mitä erityisesti vakkarit harrastivat.

Vierailija
12/51 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokapalvelualalla.

Ravitsemistyöntekijät on yleensä mukavia.

Vierailija
13/51 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteistönhoidossa.

Vierailija
14/51 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postissa oli muinoin rento meininki.

Vierailija
15/51 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Assit mukavia? Veljelläni on asperger ja on erittäin surkea sosiaalisessa kanssakäymisessä, usein suorastaan inhottavaa seuraa. Saattaa kyllä olla vain k-sipää, mutta eikö aspergereillä yleensäkin ole noita sosiaalisia ongelmia?

Ap

Ei vaan ovat kivan mutkattomia, kun aika ja kokemus ovat tasoittaneet kulmikkuuden pois. Ei kuppikuntia, ei draamaa ja kokouksissa asiat vain riitelevät.

Vierailija
16/51 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päiväkodissa, missä on riittävästi työntekijöitä.

Vieläkö sellaisia on? :D Harmi etten itse oikein siedä pikkulapsia, minulla on niin huono metelin ja sotkun sietokyky.

Ap

Vierailija
17/51 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut monilla eri aloilla töissä, ja mukavimmat työkaverit ovat olleet kääntäjiä ja alan muita ihmisiä. Sivistyneitä ja fiksuja, ja työ niin itsenäistä, ettei heidän kanssa tarvitse viettää enemmän aikaa kuin haluaa. Myös myyntityössä oli ihan kiva työporukka, hauskoja tyyppejä ja rankkaa huumoria. Hoitotyössä on olleet kamalimmat tyypit, samoin opetusalalla oli todella tylsämielistä väkeä.

Olitko opetusalalla peruskoulussa tai lukiossa, vai jossain ihan muualla? Tunnen pari hemmetin tylsämielistä (omaan makuuni siis) opettajaa. No, ei voi sillä vielä yleistää, mutta mitä olen heidän opiskelukavereitaan aikoinaan tavannut, niin vähintään yhtä tylsiä hekin :D Kyseessä luokanopettajat sekä yksi aineenopettaja.

Ap

Vierailija
18/51 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokapalvelualalla.

Ravitsemistyöntekijät on yleensä mukavia.

Suurtalouskeittiössä olen törmännyt työurani inhottavimpiin työkavereihin.

Vierailija
19/51 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moderneissa IT-alan firmoissa on todella mukavaa ja fiksua porukkaa ja yleisesti ottaen todella hyvä henki. Muutamista tällaisista kokemusta ja voin suositella.

Vierailija
20/51 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateemisella asiantuntija-alalla, työkavereina tutkijoita, fyysikoita, IT-alan tyyppejä.

Tosi hyvä ja rento meininki. Huumori kukkii ja ei turhan isoja egoja. Kaikki on fiksuja järki-ihmisiä ja ei ole tarpeen riidellä tai hakea draamaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan