Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö teitä hoikat naiset? Rehellinen vastaus

Vierailija
10.09.2021 |

En provoa, kysyn rehellistä vastausta. Syynä on se, että vaihdoin muutama vuosi sitten liikunta-alalta toimistohommiin, ja työpaikalla on ihme kyräilyä. Olen siis urheilutaustan ja entisen työn takia hoikka ja hyväkuntoinen, aika nuorekaskin 45+. Aiemmissa töissä tulin hyvin juttuun työkavereiden kanssa, nyt mulle ollaan tylyjä ja jätetään ulkopuolelle, jo toinen työpaikka kyseessä. Naisten kanssa näitä ongelmia siis, mieskollegojen kanssa menee ok. Työt hoidan hyvin ja yritän olla ystävällinen kaikille. En enää keksi muuta syytä kuin se, että joku olemuksessani ärsyttää. Olenko oikeassa?

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei. Enkä ole hoikka, en tosin lihavakaan.

Mikähän vit**u siinä on, ettei tunneta nykyään käsitettä NORMAALIPAINOINEN.

Puhutaan vain hoikista tai lihavista.

Vierailija
62/71 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavammin hyväkuntoisuutesi ja pirteytesi ärsyttää. Väsyneet läskit ei jaksa katsoa energisyyttäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka ja urheilullinen nainen, mutta en ole kyllä ikään kuullut tai huomannut, että se yksistään ketään ärsyttäisi. Outo ajatus

Vierailija
64/71 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ärsytä.

Se ärsyttää, jos joku koko ajan tuo esille omaa erinomaisuuttaan.. Tai puhuu dieetistä yms.

Siis, jos nostaa itsensä muiden yläpuolelle.

Itse saatoin entisessä duunissa tuntea pienen kateuden pistoksen jos joku nuori parikymppinen kaunis tyttö tuli töihin, mutta enemmänkin olin "yliystävällinen". Siis tajusin ettemme A- kilpaile samoista miehistä, B- nämä tytöt/nuoret naiset olivat tavallaan ihania, kun joskus kuuntelivat "vanhemmalta" neuvoja/kysyivät. No okei, en kyllä itsekään ollut varsinaisesti lihava (162/65) enkä kovin vanha 35..😀 Enemmän olin kateellinen siitä miten heillä koko elämä edessä. Siis kun tiedostin tämän asian näin niin en ollut enää kateellinen.. Vaikea selittää. Pelattiin täysin eri "liigassa".

Joku mainitsi tuon bb Lauran tässä.. Minusta hän vaikuttaa välillä todella kivalta, mutta fitnessjutut etc ei vain itseäni kiinnosta. Siis joka välissä.. Ja selvästi hakeutuu enemmän miesten seuraan.. Tässä miettinytkin onko syynä nega vibat muilta naisilta vai oikeasti miesten huomion hakeminen. Vai oletus siitä, että naiset karsastaisivat.

Öö, olen 35v ja samoista miehistä tässä kilpaillaan parikymppisten kanssa. Kaikki miehet valitsee mieluummin 25v naisen, kuin 35v. Ikävä fakta :(

Vierailija
65/71 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ärsytä.

Se ärsyttää, jos joku koko ajan tuo esille omaa erinomaisuuttaan.. Tai puhuu dieetistä yms.

Siis, jos nostaa itsensä muiden yläpuolelle.

Itse saatoin entisessä duunissa tuntea pienen kateuden pistoksen jos joku nuori parikymppinen kaunis tyttö tuli töihin, mutta enemmänkin olin "yliystävällinen". Siis tajusin ettemme A- kilpaile samoista miehistä, B- nämä tytöt/nuoret naiset olivat tavallaan ihania, kun joskus kuuntelivat "vanhemmalta" neuvoja/kysyivät. No okei, en kyllä itsekään ollut varsinaisesti lihava (162/65) enkä kovin vanha 35..😀 Enemmän olin kateellinen siitä miten heillä koko elämä edessä. Siis kun tiedostin tämän asian näin niin en ollut enää kateellinen.. Vaikea selittää. Pelattiin täysin eri "liigassa".

Joku mainitsi tuon bb Lauran tässä.. Minusta hän vaikuttaa välillä todella kivalta, mutta fitnessjutut etc ei vain itseäni kiinnosta. Siis joka välissä.. Ja selvästi hakeutuu enemmän miesten seuraan.. Tässä miettinytkin onko syynä nega vibat muilta naisilta vai oikeasti miesten huomion hakeminen. Vai oletus siitä, että naiset karsastaisivat.

Öö, olen 35v ja samoista miehistä tässä kilpaillaan parikymppisten kanssa. Kaikki miehet valitsee mieluummin 25v naisen, kuin 35v. Ikävä fakta :(

Ei kilpailla omassa päässä/oltu kilpailtu. 🙂 Jos se oman ikäinen tai vähän vanhempi 35-40 haluaa sen parikymppisen ennemmin, tai 15-20 vuotta nuoremman niin enpä sellaista miestä itse haluaisikaan🤗

En itsekään haluaisi kovin paljoa nuorempaa miestä.

Vierailija
66/71 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää lihavat naiset, tunnustan olevani ennakkoluuloinen.

Vierailija
67/71 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mun entinen työkaveri? Aika pian taloon tulonsa jälkeen alkoi puhua, että hänestä puhutaan työpaikalla pahaa selän takana ja hänestä ei pidetä. Antoi itse selitykseksi, että muut ovat kateellisia, kun hän on niin urheilullinen ja hyvässä kunnossa. Njoo.

Hyvin pian sain huomata, että hän puhui muista pahaa minkä kerkesi ja suorastaan vainosi itse paria työntekijää, joista toisen saikin "häädettyä" työpaikalta muodostettuaan tätä syrjivän jengin parin muun työntekijän kanssa.

Onneksi tuo työkaveri lähti vuoden päästä muihin maisemiin kiusaamaan. Mutta nuo itsekehuiset puheet muiden kateellisuudesta olivat minulle ensimmäinen merkki, ettei ole kaikki inkkarit penaalissa.

Vierailija
68/71 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rannalla huomattu  usein halveksivat katseet lihavilta kun sinne menee pari normaalia hoikkaa naista.

Vierailija
69/71 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla voi ärsyttää joku läskikasakin. Persoona, persoona, siitä se ärsyttävyys tulee. Jos ulkonäkö on todella outo tai erikoinen, voihan sekin ärsyttää. Siis tarkoitan, että tarkoituksellisesti on esim. pukeutunut erikoisesti. Mutta tuolloin on ehkä tarkoituskin herättää huomiota ja sen myös kestää.

Vierailija
70/71 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat kateellisia sinulle ja miehet ihailevat kun olet niin hoikka ja nuorekas.

Tämänhän halusit kuulla, eikö niin?

Tässä yksi kyräilijä LOL

Vierailija
71/71 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta yhden kerran huolestuin. Huomasin, että yksi tuttu oli niin laiha, ettei se enää vaikuta normaalilta. Jokin sairausko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan