Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tein järkyttävän löydön mieheni vaatekaapista

Vierailija
20.10.2014 |

Siivoilin miehen vaatekaappia, viikkailin siis vaatteet nättiin pinoihin.
Löysin kaapin perältä housut joita mieheni tykkäsi aikoinaan pitää, ja ajattelin korjata ne hänelle. Ensimmäisenä päätin tyhjentää housun taskut...Yhdestä taskusta löysin ruiskun. Järkytyin löydöstä todella paljon! Aloin heti miettimään että mihin mieheni tarvitsee ruiskua! Aloin käymään läpi vielä yhtä taskua, löysin paperi tupon ja olin jo laittamassa sitä takaisin taskuun, mutta sen sisältä paljastu toinen ruisku!
En ymmärrä...en voi uskoa todeksi ,että mieheni kantaa mukanaan tuommoisia, ja ylipäänsä MIKSI . En tiedä mitä teen, tai miten otan asian puheeksi mieheni kanssa..vai annanko hänelle mahdollisuuden kertoa. Help! :(

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Matti ,eikä espoosta.
Miten ottaisin asian puheeksi.Kysynkö mieheltä että oisiko hällä mulle jotain kerrottavaa..? Vai Kysynkö itse suoraan miksi hällä on taskussa kaksi ruiskua? Ap

Vierailija
62/69 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ruiskut keittön pöydälle ja odota että mies tulee kotiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksihan se käyttö voi taas lähteä liikkeelle ihan satunnaisesta viihdekäytöstä. Ei siitä vielä jää mitään järjettömiä jälkiä, jotka näkyis vielä seuraavana päivänäkin, jos osaa tykittää. Yleensä entiset käyttäjät kyllä osaa.

Toivotaan että hommalle on jokin muu selitys kuin uudelleen alkanut käyttö. Pidä tiukka linja, ota puheeksi, älä ole liian sinisilmäinen keskustelussa (nistit osaa todellakin selittää mustan valkoiseksi jos on tarvis), mutta älä toistaalta aloita keskustelua suoriltaan lynkkausmielialalla. Tsemppiä!

Vierailija
64/69 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 18:32"]

Ei ole Matti ,eikä espoosta. Miten ottaisin asian puheeksi.Kysynkö mieheltä että oisiko hällä mulle jotain kerrottavaa..? Vai Kysynkö itse suoraan miksi hällä on taskussa kaksi ruiskua? Ap

[/quote]

Minä kertoisin ihan suoraan mitä on tapahtunut. Että siivosit vaatekomeroa, ajattelit korjata housut ja silloin löysit ruiskut. Katso silmiin ja kasvoihin kun kerrot, vaikka se voisi olla sustakin vähän hankalaa. Ensireaktiot kertoo paljon.

Ennemmin näin kuin sillä täällä suositulla taktiikalla, että jätetään tavarat pöydälle ja odotetaan, että mies alkaa kertoa. Näin sinä olet kuitenkin tilanteen herra.

Vierailija
65/69 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin myös tuota että laittaisin ne tuohon keittiön pöydälle esille ja annan miehelle mahdollisuuden kertoa miksi ovat hänen housujen taskuissaan ollut.
Olen ollut miehen elämässä jo silloin kun hän käytti ja tiedän että mieheni ei käytä nykyisin mitään, ei ole käyttänyt enään moneen. vuoteen. Teimme miehen kanssa heti toisille selväksi,että jos repsahdus käy, niin sitä ei hyvällä katsota. Mutta en minä sen takia miehestä eroa ottaisi! Pysyisin tukena, niinkuin tähänkin asti.
Mutta en minä tänään voi tehdä tuota että löisin löytöni hänen eteen, tänään pitäisi olla ihana koti ilta miehen synttäreiden merkeissä. Mutta jos en tee sitä tänään..jääkö se minulta kokonaan tekemättä :\ Ap

Vierailija
66/69 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pahalta kuulostaa. Jos on vielä 2 kk sitten housuja käyttänyt. Hyvin ne se käytön peittää et ei kannata ihmetellä yhtään jos et oo huomannut. Ei se korvaushoito sitä tarkoita etteikö vois retkahtaa pahastikkin. Meillä aloitetaan k-hoitoa jo kolmannen kerran. Ja nyt takana kahden vuoden "retkahdus" elämä on aina epävarmaa entisen käyttäjän kanssa

Vierailija
67/69 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pahalta kuulostaa. Jos on vielä 2 kk sitten housuja käyttänyt. Hyvin ne se käytön peittää et ei kannata ihmetellä yhtään jos et oo huomannut. Ei se korvaushoito sitä tarkoita etteikö vois retkahtaa pahastikkin. Meillä aloitetaan k-hoitoa jo kolmannen kerran. Ja nyt takana kahden vuoden "retkahdus" elämä on aina epävarmaa entisen käyttäjän kanssa

Öö.. Nostit sitten vuoden vanhan ketjun?

Vierailija
68/69 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa joo. Ensin sanot, että mies tietää että "tähän taloon ei ruiskuja tuoda", mutta heti kun käy ilmi että on tuonut, sanotkin että "Oli vastaus mikä tahansa, ei minun tai mieheni elämä tähän kaadu,ja selviämme tästäkin. Pysyn tukena ja autan parhaani mukaan."

Sun on varmaan paras selvittää ensin itsellesi miten reagoit siihen faktaan, että miehesi käyttää huumeita. Itselleni ja varmaan useimmille muille tässä ei olisi edes mitään mietittävää. Sun tukesi ei paljon auta. Jos ihminen haluaa käyttää huumeita hän käyttää niitä, oli vierellä sitten miten ihana pusi-pusi-pysyn-vierelläsi-ihminen tahansa. Pilaat vain omankin (ja lasten?) elämäsi siinä sivussa. Heitä se ukko pihalle. Tulee takaisin sitten kun on kuivilla, jos satut vielä silloin olemaan sinkku.

Vierailija
69/69 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerrohan miten kävi, kun näin vanha ketju nousi esiin, kiinnostaa tietää, miten nyt menee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme