Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salmiakki ei sovi kaikkialle

Vierailija
10.09.2021 |

Hyi että menin ostamaan tuollaisen pantteri-munkin ja toi kuorrute on aivan järkyttävä.

Tykkään salmiakista, mutta ei se kyllä kuulu joka ruokaan.

En tiedä onko ne itse edes maistaneet tota..

Mitkä on teidän "kuka tuonkin on keksinyt"-makuyhdistelmät tai tuotteet?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus maistoin vaahtokarkkipitsaa. Ei ollut mikään makuelämys.

Vierailija
2/9 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salmiakki ei todellakaan sovi kaikille, pari viikkoa sitten ostin Fazerin salmiakkipusiin ja sen jälkeen juoksin wc:ssä 5 kertaa, tuli ripuli. Mitähän siinä pussissa mahtoi olla, eka kerta kun jostain karkkipussista tuli tällainen diarree.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sopii ihan kaikkialle. Juuri söin tuollaista munkkiakin ja on hyvää. Paitsi turkinpippurimunkista tykkäsin enemmän.

Olen laittanut salmiakkia mm. pihvimarinadiinkin, uunilohkoperunoiden mausteeksi jne.

Vierailija
4/9 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sopii ihan kaikkialle. Juuri söin tuollaista munkkiakin ja on hyvää. Paitsi turkinpippurimunkista tykkäsin enemmän.

Olen laittanut salmiakkia mm. pihvimarinadiinkin, uunilohkoperunoiden mausteeksi jne.

Hyi olkoon, enpä tulisi sun luokse illalliselle.

Vierailija
5/9 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salmiakki ei sovi sellaisille, joilla on jo valmiiksi liian korkea verenpaine.

Vierailija
6/9 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salmiakki-vadelma -purkat ja muut on aivan jäätävän pahoja. Hirveän äitelä esanssi plus kirpeä salmiakki. Kuka niitä syö? 

Vierailija
7/9 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Pantteri munkki oli ihan järkyttävän pahaa 😳 Rakastan salmiakkia, mutta en suklaassa enkä leivonnaisissa.

Vierailija
8/9 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin sinua olisi edes kutsuttu! Mutta omapahan on asiasi mistä jäät paitsi.

Vierailija
9/9 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin sinua olisi edes kutsuttu! Mutta omapahan on asiasi mistä jäät paitsi.

Älä välitä. Itselleni maistuisi salmiakkimarinoitu pihvisi. Sehän olisi maultaan kuin hienostunutta suolaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän