TOUKOKUUN TUHISIJOIDEN perjantai <3
Huomenta ja aurinkoista viikonloppua kaikille!
Oliko tänään ketään testailevia? Toivottavasti olisi paljon uusia plussailijoita.
Oma (.) edelleen toivottomalta tuntuu, enkä ole saanut aikaa lääkärillekään varattua, hiukan mietin, josko sitä ensi kuun jaksaisi vielä yrittää, ja jos sekin näyttää yhtä toivottomalta niin sitten menisin tutkimuksiin. Täällä Sveitsissä on ollut se hyvä puoli, että asia kuin asia otetaan aina samantien kunnolla tutkittavaksi, eli ehkäpä alkavat sitten minuakin tutkimaan oikein urakalla.
No joo, mutta pidättehän peukkuja, ettei mitään tutkimuksia tarvittaisi ja saisin minäkin tämän tuskaisen vuoden ja epäonnistumisien jälkeen pian hehkutella plussaa, ensi kuussa kenties?
Pidän peukkuja kaikille ja odottelen plussa-aaltoa =)
Ihanaa viikonloppua!!!
Duracel 22/30-34
Kommentit (23)
ja nega tuli kp 31/29-31 odotettu tuo tulos oli joten ei tassa mitaan- suunta kohti kesakuuta!
Kun tadit nyt sitten kaahaisivat paikallekin, eika venyis taa kierto!
Hyvat viikonloput
Mukavalta kuulostaa ovulaation suhteen. nyt vaan peukut pystyyn, että sieltä kuulisimme pian plussauutisia =)
Se on aivan totta, että aina vaan tyhjä kolo tuntuu löytyvän =) Itse haaveilen kolmannesta.
Mukavaa ja puuhakasta viikonloppua =)
On se kumma miten toukokuisille annetaan negoja tähän tahtiin ja tätikin piinailee lähes jokaisen ovella.... mitä ihmettä meidän pitäisi tehtä sotasuunnitelmaksi ensi kiertoa ajatellen???
Ihan alkuun levinialle iso hali ja pahoittelut negan johdosta!!! :o( Olis kyllä saanu jo tulla plussa, kun pitkään aikaan ei ole tullut kuin huonoja uutisia meidän pinoon..
Mama2006, lämpimästi tervetuloa!! Meillä menee kierrot näköjään ihan täysin yhteen! :o) Mullakin menossa tänään kp16/28, ovistestiin sain plussan kp12. Kivaa saada piinailukaveri! Minullakin vakaa aikomus testata 14. päivä, jos testaamiseen on aihetta..Pelkään vaan, että jos jotain oireiksi tulkittavia tuntemuksia löytyy ennen sitä, alkaa kaapissa testi poltella ihan liikaa (minulla on Aconin erittäin herkkä testi odottamassa..). Pitäisiköhän pyytää miestä piilottamaan testi?? ;o)
Nyt jatkamaan töitä..Varmaan tosin tulossa niin hiljainen päivä, että taidan eksyä tänne myöhemminkin!
Tänään tein testin ja negaa näytti. Nyt kun tulin salilta kotiin niin pyyhkiessä tulikin paperiin sellaista vaalenpunaista että taitaa siis se täti löytää tiensä tännekkin... =(
aikaisemmissa kahdessa raskaudessa on ollut aluksi vuotoa joten ihan pieni toive vielä elää mutta jos ei niin sitten nähdään kesäkuun listalla.
Peukut pystyssä kaikille vielä toukokuisissa oleville!
Hassel kp32/28 tai sit kp1
Pistää tuollainen mielen matalaksi.
Kylläpäs toukokuun tuhisijat ovatkin kiven alla, kummallista =(
Niin lupaavia merkkejä monilla ja aina vaan joudutaan pettymään =(
Olisiko kenelläkään hyviä uutisia piristämään päiviämme?
...ja samassa veneessä LEVINIAn ja HASSELin kanssa olen, eli negaa näytti mullekin, :(!! Myötätuntohaleja teille molemmille!! Ensi kuussa sitten plussaillaan, eikö niin??
Mulla kävi niin että eilen huomasin että tänään onkin kp 28/29 eikä 29/29 kuten olin aiemmin laskenut väärin... Päätin sitten jo jättää testailun ensi vkoon, mutta tänä aamunapa alkoikin yllättäen lupaavan etova olo... Siitä sitten innostuin että josko tämä nyt olisikin " sitä" ... Kaverin kanssa kahvilassa asiasta tohkeiltiin ja kävinkin sitten malttamattomana ostamassa testin jonka tein kahvilan vessassa... Ja voi pettymysten pettymys!!
No, kaikki toivo ei ole mennyt niin kauan kuin täti vaan pysyy poissa... Testi kyllä oli sellanen erittäin sensitiivinen, jossa todettiin että -1 pv ennen kk poisjääntiä olisi jo 85%:lla raskaana olevista positiivinen... Eli aika pienet ovat tsäänssini.. Eli kaipa mäkin kesäkuisiin sitten siirryn...
Toivottavasti vielä moni kuitenkin vielä toukokuisistakin plussaa... Paljon plussasäteitä siis vielä teille piinaileville!
Päivikk11
Saanen liittyä hetkeksi tähän toukokuisiin, vaikka voipi olla että tänään jo siirto tulee kesäkuun pinoon.
Aika monella näyttää sama " vaihe" oleven,
nyt kp 29/n.28 ja nega testit acon10:llä kp 26/28 ja tänään aamulla (29).
Voi himpatti, tää on yhtä odotusta ja mä kun olen tosi kärsimätön. Eka odotellaan ovisaikaa, sitten piinapäiviä, sitten testien tuloksia ja lopulta jopa sitä tätiä tai mahdollisesti alkaa se paremmin toivottu vauvaodotus...mihin taas kuuluu monta eri " vaihetta" . HIH :)
Mutta hei, nyt niitä plussiaaaaaa...toivotaan, että edes jonkun negat kääntyy värillisiksi!
Tässä tulin kurkkaamaan, josko tänne olis saatu enemmän kirjoituksia. No kyllä vain...pikkusen vaan on toi täti ollut liian kiireinen vierailemaan. Voimahaleja vaan kaikille. Vaikea sitä on hyväksyä aina, että kaikella on aikansa!!!
Mutta onneksi täällä on jäljellä hiukan näitä toukokuun loppupään tähyilijöitä, ettei joudu ihan yksin piinailemaan!!! Upeaa!!! Kiitos vaan tervetulotoivotuksista, kiva että mahtuu mukaan!! Nyt tosiaan vasta ensimmäinen lämmönnousupäivä...joten en vielä viitsi ruveta edes piinailemaan. Ennemminkin miettii ja analysoi näitä mahdollisuuksia. Mutta kai sitä aina on mahdollisuuksia. Kattellaan! Odottavan aika on tunnetusti pitkä!!! Mutta tsempataan!
Mäkin olen vasta hurahtanut lapsiin vasta myöhemmällä iällä... nyt kun on tuo oma ensimmäinen tuhisija tuossa lattialla, on aivan hirmuinen vauvakuume päällä. Mutta juu...jos sitä malttia vaan sais vielä!!! ;)
HIh, kävin kaupassa ja ostin greippimehua....ja otin pienen pienen aspiriinin parantaakseni kiinnittymisen mahdollisuutta. Mahtaako toimia, tiedä häntä...mutta on ainakin sellanen olo että jotain tekisi!!!! Nyt kun sitten vaan odotellaan!!! Ja odotellaan ja odotellaan!!!
Mullakin on yksi testi valmiina kaapissa...kylläkin sellanen Prisman Pregent -testi...ei varmaankaan kovin herkkä, joten odottelen sinne kp29/28 asti. Ja oireitakaan ei vielä tietty ole mittään. Ensimmäisestä tuli vaaleanpunaista kiinnittymisvuotoa, joten " tiesin" raskauden ennen plussaamista. Ans kattoo nyt kuinka käy tällä kertaa!!!
Oikein ihanaa viikonloppua kaikille!!! :) :)
Kyllä nyt tosiaan täti rankalla kädellä valikoi putoajia...puolityhjiksi pian jäävät odotuspuolella listat toukokuun osalta...
Täällä " oireet" vissiin vähenemään päin. Palelen kyllä edelleen ja välillä hiukan öklötysolo. Palella voin muutenkin ja öklötyksen saa aikaiseksi kyllä kuvittelemallakin... Eli kuvittelen jo kuinka mukava kesäkuun vauva itseasiassa olisikaan... :-) Eilen siis testi nega.
babyunelma kp 28/28-30
Rintoja aristaa. (Imetän, muksu on nyt 9kk.)
Palelee.
Väsyttää (nukun päiväunia ja 8-10 tunnin yöunet).
Ruoka etoo aina välillä, ei yhtä pahasti kuin edellisessä raskaudessa.
Aamulla ensimmäiseksi ja illalla viimeiseksi on pakko syödä. Ja jos liikaa väsyttää ja ruoasta on jo pitkään, etominen lisääntyy. Oksensinkin jo kerran erään pitkän työpäivän päätteeksi. Onneksi työkaverit olivat jo lähteneet...
Edellisistä kuukautisista on vuosi ja 8kk, eli synnytyksen jälkeen ei menkkoja oo ollu ollenkaan. Testasin viimeksi heinäkuun alussa. Nega.
Nyt on oo testiä en tehny, mutta tilasin just mammaksi.fi:ltä tuplapakkauksen testejä...
Kuumeilenko turhia? Neuvolaan ei huvittaisi mennä - pieni paikkakunta, jossa mikään ei pysy salassa... Mutta mistä ihmeestä tiedän LA:n, jos testi on plussa?
Oli kurja päivä töissä, mieli on vähän apea, huomennakin poikkeuksellisesti töitä, joten ei ees voi päästää viikonloppuvaihdetta päälle. :p
Eipä ole nyt plussia tännekään Tuhisijoille hetkeen tullut, höh :/ Jospa viikonloppuna jollakin mukavaa kerrottavaa, tai viimeistään maanantaiaamuna, toivotaan niin.
Minä vielä ovista oottelen, kp nyt 11/23-32. Valkovuoto jo lisääntymään päin, jotenka on kait se ovis sieltä tulossa pikku hiljaa. Me kun viime kierrossa tyttö mielessä yritettiin ajoittaa touhut ennen ovista, niin nyt rupesin miettiin että pitäsköhän tässäkin kierrossa vielä kuitenki kokeilla niin, tai vaikkapa ajoittaa touhut päivä ennen ovista. Katsotaan nyt miten maltti riittää vai hypätäänkö pehkuihin joka päivä :)
Semmottia, mukavaa viikonloppua kaikille!
mikäli olet raskaana ja ei ole ollut kuukautisia. Eli ei niinkään huono asia! Plussasäteitä vain sinne! Ja jokapuolelle!!! +++++++
tuntuu että tänään on ollu useammalla apea päivä. höh! Täälläkin ilma taitaa masentaa, on niin pilvistä. Toivottavasti viikonloppu piristää!!!! Ja +++++ uutisia olis tulossa.
Itellä on varmaan flunssa tulossa, kurkkua kutittaa ja on vähän hutera olo. Hutera olo on ollu kyllä jo pitempään. Luulen että tää on ihan oikeeta flunssaa eikä odotusoireita, kun esikoisella on tän viikon ollu kunnon räkätauti.
Mulla on menossa kp 16/35?. Epäilin että ovis olis ollu alkuviikosta mutta enpä sitten kuitenkaan oo varma, saattaa olla vasta tulossa. No tänään vois taas pupuilla... en tiiä innostuuko mies kun ei oikein tykkää sellasesta " pakon edessä" meiningistä. Laskeskelin just että mun piinailut menee tod.näk. reilusti syyskuun puoleen väliin. Toivottavasti mahdollisimman moni on siihen mennessä saanut ++. Onko muita niin myöhään piinailijoita?
.... Munkin puolesta.
Tosin en oo kauheesti jaksanu tähän pinoon vastailla, mut..mut...
Nyt sitten jännäillään kuinka ämmän käy!
Eli viikolla sain sitten vihdoin ja viimein elämäni ekan ovisplussan, jota onkin tikutettu suht ahkerasti. Ja pupuilut ei olis voineet sattua kohdilleen enää yhtään enempää, joten sitten vaan piinistelemään pari viikkoa.... Ja ihan toukokuun loppupuolelle menee la jos tärppi käy, et mä oon varmaan viimeinen hengaaja tällä listalla sit loppupeleissä?
Jep, mutta eipäs oikein muuta kun ei noi sisuskalut tykkää äkkinäisistä liikeistä ja lämpöjä mun on turha mittailla, kun kuumemittari on mikä on... Eli näyttää vähä mitä sattuu!
Mutta nyt sit siideriä napaan ja kesäloman viettoon!
Eipä ole kenelläkään tänään plussaa tullut:(
Itselläni alkoi outo (tuhruksi) määriteltävä vuoto keskiviikko aamuna, eilen ei mitään. Kiukuttaa ja väliin kuumottaa/paleltaa. Tänään on menkat siis päivän myöhässä, testiä en viitsinyt tehdä, kun sitä olematonta vuotoa oli. Vessassa käynnin yhteydessä siis tullut sellasta punertavaa ja liukasta vuotoa. Uutta minulle. Mutta yhdessäkään aikaisemmassa raskaudessa ei ole alkuajan vuotoja ollut. Sen vuoksi epäilen tätäkin vaan " hormoonihäiriöksi" .
Onko kenelläkään kokemusta alkuajan vähäisestä vuodosta?
Pakko kai tässä on maanantaihin asti vaan odotella...
=)
Eli tänään alkoi opiskelut työn ohella. Suoritan ammatillista erikoistumisopintoa työn ohella ensi kevääseen saakka. Eka päivä on aina aika raskas kun on uusia ihmisiä ja uusi paikka. Mutta huomenna jo alkaa tositoimet sitten. Mielenkiintoista ja kivaa pitkästä aikaa opiskella taas!!
ISOT PAHOITTELUT negan testanneille ja tädin yllättämille. =/
Ei ole plussauutisia tullut nyt pariin päivään. Mutta onneksi vielä on piinailijoitakin, niin saadaan tuhisijoihin vielä iloisiakin uutisia.
Itsellä on nyt eilen ja tänään ollut ihan merkillistä valkovuotoa, oikein paaaaaaaljon ja merkillistä ja erittäin lorahtelevaista. Nännit on ihan sikakipeät, kosketusarat oikein. Muuten ei mitään. Negan testasin taas tänään aamulla. Oli vaan pakko kokeilla..
Mietin oisko oviksesta kyse tai mitä, mutta hormonitoimintahan mulla heittää varmasti häränpersettä ja sen takia tuo valkovuotokin on varmasti tuollaista. Katsellaan nyt pari viikkoa mitä tapahtuman pitää, toivottavasti täti tulis niin pääsis tästä kierrosta eteenpäin. *Huoh*
Taidan kuitenkin pikkuhiljaa hilata itseni tuonne kesäkuisiin, kun tästäi nyt tunnu lasta eikä paskaa tulevan.
Jushka, kp33
Kurja ettei vieläkään plussia näy (paitsi onnittelut siitä ovisplussasta, unohdin kyllä jo kuka sen sai, niitähän tais olla kaksin kappalein)...
Mä oon tainnut psyykata itselleni myöhästyneet menkat. Kp 30/28, ei näy tätiä... mahaa vähän nippailee välillä mutta ei oikeen mitään kunnon menkkakipuja. Tietenkin kärsimättömänä ihmisenä tein sit testinkin tänään, aivan tyylipuhdas negahan sieltä napsahti. Tosin vaan 3h pidätyksen jälkeen ja keskellä päivää (ihan vedenvärisestä pissasta...) mut silti. Ei kai se auta kun odotella koska tätsy kurvaa paikalle. Tai sit maanantaina uutta testiä kehiin...
Tietääkö muuten kukaan mikä herkkyys noilla Prisman/Citymarketin Pregenteillä on?
Viikonloppuja kaikille! Täytyypi varmaan pitä varmuuden vuoksi vähäalkoholinen linja...
tänään tuli plussa. la 10.5.2007 :)))))))))
mun mielestä niihin raskaustestiohjeisiin kannattais laittaa vähän enemmän tietoa, mitä nyt sitten teen kun näen tämän plussan , ettei sitten ihminen rupeaa vain kävelemään hajamielisenä tyhmästi hymyillen mielettömästä onnestaan :))))))))))))))))))))))))))))))))
Heippa!
Täällä kp 16/28 ja tänään lämmöt nousivat. Joten ainakin ovulaatio tapahtui! Meillä vauva 6kk, joten näitä ensimmäisiä ovulaatioita tässä menossa. Viime kuussa oli ensimmäinen normaali 28 päivän kierto ja heti nousi vauvakuume. Mutta tässä kuussa nyt ensimmäinen yritys meneillään, rupesin lämpöjäkin tarkkailemaan! Saas nähdä tärppääkö jo, vai siirrymmekö kesäkuisiin parin viikon päästä. Mutta ei taida tuo saunominen olla hyvä ennen puuhailuja...meniköhän harakoille kaikki simpat? Nooh...eihän sitä tiedä ennenkuin 14.9 ,jolloin testaan, jos ei täti kurvaa kylään. Semmosia...eli toisesta lapsesta haaveilemme...toivottavasti löytyy vielä toukokuisia piinailijoita muitakin...onneksi on tulossa vieraita ensi viikolla, ettei liikaa ehdi ajattelemaan asiaa. Tsemppiä kaikille! Eikö olekin mieletöntä, miten tuntuu, että perheessä on vielä tyhjä kolo....ja siihen haaveilemme täytettä. +++++++++++++++++++++++++++++++++++++