Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kumppanin löytäminen on käytännössä mahdotonta naiselle?

Vierailija
10.09.2021 |

Olen ihmetellyt asiaa koko aikuiselämäni. En ymmärrä sitä, mikä minussa on niin paljon huonompaa kuin muissa ihmisissä. Pari parisuhdetta on ollut, mutta nekin onnettomia ja sain pelätä olevani itae liian aktiivinen ja innokas. Mulla on mitat kohdillaan eli olen hoikka ja sopusuhtainen, kasvot ehkä keskitasoa tai vähän sen alle ja tyyli luonnollinen ja hiukset pitkät.en vain kuitenkaan kelpaa kenellekään käytännössä.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typoja tuli myös. Olen yleissivistynyt, opiskellut, omillani toimeentuleva, matkustellut ym. Luonteeni on hieman alistuva, nöyrä, kiltti ja olen huonoitsetuntoinen. Naisena olen täysin roska silti.

Vierailija
2/60 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä menee jokaisen kohdalla juuri niin kuin sen pitääkin mennä. Turha kysyä miksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vika ei ole ulkonäössä, niin sitten se on luonteessa ja käytöksessä. Millaisia aloitteita olet tehnyt ja millaisille miehille? Vai odotatko, että joku tulee kotoa hakemaan?

Vierailija
4/60 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todennäköisesti joku ulkonäkövika, jota en itse tiedosta riittävän realistisesti. Mikään muu ei tätä enää selitä. Musta siis saa ihan nättejä kuviakin, mutta joku mättää ulkonäössäni ehkä. Mutta jännää on se, että en kelpaa käytännössä _kenellekään_. En kelvannut teininä tai parikymppisenäkään.

Vierailija
5/60 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passiiviset introvertit sinkkuna kirjoitti:

Jos vika ei ole ulkonäössä, niin sitten se on luonteessa ja käytöksessä. Millaisia aloitteita olet tehnyt ja millaisille miehille? Vai odotatko, että joku tulee kotoa hakemaan?

En todellakaan halua tehdä mitään aloitteita miesten suuntaan ihan periaatteesta. Haluan saada olla passiivinen. Miehen tehtävä on tehdä aloitteet kaikkeen ja olla parisuhteen veturi sekä päättää kaikki tärkeät asiat kodin sisustuksesta alkaen. Piste. Muuten joustan periaatteistani ja olen kiltti ja jopa alistuva.

T. Ap

Vierailija
6/60 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan halua tehdä mitään aloitteita miesten suuntaan ihan periaatteesta. Haluan saada olla passiivinen. Miehen tehtävä on tehdä aloitteet kaikkeen ja olla parisuhteen veturi sekä päättää kaikki tärkeät asiat kodin sisustuksesta alkaen. Piste. Muuten joustan periaatteistani ja olen kiltti ja jopa alistuva.

T. Ap

Miksi ihmeessä kukaan haluaisi perässävedettävän kumppanin, jolla ei ole edes periaatteita?!?

Vierailija
7/60 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

No jää sitten odottelemaan.

Vierailija
8/60 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanin kyllä saa mutta rakkauden löytyminen on erittäin harvinaista.

On sinustakin varmaan joku ollut kiinnostunut, mutta ihastus ei ole ollut molemminpuolista?

Mulla käy aina näin… mua piirittää miehet jotka ei voisi vähempää kiinnostaa. Ja ne innostuu vaan enemmän, kun olen viileä. :D nytkin yksi pommittaa viesteillä, kun käytiin treffeillä kerran.

Sitten kun itse ihastun niin se on aina yksipuolista. Kunpa joskus kokisi molemminpuolisen ihastumisen.

Vierailija
9/60 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kuin nainen saa kumppanin halutessaan. Aloitus on täyttä pötyä.

Keski-ikäiselle sinkkumiehelle se on oikeasti täysin mahdotonta.

Vierailija
10/60 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni nainen on kuitenkin onnistunut löytämään kumppanin. Miksi sinä et onnistu? En tiedä.

Vierailija
11/60 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu otsikko. Ei, se ei todellakaan ole mahdotonta tai edes erityisen vaikeaa suurimmalle osalle naisista (ja miehistä).

Sussa on jotain huomattavaa vikaa tai sitten sulla on yksinkertaisesti käynyt huono tuuri. Veikkaan jälkimmäistä.

Vierailija
12/60 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaha.... saisiko vielä pari uutta provoa aiheesta? Ei miehen saaminen ole vaikeaa. Jotkut naiset on sinkkuja omasta tahdostaan kunnes tulee vastaan oikea mies. Itse voin hyvin pysytellä sinkkuna koska huomaan että kysyntää riittää edelleen. Hyvännäköisiä naisia lähestytään kyllä. Siitä vaan poimin sen joka sytyttää jos siltä tuntuu kun oikea mies tulee vastaan. Ei se sen vaikeampaa ole. 

Vierailija
13/60 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oletat miesten tekevän kaiken niin menetät oikeuden valittaa miksi et kelpaa kenellekkään.

Vierailija
14/60 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että kaikki ne naiset jotka valittavat etteivät löydä kumppania koska eivät kelpaa kenellekään, eivät käytännössä katso lainkaan ympärilleen. Sen sijaan he ovat itse elämässään tavanneet ehkä viidestä kymmeneen miestä joista he tahtoisivat yhden itselleen. Sitten kun nuo miehet eivät olekaan tahtoneet kyseistä naista, niin nainen yleistää ne jokaiseksi mieheksi.

Tuo virhe on naisilla hyvin yleinen, aina siihen että kun nainen puhuu miehistä, hän ei todellakaan puhu kaikista miehistä, vaan vain ja ainoastaa niistä omasta mielestään hänelle soveltuvista ihannemiehistä. Kaikki sen joukon ulkopuolelle jäävät ovat pelkästään kaksilahkeisia, sieluttomia olioita.

Vierailija
15/60 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiinnostuin. Mistä saa tulla hakemaan?

Vierailija
16/60 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile sellaisella ajatuksella että laitat treffi-ilmoituksen johonkin (ei-tinderiin, mielummin joku missä joutuu vähän maksamaan). Otat sieltä jonkun vähiten ärsyttävän, semi-kiinnostavan, ja kokeilet jos pystyt treffailemaan sitä, ja kuinka kauan. Sitten tuut tänne raportoimaan miten meni. Jengi auttaa sua jatkoon, ei mikään muutu -jos et tee jotain toisin

Tsemppiä, kaikille on joku

-ja kuka tahansa voi olla se oikea, jos vain ajattelee asiat tosin. Jo se rajoittaa jos vaadit että miehen on PAKKO tehdä kaikki aloitteet.

Vierailija
17/60 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota leukaan täytettä, niin jopa Brigitte Nielsen rakastuu sinuun!

Vierailija
18/60 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen kuin nainen saa kumppanin halutessaan. Aloitus on täyttä pötyä.

Keski-ikäiselle sinkkumiehelle se on oikeasti täysin mahdotonta.

Ei se kumppanin saaminen ole keski-ikäiselle keskitasoa alemmalle naiselle sen helpompaa. Että älä urputa.

Vierailija
19/60 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, kiinnostuin. Mistä saa tulla hakemaan?

Helsingistä! 🙂

T. Ap

Vierailija
20/60 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on todennäköisesti joku ulkonäkövika, jota en itse tiedosta riittävän realistisesti. Mikään muu ei tätä enää selitä. Musta siis saa ihan nättejä kuviakin, mutta joku mättää ulkonäössäni ehkä. Mutta jännää on se, että en kelpaa käytännössä _kenellekään_. En kelvannut teininä tai parikymppisenäkään.

Iskeräänkö sua baareissa, tullaanko hakemaan lavatansseissa.

Meni niihin kokeilemaan, niin saat tietää, onko kyse ulkonäöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä