Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~o~~ HELMINAUHOJEN TORSTAIturinat ~~o~~

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkolive]Meillä ei aamu ihan putkeen mennyt esikon kanssa, kun huomasin, tai oikeastaan tajusin, että sillähän on märkärupi!

Käskin sitä käymään terveydenhoitajalla koulussa ja näyttämään polvea, missä on edelleen -monen viikon takaisen kaatumisen jäljiltä- aika ikävän näköinen rupi ja kun sitä on naamassakin, niin äkkiä välähti, että sitähän se täytyy olla..![/color]

[color=maroon][b]Kieppuli:[/b][/color] Mulla ihan sama juttu kun sulla ton ukkelin kanssa..

Nyt oli elämänsä ekaa kertaa ultrassa (kolmas tulossa) kun oltiin siellä punktiossa ja sinnekin otin sen puoliks väkisin, mutta en suostunut menemään yksin, kun pelotti!

Neuvolassa ei oo ikinä ollu ja synnytysvalmennukseen en millään saisi raahattua. En tosin oo koskaan itekään halunnut mennä valmennukseen, joten se on jäänyt kokonaan käymättä.

Jotenkin tuo ukko ilmeisesti kokee, että nää kaikki kuuluu ihan vaan naisille..tai että ne ei oo sen juttuja! On toki sitten lasten elämässä aktiivisesti mukana kun ne syntyy, joten en oo ottanu turhaa paineita noista asioista.

Nyt on mentävä herätteleen tota eskarilaista ja sitten me tapellaan aamu siitä, että miks me joudutaan pyöräileen eskariin, kun ei tänä aamuna oo autoo. *se tappelu alko jo eilen, kun pojalla meni herne nenään, kun kuuli, että pyöräillään.. ja se herne on muuten syvällä, kun se sinne menee!*

Joten rauhaisaa aamua muille helmille!

mammutti ja Vilppu rv 16/16+4

Vierailija
2/4 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen jo koko viikon odottanut tätä päivää. On lyhyt työpäivä edessä ja ihanaa vapaa viikonloppu :) Mitä nyt sunnuntaina pikkuveljen rippijuhlat.

Ollut menokasta viikkoa ettei oo oikeen kerinnyt mitään kirjottelemaan, juuri lukemaan mitä muut kertoilleet ja nekin jo osaksi ihan unohtunut. Meillä kotona vähän hiljaista, kun mies ei voi nyt osallistua joka vuotiseen laskettelureissuun poikien kanssa, kun keskusteltiin jotta on vähän riskaapeliä lähteä ulkomaille kun olen RV 38 tai siellä suunnilla, kun lähtisi 21.1 ja meillä LA 3.2, sanoin että ei olisi kiva jäädä yksin synnyttelemään, että matkoja tulee ja menee, mutta tämä voi olla ensimmäinen ja viimeinen oman lapsen syntymä. Nyt sanoo ettei hänellä ole mitään kohokohtaa mitä odottaa koko talvena, ihmettelen vaan etteikö lapsen syntymä muka ole????? Ah kun helpotti kun sai vähän purkaa :) Toivottavasti alkais kohta jo miehen naama näyttämään normaalilta ja puhumaankin ja käyttäytymään kuin ennenkin....

Niin muuten ootteko miettinyt että tuleekohan se äitiyspäiväraha uudistus, että millon kannattaisi jäädä äitiyslomalle? Vuoden lopussa vai vasta ensivuoden alusta?

Eilen kun suihkun jälkeen ihmettelin että onpas tissit kipeät ja kun hieroin/puristin niin nännistä tuli kirkasta nestettä...Muilla tullut ja onko normaalia? Onko jo jotakin alkumaitoa vai mitä?

Nyt takaisin työnpariin ja odottamaan jotta ennen kahta pääsee jo kotiin :)

Ninnu ja Peruna 17+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja annetaan tämän hautautua jonnekin pinon alle!!??

Eilen elin päivää edellä ja tänään näköjään myöhässä..

Vierailija
4/4 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammutti: onko teillä ollut aiemmin märkärupea? Inhottava vaiva, ja tosi ilkeen näköinen. :/ Meillä oli esikoisella vain muutaman kuukauden ikäisenä, mutta onneksi meni ihan muutamassa päivässä pahin ohi, kun saatiin reseptillä hyvä voide siihen.

Ninnu: On ne nuo miehet sitten välillä...grrr... Kuulostaa niin tutulle tuo tilanne. Mulla vaan olisi ollut laskettu aika juuri silloin, kun mies ajatteli lähteä toiselle puolelle suomea ryyppäjäisiin. No, sitten sitä harmitti, kun ei tullut mentyä, kun ei se vauva sieltä silläaikaa syntynyt, vaan meni reippaasti yliajalle. Ja *anteeksi* rupesi kyllä vähän hymyilyttään tuo miehesi kommentti, että ei ole mitään kohokohtaa mitä odottaa, ei tainnut hoksata minkä sammakon suustansa päästi! Varmaan jälkikäteen saattee siitä vielä monet kunnon naurut... vaikka eipä se paljoa juuri tällä hetkellä taida lohduttaa.

Itse ajattelin jäädä äitiyslomalle vasta ensivuoden puolella, juuri siksi, jos se uudistus ehtisi tulla voimaan. Olisin kyllä kiitollinen kaikista ylimääräisistä roposista. Periaatteessa ei ole kyllä väliä milloin jään, kun kotona kuitenkin olen.

(.) Masu on kyllä ihan silmissä isontunut viimepäivinä. Mistähän muuten johtuu, että aamulla herätessä, kun kokeillee masua selällään maaten, se tuntuu tosi kovalta ja pinkeältä ja kohtu tuntuu selvästi ja päivemmällä sitten on paljon " löysempi" ?

Hauskaa viikonlopun alkua kaikille!

kieppuli & nasu 15+5