Olen alle 50-kiloinen nainen ja ostin kebabia!
Tuskin teillä on mitään kysyttävää. Kunhan riemuitsen kun saan vihdoinkin rasvaa! Kamala nälkä ollut monta päivää, vaikka syön parin tunnin välein.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 15:00"]
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 14:23"]kannattaisi syödä vaikka pähkinöitä tai manteleita ihan päivittäin, niin saa sitä rasvaa ja nimenomaan hyvää rasvaa, jota ei kebabissa ole.... Minä lisään esim. puuroon ja rahkaan mantelirouhetta, on tosi hyvää (marjoja ja/tai banaania myös, mutta siis mantelirouhetta rasvan saannin vuoksi) [/quote] Mä sanoinkin, että syön 29 päivänä kuussa terveellisesti. Syön joka päivä avokadoa ja pähkinöitä. Mutta viime aikoina on aineenvaihdunta tai joku hyrränny niin paljon, että ihan oikeasti vatsa kurnii parin tunnin välein. -Ap
[/quote]
Huomion kipeys se sulla hyrrää, ja kovaa!
Minäkin painan 45 kiloa mutta voin kyllä syödä roskaruokaa kerran viikossa eikä paino nouse, herkkuja syön viikollakin ja muuten ihan perus arki ruokaa..Nälissäni en koskaan voisi olla, kannattaa kiinnittää huomiota riittävään proteiinin ja hiilareittenkin saantiin jos koko ajan vatsa kurnii...
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 14:23"]kannattaisi syödä vaikka pähkinöitä tai manteleita ihan päivittäin, niin saa sitä rasvaa ja nimenomaan hyvää rasvaa, jota ei kebabissa ole.... Minä lisään esim. puuroon ja rahkaan mantelirouhetta, on tosi hyvää (marjoja ja/tai banaania myös, mutta siis mantelirouhetta rasvan saannin vuoksi)
[/quote]
Mä sanoinkin, että syön 29 päivänä kuussa terveellisesti. Syön joka päivä avokadoa ja pähkinöitä. Mutta viime aikoina on aineenvaihdunta tai joku hyrränny niin paljon, että ihan oikeasti vatsa kurnii parin tunnin välein. -Ap