Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jollei lähi ala käyttäytyyn, en enää tapaa lasta

Vierailija
20.10.2014 |

Näin se on tehtävä. Jos äitinsä olis edes yhtään siedettävä keskustelutaidoiltaan jotta pakollisista voisi sopia, mutta ei. Minä minä minä minä. Alkaa olla niin raskasta ettei vaan jaksa enää. Pakko pistää kohta välit kokonaan poikki.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla sitten parempi niin, kaikki naiset kun ei sitä lapsen parasta kykene laittamaan oman katkeruuden edelle.

Vierailija
2/59 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 14:11"]

Tuttu tarina. Joskus on vaan pakko tehdä ratkaisuja mitkä ovat lapsen edun vastaisia. Oma ja perheeni elämänlaatu nousi kohisten kun vanhimman lapseni tapaamiset loppuivat. Kaikki tietää, että tämä on yhden lapsen kannalta rankka teko. Mutta kun otetaan kokonaiskuva huomioon, niin ainoa oikea ratkaisu.

[/quote]

Hei selvennätkö minulle hieman, oletko äiti vai isä? mulla vanhin lapsi 8v asuu isänsä kanssa, näin aikoinaan halusin, mulla uusi perhe jossa monta lasta, pienemmät ei hyväksy tätä vkloppu lasta, yhtä helvettiä aina, lähi-isäkin on niin etova etten jaksaisi edes nähdä häntä vilaukselta.

Mieheni alkanut miettiä onko meidän ja lasten kärsittävä säännöllisin väliajoin, vai jättäisikö näkemiset hyvin vähiin... Todella raskas tilanne, en koe samanlaista yhteyttä vanhimpaan etälapseeni kuin aina läsnäoleviin kolmeen ihanaan lapseemme....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on lapsen vika? :(

Vierailija
4/59 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi kuitenkin pitää yllä omaa suhdetta lapseen. Muutenhan exän vaikutus voi olla vaikka kuinka vinksahtanut ilman vastapainoa.

Vierailija
5/59 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, siis lähivanhempaa ottaa päähän, ettet ota vastuuta omasta lapsestasi ja tämä tekee hänestä minäminäminä-ihmisen? Sinä sen sijaan muut etusijalle asettavana ihmisenä hylkäät lapsesi, jos pienenkin vastuun hänen hoidosta joudut ottamaan?

Vierailija
6/59 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen kanssa t'ytyy niin kovasti keskustella_ Teill' on sopimus tapaamisista, menette suoraan niiden mukaan vaan, ilman mit''n kommunikointia. Vaihdot voi suorittaa vaikka p'iv'kodissa, niin teid'n ei tartte edes n'hd' toisianne.

Vierailija
7/59 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lapsen vika ei. Mutta se hirviö imee kaikki voimat. Joka tappelun jälkeen miettii, onko missään enää mitöän järkeä. Kyllä, se ihminen on uhka mielenterveydelleni.... Se ei häntä kiinnosta, ei osaa ajatella oman käytöksen vaikutuksia. Rakastan lasta mutta äitinsä on valtava taakka henkisesti

Vierailija
8/59 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ap:n mielenterveysongelmat on eksän vika niinkuin kaikki muukin...

Vierailija
9/59 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kun lähivanhempi ei haluaisi antaa lasten tavata toista vanhempaansa sillä perusteella, että mitäs hän sitten sillä aikaa tekee? Ei hän halua olla yksin. Pitäisikö etävanhemman siis lähivanhemmalle keksiä aktiviteetteja siksi aikaa kun lapset ovat muualla?

Vierailija
10/59 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen äiti ei sopimuksia noudata. Haluaa päättää kaikesta itse, kontrolloida minun viemisiä/tuomisia ja sanelee ajat jolloin lapsen saa hakea. Itse viestitän mutta hän kommunikoi aiboastaan puhelimessa, huutamalla. Päättää mitä lapsen kanssa teen kun on minun luona. Jos edes yritän sanoa vastaan, ettei nyt ehkä sunnuntai aamuna lähdettäisi hänen sopimiinsa menoihin, niin tulee valtava huutosota joka loppuu vasta kuk myönnyn kaikkeen. Jollen myönny, uhkailee tapaamattomuudella tai elatusmaksujen nostamisella. En tiedö onnistuisikp se edes, mutta... Ei sillä ole väliä. Lapsi on kallein aarteeni mutta onkp sille oikein tällaista sotaa katsella joja viikko

Vierailija
11/59 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on kamalia kalkkunoita. Et ole ensimmäinen etkä viimeinen mies, jota nainen yrittää lannistaa.
Paras ratkaisu olisi, jos tapaisit uuden kumppanin joka taistelisi tukenasi, jotta jaksat. Eksä luultavasti vetöä tästä hirveän sodan mutta siihen voi suhtautua rauhallisin mielin-se on pompottamisen lopun alkua

kyllä lapsi varmasti mielummin haluaa sinun pysyvän tässö maailmassa, jotta voi sitten vanhempana rakentaa sen isäsuhteen minkä äitinsä omalla rumuudellaan lapsena esti

Vierailija
12/59 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 12:38"]

Näin se on tehtävä. Jos äitinsä olis edes yhtään siedettävä keskustelutaidoiltaan jotta pakollisista voisi sopia, mutta ei. Minä minä minä minä. Alkaa olla niin raskasta ettei vaan jaksa enää. Pakko pistää kohta välit kokonaan poikki.

[/quote]

Mun ex-miesystävä teki noin ilman että siinä äidissä edes oli mitään vikaa. Hän vaan nyt halusi jonkun syyn, johon vedota ettei tarvitsisi enää tavata lasta. Se syy oli lopulta siinä, että lapsen äiti halusi tehdä virallisen tapaamissopimuksen, koska mies perui yhtenään suullisesti sopimiaan tapaamisia. Mies suuttui, katkaisi välit lapseen ja alkoi sen jälkeen jauhaa perättömiä vieraannuttamispuheita. Siinä vaiheessa mä häippäsin suhteesta.

Vierailija
13/59 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 12:53"]

Lapsen äiti ei sopimuksia noudata. Haluaa päättää kaikesta itse, kontrolloida minun viemisiä/tuomisia ja sanelee ajat jolloin lapsen saa hakea. Itse viestitän mutta hän kommunikoi aiboastaan puhelimessa, huutamalla. Päättää mitä lapsen kanssa teen kun on minun luona. Jos edes yritän sanoa vastaan, ettei nyt ehkä sunnuntai aamuna lähdettäisi hänen sopimiinsa menoihin, niin tulee valtava huutosota joka loppuu vasta kuk myönnyn kaikkeen. Jollen myönny, uhkailee tapaamattomuudella tai elatusmaksujen nostamisella. En tiedö onnistuisikp se edes, mutta... Ei sillä ole väliä. Lapsi on kallein aarteeni mutta onkp sille oikein tällaista sotaa katsella joja viikko

[/quote]

ONKO VIRALLISTA TAPAAMISSOPIMUSTA TEHTY? Kaikesta päätellen, ei ole.

Vierailija
14/59 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 12:59"]

Naiset on kamalia kalkkunoita. Et ole ensimmäinen etkä viimeinen mies, jota nainen yrittää lannistaa. Paras ratkaisu olisi, jos tapaisit uuden kumppanin joka taistelisi tukenasi, jotta jaksat. Eksä luultavasti vetöä tästä hirveän sodan mutta siihen voi suhtautua rauhallisin mielin-se on pompottamisen lopun alkua kyllä lapsi varmasti mielummin haluaa sinun pysyvän tässö maailmassa, jotta voi sitten vanhempana rakentaa sen isäsuhteen minkä äitinsä omalla rumuudellaan lapsena esti

[/quote]

Huom. uuden kumppanin miehestä, ei naisesta!!! Naiset nimittäin on vaan kamalia kalkkunoita, hirviöitä, itsekkäitä, ahneita, hulluja, rumia, pahoja ihmisiä. Ainakin kaikki exät. Ai niin, unohdin että ne on tietty huoria myös.

Vierailija
15/59 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamissopimusten vaatiminen on PAHIN JA JULMIN KEINO YRITTÄÄ KIRISTÄÄ MIESTÄ. Se on kieroin juoni sille, että se lähi pääsisi oikein toden teolla kontrolloimaan etää.

Mun mieheni ex kitisi ja ruikutti vuosia tapaamissopimuksen tekemisestä, kun mieheni oli niin kiireinen, ettei ehtinyt ihan joka kuukausi tavata lastaan. Miehellä meni maku sit kokonaan tapaamisiin, saa nainen kiittää siitä vaan itseään ja sitä, kun ei antanut miehen rauhassa suunnitella OMAA aikaansa.

Vierailija
16/59 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on mustaavalkoisella sovittu kyllä. Nainen ei niitä vain noudata. En edes jaksa selittää... Olen aivan puhki sen kanssa
ap

Vierailija
17/59 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamissopimusten vaatiminen on PAHIN JA JULMIN KEINO YRITTÄÄ KIRISTÄÄ MIESTÄ. Se on kieroin juoni sille, että se lähi pääsisi oikein toden teolla kontrolloimaan etää.

Mun mieheni ex kitisi ja ruikutti vuosia tapaamissopimuksen tekemisestä, kun mieheni oli niin kiireinen, ettei ehtinyt ihan joka kuukausi tavata lastaan. Miehellä meni maku sit kokonaan tapaamisiin, saa nainen kiittää siitä vaan itseään ja sitä, kun ei antanut miehen rauhassa suunnitella OMAA aikaansa.

Vierailija
18/59 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 12:53"]

[/quote]

Onko virallista tapaamissopimusta. Jos ei ole, tehkää sellainen välittömästi lastenvalvojalla. Sen jälkeen äidillä on velvollisuus noudattaa sitä sovitusti.

Sama koskee elareita. Jos niistä on tehty kirjallinen sopimus, ei niiden korotuksella voi uhkailla mielivaltaisesti.

Vierailija
19/59 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 13:07"]

Kaikki on mustaavalkoisella sovittu kyllä. Nainen ei niitä vain noudata. En edes jaksa selittää... Olen aivan puhki sen kanssa ap

[/quote]

Ja et ole ottanut sopimuksen rikkomisesta yhteyttä lastenvalvojaan? Sulla on oikeus vaatia uhkasakkoja tapaamisten noudattamisesta jättämisestä. Saat lastenvalvojan seuraavalla kerralla mukaan tapaamiseen, jos se pitää oikeasti paikkaansa että teillä on virallinen sopimus, jota lähi rikkoo.

Vierailija
20/59 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 13:07"]

Kaikki on mustaavalkoisella sovittu kyllä. Nainen ei niitä vain noudata. En edes jaksa selittää... Olen aivan puhki sen kanssa ap

[/quote]

Jos nainen ei noudata sopimuksia, ilmoitat siitä viranomaisille. Ehkä noudattaminen kiinnostaa enemmän uhkasakkojen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme