Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

väsynyt

Vierailija
17.09.2014 |

Hei!
Olen kahden lapsen kanssa kotona ja tuntuu nyt siltä kun kaikki romahtaisi. Tuntuu siltä , että olen 5 vuotta vaan sinnitellyt eteenpäin mutta nyt haluaisin vain luovuttaa ja kadota maan päältä koska olen niin yksin ja masentunut. En pysty ryhdistäytymään tänään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian onneksi alkaa ainakin toisella lapsella koulu. Eihän kaiken äidin tekemisen tarvitse liittyä lapsiin. Jos saat heidät vaikka kerhoon, niin tee jotain itseäsi kiinnostavaa tuntematta huonoa omaatuntoa. Lapset kyllä viihtyvät harrastuksissa ajattelematta äiskää, hehän elävät hetkessä.

Vierailija
2/10 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ryhdistäydy. Anna olla. Ota rennosti. Anna hiusten tasoittua.

sitten kohta jaksat. Aina ei vaan jaksa.

minäkin väsyin kotona. Toisaalta se oli hyvää aikaa, mutta oli se yksinäistä ja masentavaa.e en jakanut hakea kavereita ja lapset oli syy olla kotona.

haejokkn harrastus itselle tai teille kaikille.

ymmärrän sinua hyvin. Muutama vuosi töissä sitten jo piristää.

ajattele, että teet nyt tärkeää työtä, kun olet lasten kanssa kotona. ASe on tärkeää. Se on yksi vaihe.

olet tärkeä. Ja arvokas. Lapsesi tarvitsevat sinua. Aina ei tarvitse olla pirteä ja reipas. Löllötelkää ja möllötelkää hyvillä mielin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene naisten taloon tai johonkin muualle vertaisryhmään juttelemaan. Tutki nettiä mitä ryhmiä on. Neuvolan kautta psykologi?

Vierailija
4/10 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista liikkua ja ulkoilla. Olisi kiva jos löytäisit lapsille kerhon, ja voisit itse käydä vaikka kahvilla tai lenkillä. Onko kirjastojen satutunteja vielä? Leikkipuistoja? Uimakoulu? Eskari?

Vierailija
5/10 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä paikkakunnalla asustalet?

Suklaa ja kahvi piristää aina hiukan ainakin minua :)

Vierailija
6/10 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaa töihin, tarttet erilaista virikettä aivoille

Vierailija
7/10 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hommaat itsellesi virikkeitä! Onko sulla omaa aikaa? Jos olet aina lasten kanssa, ala käymään kerhoissa, puistoissa yms. Pikkuhiljaa hyvää tulee, ei tarvitse heti tänään jaksaa. Yritä ujuttaa päiviisi asioita mistä koet iloa ja onnen tunnetta. Tiedän varsin hyvin millaista tuo elämä on, elän sitä itsekkin mutta suunta on ylöspäin jo menossa. Kun vain rohkaistuin ja lähdin ulos ihmisten ilmoille, huomasin että kavereita ja jopa ystäviä saa kun itsekkin vähän yrittää. Perhekerhot yms on täynnä äitejä joilla samaa ongelmaa, siksihän ne on perustettukin että niin lapset kuin äiditkin saa vaihtelua.

Vierailija
8/10 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne välillä..

Onko paikkakunnallasi mitään avoimia päiväkoteja tai perhekahviloita joissa voit käydä tai onko sinulla ystäviä joiden kanssa kahvitella päivisin?

Tsemppiä paljon!!

Vierailija
9/10 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä... on olemassa myös kerhoja lapsille, muutama tunti/pvä ja muutaman kerran viikossa, eikä maksa paljon mitään. Jos veisit lapset kerhoon pari kertaa viikossa muutamaksi tunniksi saisit itsellesi aikaa. Ja sitten tosiaan nuo yhteiset kerhot ja avoimet päiväkodit ja kahvilat ym mitä on. Suosittelen todella. Lapset leikkii ja itse voi juoda kahvia ja kuunneella muiden äitien juttuja :)

Vierailija
10/10 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon rohkaisevista viesteistänne! Juu olen välillä noissa kerhoissa käynyt ja lapset rakastavat niitä ! Mutta itselläni niin vaikea luottaa ihmisiin mutta lapsien takia niissä käyn koska haluan että heillä olisi hyvä lapsuus . En anna heidän kärsiä huonosta olostani ja siksi olenkin niin väsynyt koska pidän kaiken sisälläni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme