tekisitkö abortin
Jos ehkäisy pettäisi esikoisen ollessa 5 kk ?
käytössä minipillerit ja kondomi.
Mies lähti juuri hakemaan testiä.
Kommentit (79)
Eka muksu oli 3kk kun olin taas raskaana, en tehnyt aborttia vaikka sitä mietin. Luojan kiitos en tehnyt. Vuosia myöhemmin tosin tein koska kaksi riitää
Tekisin abortin. En halua lapsille noin pientä ikäeroa. Oikeastaan ei ole mitään syytä, miksi raskautta pitäisi jatkaa.
Tee ihmeessä abortti jos sille tuntuu. Itsestäni tuntui että pitäisi, mutta en uskaltanut tehdä aborttia. Lopputulos on se, että olen nyt äiti, joka on elämäänsä täysin tyytymätön. Eli luota intuitioosi, älä muiden mielipiteisiin.
Olin itse vähän samanlaisessa tilanteessa (esikoinen alle vuoden ikäinen), ja olen todella iloinen etten jatkanut raskautta. Emme olisi jaksaneet kahden pienen lapsen kanssa. Esikoinen olisi kärsinyt tavattomasti.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 12:41"]
Tekisin. Tekisin vaikkei mul oo viel ensimmäistäkään.
[/quote]
Sama.
Kauhean heppoisin perustein osa olisi valmis tappamaan lapsensa. Enkä nyt tarkoita ap:tä vaan näitä jotka eivät vain juuri sillä hetkellä halua lasta. Lapsiparat.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 12:45"]
Kauhean heppoisin perustein osa olisi valmis tappamaan lapsensa. Enkä nyt tarkoita ap:tä vaan näitä jotka eivät vain juuri sillä hetkellä halua lasta. Lapsiparat.
[/quote]
Itse en olisi ainakaan valmis tappamaan lastani millään perusteilla. Raskauden voisin keskeyttää ihan millä perusteella tahansa.
Minua ihmetyttää se, miten heppoisin perustein osa naisista on valmis pakottamaan toisen ihmisen elämään ja sen kärsimyksiin.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 12:54"]
Miksi miehenne heittää lastit pilluun jos ette halua lapsia?
[/quote]
Omituinen kysymys. Vaikkapa siksi, että laukeaminen on kiva tapa päättää yhdyntä?
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 12:45"]Kauhean heppoisin perustein osa olisi valmis tappamaan lapsensa. Enkä nyt tarkoita ap:tä vaan näitä jotka eivät vain juuri sillä hetkellä halua lasta. Lapsiparat.
[/quote]
kasa soluja ei oo vielä lapsi, joten ei voi tappaa lastaan vaan estää soluja kehittymästä lapseksi.
Miettisin kyllä että onko minulla oikeus tappaa lapseltani sisarus ja päätyisin ratkaisuun että ei ole.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 12:58"]Miettisin kyllä että onko minulla oikeus tappaa lapseltani sisarus ja päätyisin ratkaisuun että ei ole.
[/quote]
ethän sä mitään tapa.
Ihan normaali ikäero sisaruksille tulisi, ei todellakaan mikään syy tehdä aborttia etenkin kun lapsi on vasta toinen!
En pystyisi mut mulla on muuten vakaa tilanne.