Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koin vihdoin kassaraivon!#

Vierailija
20.10.2014 |

Olimme suuressa tavaratalossa ruokaostoksilla mieheni kanssa. Meillä oli noin kymmenkunta tuotetta korissa kun mentiin kassalle. Mentiin niille viimeisille kassoille kun siellä oli vähemmän jonoa. Edessämme oli pari muuta asiakasta. Nainen, jolla oli ostoskärry täynnä tuotteita ja hänen perässään mies 3 lapsen kanssa. Miehellä ei ollut kärryä eikä koria, josta päättelinkin että ostoja on vähän ja ne ovat kädessä. Odoteltiin siinä rauhassa, että ensimmäinen nainen sai ostoksensa tehtyä. Mutta juuri kun hän oli maksamassa eteemme vyöryi edessämme seisovan miehen vaimo täpötäysillä ostoskärryillä. Tässä vaiheessa koin elämäni ensimmäisen kassaraivon! Adrenaliini virtasi esteittä sisälläni ja lähdin kärryineni toiselle kassalle. Lähtiessäni puhisin " ei voi olla totta?"

Mitä mieltä olette siskot? Onko fiksua jonottaa kassalla, vaikka ei ole mitään ostettavaa? Onko korrektia seisoa jonossa pitämässä pelkästään paikkaa? Mitä olisi tapahtunut jos vaimo ei olisikaan tullut viimeisellä minuutilla. Olisiko jono pysähtynyt vai olisiko meidät päästetty ohi? Olen yleensä rauhallinen kassajonossa mutta nyt paloi käämit salamannopeasti. No, pääsinpä kerrankin kokomaan tuon kuuluisan kassaraivon ihan itse :)

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä huomata, että toiset kommentoivat pelkästään vaan kommentoinnin ilosta vaivautumatta ollenkaan lukemaan kokonaan kommentoitavaa tekstiä. Puretaanko tällä omaa pahaa oloa kun kommentointi pysyy tasaisen negatiivisena? 

Vierailija
62/63 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaupassa ja ostokseni olivat pienet: maitotölkki, leipäpussi, pussillinen perunoita ja muutama maitorahka. Kaupassa oli minun lisäkseni muutama asiakas ja pääsin suoraan kassalle. Laitoin ostokset hihnan alkupäähän ja kumarruin ottamaan muovipussin, kun nousin ylös, eräs vanha naishenkilö seisoi edessäni. Hän oli siis alle sekunnissa kiilannut minut, kun otin muovipussin ja alkoi laittamaan omia ostoksiaan minun ostoksieni edelle.Huomautin asiasta ja hän ei ollut kuulevinaan, kunnes myyjä puuttui asiaan ja käski mummon jonon perälle. Perääni oli tullut toinen asiakas, mummo yritti vielä kiilata tämän eteen, mutta myyjä sanoi mummolle, että koska yritti kiilata, ei hänellä ole oikeutta mennä toisen asiakkaan edelle vaikka olikin kassalla ennen tätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

K