sara forsberg
muita, jotka lopen kyllästynyt mokomaan turhimukseen??? sara sitä ja sara tätä voi vittu että ei jaksa!!!! ja mitä se osaa?? pölistä kummallisesti eri kielillä, no vittu tosi mahtavaa
Kommentit (93)
Minusta Sara poikkeaa kaikista pyrkyripissiksistä. Hän on hieman nörtähtävä. Sara vaikuttaa luovalta tytöltä, joka ei edes koskaan ole kuulunut koulun lissuporukoihin. Sara harrastaa piirtämistä, soittamista ja laulamista.
Sarassa on myös hyvää se, ettei hänellä ole tätä 'iik noloa asennetta', joka aika monelta suomalaiselta nuorelta löytyy. Sara tekee hassujakin ja hölmöjä asioita välittämättä, mitä muut ajattelevat. Osaa asettaa itsensä naurun alaiseksi ja tehdä vitsiä itsestään, mikä on minusta hienoa.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 13:25"]Mä muutan Usaan iha läpällä
[/quote] koska suomi on masistava maa oikeesti ja USAAN pääsee iha tosta noin vaa
Seuraan aktiivisesti K-poppia, ja tällainen uutinen pisti silmään viikolla: Sara Forsberg kirjoitti singlen K-pop ryhmälle.
Jos joku ei vielä seuraa maailman tapahtumia, niin selitetään: Girls' Generation on Korean tunnetuin tyttöpopryhmä.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 12:23"]
Mahtavan kaunis ja erilainen, ei mikään hellsingin pissis vaan kyvykäs ihminen. On hienoa katsoa hänen menestystään ja olla mukana onnessa.
[/quote] Paljon mahtavamman kauniita tulee vastaan USAssa kadulla joka paiva, tyypillinen latina. Menestyksesta ei ole viela nayttoa, hehkutetaan sitten kun on jotain nahty.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 00:57"]
AP ei nyt erota kykyä taidosta. Tuo Saran kielivideointi oli se täky jolla todellinen taito, laulutaito tuli riittävän monen asiasta ymmärtävän tietoon tuon lauluvideon muodossa. Kaikki tämä Saran "goofing" netissä tulee jäämään merkityksettömäksi hyvin pian kun jo tehdyt levytykset julkaistaan.
Varmasti monia ärsyttää äkillinen otsikoihin nousu ja "turha" julkisuus mutta ettekö te kateelliset tunnista todellista kykyä kun sellaisen kuulette? Luuletteko että levy-yhtiöt kilvoittelivat Sarasta pelkän kielisiansaksan tai muun nettipöllöilyn vuoksi?
Saran ulosanti on täysin poikkeuksellinen suomalaiseksi ja ehkä se ärsyttää monia. Kun tytöllä on kaikki avut ulkonäkö mukaanlukien menestykseen ja uraan, ei se pitäisi olla kadehdittavaa. Toiset kun ovat vaan lahjakkaampia kuin me muut. -OP
[/quote] Suomalaisesta normista poikkeava ulosanti ei maailman markkinoilla ole mitaan kehumisen arvoista. Samanlainen ja parempi on suurella osaa maailmaa.
En ole missaan alan julkaisuissa lukenut mitaan levy-yhtioiden kilpailuista. Yleensa artikkeleita kirjoitetaan sitten kun on jotain nayttoa ja halutaan huomiota uudelle artistille.
Niin meinaatko että Sara nyt vei jonkun sellaisen paikan, joka sen olisi paremmin ansainnut?
Älä huoli, jos Sara nyt osoittautuukin lahjattomaksi surkimukseksi ja tavikseksi niin äkkiä se paikka vapautuu!
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 12:14"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 12:01"]
Olen kyllästynyt. Lisäksi ärsyttää, että hän on suhteilla päässyt luomaan artistin uraa Jenkkeihin, vaikka Suomesta löytyy miljoonasti lahjakkaampiakin naisartisteja, jotka oikeasti ansaitsisivat tulla kuulluiksi myös ulkomailla (esim. Anna Abreu, Diandra, Krista Siegfrieds).
[/quote]
No nuo mainitsemasi artistit ovat kyllä kaikkea muuta kuin lahjakkaampia. Tuo ensimmäisenä mainittu tyhjäpäinen pissis ei ainakaan osaa kuin persettään pyöritellä. Siihen ei paljon lahjoja vaadita.
[/quote]
Huvittaa nämä keski-ikäiset (jo rupsahtaneet) naiset, jotka ovat kateellisia kaikille timmeille naisille. Ei kuka tahansa voi heilutella peppua joutumatta naurunalaiseksi. "Ei vaadi lahjoja"? Ei ehkä lahjoja suoranaisesti, mutta saisitte miettiä sitä työtä, minkä nämä naiset ovat kehonsa eteen tehneet. Useita tunteja intensiivistä harjoittelua, askeettinen ruokavalio kokonaan ilman herkkuja jne... Ja kaikki tämä vielä laulu- ja tanssiharjoitusten päälle. Ei luoja tätä kateuden määrää.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 12:47"]
Mä olen tavallaan kateellinen Saralle kaikkien niiden nuorten ja vanhojen taitelijoiden puolesta, jotka ovat tehneet unelmiensa eteen valtavasti töitä, hakeneet ensin teakiin vuosia, rämpineet amatööri-teattereissa, vetäneet stand uppia perähikijöiden kuppiloissa, yrittäneet, erehtyneet, taistelleet ja unelmoineet. Ja sit tulee tämä 19v. Sara jostain halpahallin kassalta ja putsaa pöydän parissa viikossa. Miten voikin olla niin uskomaton tuuri tytöllä! Ihan luonnollista tuntea vähän kateutta.
[/quote]
Nappiin sanottu.
Sara saa Renny Harlinin elokuvan kautta sellaista kansainvälistä näkyvyyttä, että saattaa aivan hyvin olla, että hänestä tulee elokuvatähti, merkittävä sellainen. Nyt on ovet raollaan maailmaan, ja kun pelaa korttinsa hyvin, ne saattavat aueta kokonaan!
Luulen, että juuri me rupsahtaneet keski-ikäiset toivomme sydämestämme onnea Saralle. Ainakin minä. Ehkäpä nuoret ovat kateellisia hänen ja muidenkin lahjakkaiden menestymisestä?
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 08:03"]
Luulen, että juuri me rupsahtaneet keski-ikäiset toivomme sydämestämme onnea Saralle. Ainakin minä. Ehkäpä nuoret ovat kateellisia hänen ja muidenkin lahjakkaiden menestymisestä?
[/quote]
Samat sanat! On helppo ihailla ja kannustaa nuorta naista keski-ikäisenä kuin samanikäisenä. Ollaan niin eri viivalla jo, että on helppo hurrata taustalla. Oma samanikäinen siskontyttäreni tuhahtelee Saralle, eli luulen, että kateutta on enemmän samanikäisissä kuin keski-ikäisissä.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 08:07"]
[/quote]
Samat sanat! On helppo ihailla ja kannustaa nuorta naista keski-ikäisenä kuin samanikäisenä. Ollaan niin eri viivalla jo, että on helppo hurrata taustalla. Oma samanikäinen siskontyttäreni tuhahtelee Saralle, eli luulen, että kateutta on enemmän samanikäisissä kuin keski-ikäisissä.
[/quote]
Siis oma Saran ikäinen siskontyttöni
Itse olen syntynyt vuonna 1990, eli olen Saraa vanhempi. En ole syttynyt hänen jutuilleen, mutta toivon kaikkea hyvää ja ihan uskomatonta mitä kaikkea hän on kokenut ja saanut. :)
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 07:25"]
Niin meinaatko että Sara nyt vei jonkun sellaisen paikan, joka sen olisi paremmin ansainnut? Älä huoli, jos Sara nyt osoittautuukin lahjattomaksi surkimukseksi ja tavikseksi niin äkkiä se paikka vapautuu!
[/quote]
Kaikkihan me tiedämme että maailma ei toimi oikeudenmukaisesti, ja harvemmin tässä maailmassa se kuka eniten jotain ansaitsisi myös saisi sen...
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 12:47"]
Mä olen tavallaan kateellinen Saralle kaikkien niiden nuorten ja vanhojen taitelijoiden puolesta, jotka ovat tehneet unelmiensa eteen valtavasti töitä, hakeneet ensin teakiin vuosia, rämpineet amatööri-teattereissa, vetäneet stand uppia perähikijöiden kuppiloissa, yrittäneet, erehtyneet, taistelleet ja unelmoineet. Ja sit tulee tämä 19v. Sara jostain halpahallin kassalta ja putsaa pöydän parissa viikossa. Miten voikin olla niin uskomaton tuuri tytöllä! Ihan luonnollista tuntea vähän kateutta.
[/quote]
Tämä on ihan loistava juttu, sillä keisarilla ei ihan oikeasti ole vaatteita. Kovalla työllä ei tulla artistiksi, vaan kovaksi työntekijäksi.
Ei sinänsä mitään uutta, että iltapäivälehdet ihastuvat yhteen julkkikseen ja hypettävät jatkuvasti ja uskovat maailmanvalloitukseen, oli se sitten tippaakaan realistista tai ei. Esim. Linda Lampeniuksen naamaan ja maailmanvalloitushaaveisiin kyllästyi aikoinaan aika pahasti. Ja toki näitä ip-lehtien kyllästymiseen asti hehkuttamia löytyy paljon muitakin, esim. Sara Chafak ja aiemmin vaikka Satu Tuomisto.
Luultavasti pääsevät aika pian Sarasta yli ja keksivät jonkun uuden suosikin, riippumatta siitä menestyykö Sara vai ei.
[/quote]
Totta. Tai en nyt pidä itseäni hirveän rupsahtaneena tms, mutta huomaan etteivät teinit tai parikymppiset laulajat tai näyttelijät ärsytä ollenkaan samalla tavalla kuin silloin kun olin itse teini tai parikymppinen. Mua ärsytti aikoinaan erityisesti kaikki laulajat, joita en pitänyt "tarpeeksi lahjakkaina", mutta jälkeen päin tajuan että sekin oli kateellisuutta. En ehkä ollut kateellinen heidän taidoistaan, mutta menestyksestä kyllä.
Ootteko kateellisii et se pääsee Usaan? No miksette vaan muuta sinne jos ootte niin kateellisii