Mitä mieltä olet juoruajista?
Niistä, jotka kavaltavat muita vaikka kuinka pienistä jutuista?
Kommentit (30)
Olen puhunut pahaa toisista selkäni takana, sen tunnustan auliisti, mutta siihen, että kävisin kantelemasta jostakusta jollekin, en tule ikinä syyllistymään, se on raukkamaisuuden huippu. Yläasteella oli näitä tällaisia: kävivät käräyttämässä lintsareita aineenopettajille ja luokanvalvojille. Täysiä mulkkuja jo nuoresta pitäen!
Riff-raff = disreputable or undesirable people.
Nollan arvoisia ihmisiä! Ei, sekin on itse asiassa liikaa, laitetaan - 1000000000000000000000000000!
Mitäs pahaa pikku juorustelujutuiss on? Ne piristää arkea.
Juoruan niistä jotka minusta juoruavat. Silmä silmästä, hammas hampaasta. Rikoksesta ilmoitan viranomaisille.
Tavallinen juoruilu eli ihmisten kuulumisista puhuminen on yleensä harmitonta.
Mutta sitten kun jutut ovat väritettyjä tai puolitotuuksia, ja menevät mustamaalaamisen puolelle, niin siinä ei ole mitään hyväksyttävää.
Eli jos et voi puhua niitä juttuja sen ihmisen läsnäollessa, niin silloin et ole oikealla asialla.
Juoruaminen ei koskaan häirinnyt minua, kunnes kohtasin ihmisen, joka juorusi aivan paikkansa pitämättömiä juttuja. Osatotuus oli tietysti mukana uskottavuuden vuoksi, mutta muuten.... huhhuh!
Tavallinen, hyväntahtoinen juoruilu neutraaleista asioista ihan Ok ja jos joskus sekaan tulee jotain arempaa juttua niin karvat nousee pystyyn. Lähtökohtaisesti en koskaan usko juoruja enkä muodosta niistä mitään käsitystä juoruilun kohteesta.
En koskaan kerro juoruja eteenpäin. Ei ole minun juttu yhtään. Ei ne jää edes mieleen kun yleensä en tunne näitä ihmisiä.
Noi on narsisteja. Valmiit kamppaamaan muita saadakseen pomon suosion.