Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet juoruajista?

Vierailija
10.09.2021 |

Niistä, jotka kavaltavat muita vaikka kuinka pienistä jutuista?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä oli kerran eräs työntekijä, joka kävi kantelemassa mitä milloinkin ja kenestäkin. Itse se saikutti joka vuosi yhteensä viikkotolkulla, mutta kun minä myöhästyin kerran ruokatauolta 10 minuuttia, kun jouduin menemään yllättäen vessaan tarpeilleni, niin hän paineli tekemään minusta valituksen esimiehelle. Kuin sain tietää tämän, muutuin puhumattomaksi tätä työntekijää kohtaan. Ei mennyt kauaakaan, kun jouduin puhutteluun: olin kuulemma työpaikkakiusaaja. Ihmeellistä väkeä noilla työpaikoilla!

Noi on narsisteja. Valmiit kamppaamaan muita saadakseen pomon suosion.

Vierailija
22/30 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Giljotiiniin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puhunut pahaa toisista selkäni takana, sen tunnustan auliisti, mutta siihen, että kävisin kantelemasta jostakusta jollekin, en tule ikinä syyllistymään, se on raukkamaisuuden huippu. Yläasteella oli näitä tällaisia: kävivät käräyttämässä lintsareita aineenopettajille ja luokanvalvojille. Täysiä mulkkuja jo nuoresta pitäen!

Vierailija
24/30 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riff-raff = disreputable or undesirable people.

Vierailija
25/30 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nollan arvoisia ihmisiä! Ei, sekin on itse asiassa liikaa, laitetaan - 1000000000000000000000000000!

Vierailija
26/30 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs pahaa pikku juorustelujutuiss on? Ne piristää arkea.

27/30 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoruan niistä jotka minusta juoruavat. Silmä silmästä, hammas hampaasta. Rikoksesta ilmoitan viranomaisille.

Vierailija
28/30 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen juoruilu eli ihmisten kuulumisista puhuminen on yleensä harmitonta.

Mutta sitten kun jutut ovat väritettyjä tai puolitotuuksia, ja menevät mustamaalaamisen puolelle, niin siinä ei ole mitään hyväksyttävää.

Eli jos et voi puhua niitä juttuja sen ihmisen läsnäollessa, niin silloin et ole oikealla asialla.

Vierailija
29/30 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoruaminen ei koskaan häirinnyt minua, kunnes kohtasin ihmisen, joka juorusi aivan paikkansa pitämättömiä juttuja. Osatotuus oli tietysti mukana uskottavuuden vuoksi, mutta muuten.... huhhuh!

Vierailija
30/30 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen, hyväntahtoinen juoruilu neutraaleista asioista ihan Ok ja jos joskus sekaan tulee jotain arempaa juttua niin karvat nousee pystyyn. Lähtökohtaisesti en koskaan usko juoruja enkä muodosta niistä mitään käsitystä juoruilun kohteesta.

En koskaan kerro juoruja eteenpäin. Ei ole minun juttu yhtään. Ei ne jää edes mieleen kun yleensä en tunne näitä ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän