Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä noita kokoomusnuoria vaivaa?

Vierailija
20.10.2014 |

Tuntuu, että monilla on ihan ihmeellisiä kannanottoja julkisuudessa ja varmaan julkisuuden ulkopuolella vielä pahempia (ja onko tuo Laajasalo-ketjussa ollut väite totta, että kokkarinuoret fanittavat facebookissa jotain Vahvempi aines-bändiä?). Pelottaa, että nekö on ne tyypit, jotka ehkä aikanaan nousevat eduskuntaan päättämään yhteisistä asioista? Sinällään mulla ei ole kauheasti itse puoluetta vastaan, vaan ainoastaan tuota nuoren polven porukkaa vastustan. Jonkinlainen kurinpalautus puolueen toimesta olisi aiheellinen. 

Onko niin, että nämä nuoret ovat kaikki jotain nousukaitten lapsia, jotka ovat saaneet kaiken aina kultalautaselta? Itse ei ole tarvinnut tehdä mitään? Helppo siinä sitten vaatia Kelan lakkauttamista ja muuta, kun pappa betalar.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saivathan he kurinpalautuksen kun ehdottivat pakkoruotsin poistoa, ja Katainen käski turvat kiinni.

Vierailija
2/5 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole aiheesta jo omaa ketjua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 11:26"]

Onneksi ei ole aiheesta jo omaa ketjua...

[/quote]

Sori, kun en roiku täällä koko ajan ja en tiedä mitä ketjua on ei ole :). ap

Vierailija
4/5 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko vaikka nyt niin, että likapyykkiä ei pestä julkisesti. Tiedän kuitenkin, että esim. nuoria Kokoomus-poliitikkoja, joihin puoluetoimisto panostaa, on jopa varoitettu olemasta liiaksi tekemisissä tiettyjen some-sankarien kanssa.

Vierailija
5/5 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaiken saa mitä haluaa tekemättä itse asioiden eteen mitään, siinä todellisuudentaju hieman hämärtyy.

Miehelläni on (tai oli) kaveri joka nyt 3-kymppisenä opiskelee AMK:ssa, ajelee isukin ostamalla audilla ja asuu vanhempiensa ostamassa asunnossa. Juuri muutti pois vanhempiensa luota kun sai vanhemmiltaan asunnon.
Mieheni laittoi tähän kaveriin välit poikki kun kyllästyi siihen kun aikuinen mies kehuskeli aina mitä kaikkea oli vanhemmiltaan saanut ja kuinka paljon rahaa sai.