Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokkarijuristi puolustaa kokkarimurhaajaa

Vierailija
20.10.2014 |

mutta hyshys, edelleenkään ei saa puhua mitään puoluekannasta... Kaikki vain sattumaa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 11:28"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 11:26"]

Niin no ainahan tuo Lampela on on kaikkien pahimpien asianajaja että en mä nyt tiedä miten merkitsevä se kokoomuskytkös tuossa on. Vai onko muutkin Lampelan asiakkaat olleet kokkareita?

[/quote]

Lampela itse ollut Helsingissä kokoomuksen kaupungivaltuutettu ja nimenomaan murhaajan kanssa tuttuja kokoomuspiireistä.

[/quote]

Mä ymmärtäisin tämän taivastelun paremmin, jos aa:ksi olisi yllättäen tullut joku ihan tuntematon mutta hyvin vahvasti kokoomuslainen asianajaja. Mutta kun aa:ksi tulee henkilö, joka on aina juuri näiden tapausten asianajaja, niin en oikein jaksaisi lähteä keulimaan millään salaliittoteorioilla tässä. Mun mielestä yllättävämpää olisi ollut, jos asianajaja olisi ollut joku muu kuin Lampela. Veikkaan, että asianajaja olisi ollut juuri hän vaikka epäillyllä ei olisi mitään puolekantaa...

Vierailija
22/23 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 11:54"]

Juristeissa on itse asiassa paljon vasureja, mutta eivät he ole näitä kohujuristeja vaan toimivat esim. yhteiskunnallisissa tehtävissä.

Onhan oikeusministeritkin (juristeja) olleet lähinnä demareita ja vihreitä viime vuosina.

[/quote]

Oikeuspoliittinen yhdistys Demla (entinen Demokraattiset lakimiehet) on myös luokiteltavissa vasemmalle kallellaan olevaksi järjestöksi. (Tämä ei toki tarkoita sitä, että kaikkia sen jäseniä voisi sanoa vasemmistolaisiksi.)

http://fi.wikipedia.org/wiki/Oikeuspoliittinen_yhdistys_Demla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 11:19"]

Ainahan toi puolustaa murhaajia. Onko koskaan pulustanut uhria. Ei ihme jos kokoomuslainen

[/quote]

Suomessa ei lainsäädäntö tunne sellaista asiaa kuin uhrin puolustusasiansjaja, jos kyseessä ei ole asianomistajarikos. Murha ei ole sellainen.

Uhrin ja yhteiskunnan edustajana on syyttäjä, ei uhrin puolustusasianajaja.