Ylireagoin miehen tekemästä remontista, takokaa järkeä mun päähän
Asumme vanhan puutalon tokassa kerroksessa. Äänieristystä ei todellakaan ole. Lattiat ovat kauniit lankkulattiat mutta ne taitaa olla pelkkien hirsien päällä, koska me kuulemme alakertaan ja he vuorostaan meille. Tämä ei ollut ongelma kunnes tyttö täytti vuoden. Voi sitä menoa! Vaik kuinka yritän hillitä leidiä, hän juoksee kaikkialle. Jos huomaa, että olen mennyt keittiöön, hän juoksee sinne. Ostin paksut matot vähän hillitsemään sitä töminää mutta silti kuuluu alakertaan. Ja nyt on tullut palautetta. Mies siis teki remontin. Osti kalliilla äänieristyspohjan ja sitten laminaatit mitä laittaa päälle. Tultiin tytön kanssa tänään takaisin evakosta. Mun tekee mieli itkeä! Tuntuu ku talo olis raiskattu! Ei meillä ole paljoo rahaa ni laminaateis oli pakko joustaa, eli halpaa paskaa. Ja siltä se näyttää. Meidän ihanat lautalattiat, menny! Lattiat on nyt karsean laminaatin peitossa. Mä oikeasti pidätän itkua. Tää on ihan helvetin rumaa! Meidän ihana koti! Laminaatin peitos! Mä tiedän, että tää on ainoa järkevä vaihtoehto. Ei naapureita saa kiusaa. Silti koko kämppä on nyt esteettisesti niin perseestä, että en osaa olla. Adios puu. Tere tuloa muovi paska. Miten mä ikinä totun tähän? Karseen näköstä!!!
Kommentit (23)
Pakko kysyä: miksi päästit miehen yksinään valitsemaan uuden lattian materiaalin ja värin?
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 23:51"]Asumme vanhan puutalon tokassa kerroksessa. Äänieristystä ei todellakaan ole. Lattiat ovat kauniit lankkulattiat mutta ne taitaa olla pelkkien hirsien päällä, koska me kuulemme alakertaan ja he vuorostaan meille. Tämä ei ollut ongelma kunnes tyttö täytti vuoden. Voi sitä menoa! Vaik kuinka yritän hillitä leidiä, hän juoksee kaikkialle. Jos huomaa, että olen mennyt keittiöön, hän juoksee sinne. Ostin paksut matot vähän hillitsemään sitä töminää mutta silti kuuluu alakertaan. Ja nyt on tullut palautetta. Mies siis teki remontin. Osti kalliilla äänieristyspohjan ja sitten laminaatit mitä laittaa päälle. Tultiin tytön kanssa tänään takaisin evakosta. Mun tekee mieli itkeä! Tuntuu ku talo olis raiskattu! Ei meillä ole paljoo rahaa ni laminaateis oli pakko joustaa, eli halpaa paskaa. Ja siltä se näyttää. Meidän ihanat lautalattiat, menny! Lattiat on nyt karsean laminaatin peitossa. Mä oikeasti pidätän itkua. Tää on ihan helvetin rumaa! Meidän ihana koti! Laminaatin peitos! Mä tiedän, että tää on ainoa järkevä vaihtoehto. Ei naapureita saa kiusaa. Silti koko kämppä on nyt esteettisesti niin perseestä, että en osaa olla. Adios puu. Tere tuloa muovi paska. Miten mä ikinä totun tähän? Karseen näköstä!!!
[/quote]
Hei oikeesti nyt! Ei voi olla noin kamalaa. Oo kiitollinen siitä etteä sulla on edes ne laminaatit. Sul on koti, mies ja lapsi. Keskity niihin.
Mä en ymmärrä, miten ap alunperin vain jätit asiat miehen vastuulle ja häivyit paikalta. Jos asia on sulle tärkeä, niin sun olisi pitänyt yhdessä miehen kanssa suunnitella, mitä tehdään ja mitä materiaaleja käytetään! Ja valita ne materiaalit! Tuo teidän toimintatapa oli täydellinen resepti just tuollaiselle katastrofille, ja saat oikeasti. syyttää vain itseäsi.