Nyt kun Sanna antoi isotuloisille lisää piikarahaa, aijjotko menmä piikomaan jonnekin iltaisin ja viikonloppuisin?
Kommentit (13)
Oon mies niin meen rengiksi Wahlroosin sokerijuurikassfarmille
Niin se on vain isotuloisille . Vähäiset vanhat mummot saavat olla saastoissaan jos eivät itse pysty siivoamaan ja pyykkäämään . Tarvitsisivat edunvalvojan tässä asiassa . Se on nyt taas piika -aika alkanut , mutta nimi on eri .
Ajjon alkaa kirjjottamaan kajjken monella jii kirjjaimella.
Moni ei kyllä tiedä mitä sana piika renki tarkoittaa mutta piika on palvelija tai auttaja . Yleensä ollut tarjoilija tai lastenhoitaja myös karjanhoitaja mikä nykyään on nimellä maatilan lomittaja tai karjanhoitaja mutta ennen piika osallistui emännän kanssa ruuan laittoon ja heinäntekoon.Eniten heitä oli siis kodinhoitajina.Sitten taas renki oli paimen tai hevosten härkien hoitaja tai maatilan hoitaja. Karjala on karjanhoidosta saanut nimensä maatilojen mukaan mutta Stalin otti ne maatilat itselleen osan muuttivat kuukaudeksi kibbutsiksi mitä kristyiltä varastivat tiloja kuten helluntailaiset nykyäänkin tekee. Tilaa ja karjaa hoitaa edelleen renki samoin ratsastustiloja hoitaa. Siitä sai palkan mutta kibbutsit ei maksa palkkaa vain ruuan.
Mä haluaisin kamarineidoksi. Mahtaakohan kohta olla niille kysyntää?
Vaparithellarit on vaatinut vuosikaudet myös Nokia missio antamaan heille maatilat talot mökit ja näin on tehnyt monet uskontohuijatut siellä synagoga juutalaiset vaatii heille Mooses varastaa huijaa .
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin kamarineidoksi. Mahtaakohan kohta olla niille kysyntää?
Mie voisin olla hovinarri, ois paljon lepposampi homma. Saako aasiakas tähän vähennystä ?
Täällä ilmoittautuu toinen kohta työtön akateeminen. Kai se on piikomaan lähdettävä...
Ei varmasti mene kauan, kun alkaa valitus, että piika-alalla kärsitään pahasta työvoimapulasta.
Vierailija kirjoitti:
Niin se on vain isotuloisille . Vähäiset vanhat mummot saavat olla saastoissaan jos eivät itse pysty siivoamaan ja pyykkäämään . Tarvitsisivat edunvalvojan tässä asiassa . Se on nyt taas piika -aika alkanut , mutta nimi on eri .
Mummot äänestää Sannaa
Voisin mennä muutamaksi tunniksi siivoamaan, oikein törky huusholliin, jossa pitää liotella astioita ja harjata kylpyhuoneen lattia.
Kyllä. Akateeminen työtön ja muuta hommaa ei ole. Alan piikomaan.