Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä lapselle tapaturmavakuutus jonka kanssa

Vierailija
19.10.2014 |

korvauksen saa heti eli ei tarvitse itse maksaa ensin ja sitten vasta hakea korvauksia? Onko jollain yhtiöllä tällaista käytäntöä? Ainakin Ifin ehdoissa oli että vakuutuksenottaja maksaa laskun ensin itse, hakee sitten Kelan korvausta (tai joissain lääkäritaloissahan sen kela-korvauksen saa heti) ja sitten vasta voi hakea korvausta Ifiltä.

Suosituksia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 22:56"]

korvauksen saa heti eli ei tarvitse itse maksaa ensin ja sitten vasta hakea korvauksia? Onko jollain yhtiöllä tällaista käytäntöä? Ainakin Ifin ehdoissa oli että vakuutuksenottaja maksaa laskun ensin itse, hakee sitten Kelan korvausta (tai joissain lääkäritaloissahan sen kela-korvauksen saa heti) ja sitten vasta voi hakea korvausta Ifiltä.

Suosituksia?

[/quote/]

Minua myös kiinnostaa.

Vierailija
2/2 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaisia ole. Kuka sen arvioisi, että kuuluuko hoito vakuutukseen vai ei. Ensin maksetaan itse, jotta vakuutusta ei käytetä väärin ja sitten pitää tehdä se selvitys vakuutusyhtiölle joka tekee päätöksen ja maksaa korvaukset. Joskus voidaan tehdä niin, että lapsi käy lääkärissä ja lääkäri määrää jonkun tutkimuksen/leikkauksen ja sitten siitä hoidosta voi hakea lääkärinlausunnolla maksusitoumuksen vakuutusyhtiöltä, että ei tarvitse maksaa monien satojen tai tuhansien eurojen laskua ensin itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla