Monenteen korona"rokotteeseen" aiotte vetää rajan vai meinaatteko ottaa niin monta kuin tyrkytetään?
Miten on? Ei nimittäin tule jäämään kolmeen rokotukseen. Lähempänä kymmentä on totuudenmukaisempi.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Uhraan mitä tahansa, että pääsen taas matkustelemaan!
Kaikki toivovat, ettet saa niin pahoja ongelmia piikeistä, että vielä pystyt matkustamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä en ota koronarokotetta.
Omapa on häpeäs!
Miksi häpeäisin?
En ota yhtäkään koronarokotetta. Mulle riittää jo sairastetun koronan vasta-aineet.
Olen sanut kaksi ja vedän tähän rajan tänä vuonna. Jatkossa otan 1x/v, jos se liitetään influenssarokotukseen.
Kaksi olen ottanut, siihen se jää.
En tee rajanvetoa lukumääristä, tällaisissa asioissa. Hyötynäkulma ratkaisee.
Sen sijaan, en ota rokotetta, jonka teho on heikko ja lyhytaikainen, jota ei ole testattu asianmukaisesti pitkällä aikavälillä ja jonka sivuvaikutuksia ei tunneta, kuin osittain ja niitäkin pyritään peittelemään.
Arvelen, ettei rokotetta enää tarjota ilmaiseksi. Riskiryhmäläiset saattavat rokotuksen saada, kuten influenssa rokotteen, mutta muut voivat käydä ostamassa sen omilla rahoillaan apteekista. Työnantajat voivat myös työterveyden kautta sen kustantaa.
Itse kyllä otan kaikki mitä annetaan. Toivoisin hartaasti HUS:n vasta aine testiä, mutta tuskin siihen ainakaan on mahdollisuutta. Jos terveysasemalta saisi tämän testin omakustannushintaan, niin maksaisin kyllä siitä.
Odotan sitä suomalaista nenä sumutetta, kuin kuuta nousevaa. Kerran kuussa suihkaus sieraimiin ja se turvaa, ettei korona tartu. Helppo ottaa kotona.
En ota yhtään. Fimeassa jo 15 000 haittailmoitusta näistä piikeistä. 117 kuollut näihin piikkeihin. Ja nämä tilastot jäävuoren huippu.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole tyrkyttänyt yhtään mitään. Luen kansainvälisiä vertaisarvioituja tutkimuksia asiasta ja toivon, että saan kolmannen rokotteen. Korona ei ole ainoa missä tarvitaan useampi rokote. Jos tarvitaan säännöllisesti jatkossa tehosterokote, niin so what?
Näin siinä käy, kun kansalaiset hurmataan humpuukilla. Kiinnostiko tätä ennen lukea lääketutkimuksia, tiesitkö mitä vertaisarviointi tarkoittaa?
Joukkopsykoosi menossa. Jättäkää edes alle 12 vuotiaat tämän hulluuden ulkopuolelle. Nuorilla diagnosoidaan sydänlihastulehduksia liukuhihnalla piikkien takia.
Lampaat voidaan määrätä vaikka asentamaan antenni päähän. Ai niin ei tarvi. Kaikillahan meillä on jo älykännyt seurantalaitteina etukameroineen kaikkineen. 24 seiska valvonta i jo. Ja ajatusvalvonta samalla kun kirjoitamme tänne. Kansan viholliset sekä kiltit tottelevaiset eliitin lampaat.
Yhteensä 8 piikkiä tulossa näillä näkymin. Ranskalaisten piikkipassissa 8 paikkaa näille koenesteille. Kanadan pääministeri tehnyt diilin pfizerin kanssa jokaiselle kansalaiselle 8 piikkiä.
Luottavainen kirjoitti:
Arvelen, ettei rokotetta enää tarjota ilmaiseksi. Riskiryhmäläiset saattavat rokotuksen saada, kuten influenssa rokotteen, mutta muut voivat käydä ostamassa sen omilla rahoillaan apteekista. Työnantajat voivat myös työterveyden kautta sen kustantaa.
Itse kyllä otan kaikki mitä annetaan. Toivoisin hartaasti HUS:n vasta aine testiä, mutta tuskin siihen ainakaan on mahdollisuutta. Jos terveysasemalta saisi tämän testin omakustannushintaan, niin maksaisin kyllä siitä.
Odotan sitä suomalaista nenä sumutetta, kuin kuuta nousevaa. Kerran kuussa suihkaus sieraimiin ja se turvaa, ettei korona tartu. Helppo ottaa kotona.
Tuleeko tuo suihke vasta ensi vuonna, jos tulee?
Vierailija kirjoitti:
Yhteensä 8 piikkiä tulossa näillä näkymin. Ranskalaisten piikkipassissa 8 paikkaa näille koenesteille. Kanadan pääministeri tehnyt diilin pfizerin kanssa jokaiselle kansalaiselle 8 piikkiä.
Onkohan saanut firman osakkeita vastineeksi?
Minulle olisi ok jos tulisi samanlainen kerran vuodessa otettava kuin influenssarokotekin. Ei ole suuri vaiva!
Olen ottanut yhden. En tiedä otanko toista enkä usko että missään nimessä otan yli kahta ennen kuin pitkäaikaisvaikutukset on paremmin tiedossa. Syy - minun kaltaiseni kohdalla todennäköisyys sairastua vakavasti saati kuolla kys. tautiin on hyvin pieni. En voisi tehdä elämässäni yhtään mitään jos suhtautuisin kaikkiin pienen pieniin riskeihin siten kuin koronaan on tällä hetkellä tapana suhtautua.
On olemassa aika monta muutakin tautia ja sairautta jotka tappavat koronaa todennäköisemmin ja hämmästyttää miksi vain koronaviruksen aiheuttama tauti saa niin suuren painoarvon.
Minä olen saanut jo ainakin 25 kausiflunssarokotetta ja lisää saan taas marraskuussa. Olen saanut vasta 2 koronarokotetta ja toivottavasti saan lisää niin kauan kuin tarvitaan koronan tukahduttamiseksi maailmasta. Toivottavasti rokotekattavuudella onnistutaan pelastamaan myös rokottamattomia tältä taudilta!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen saanut jo ainakin 25 kausiflunssarokotetta ja lisää saan taas marraskuussa. Olen saanut vasta 2 koronarokotetta ja toivottavasti saan lisää niin kauan kuin tarvitaan koronan tukahduttamiseksi maailmasta. Toivottavasti rokotekattavuudella onnistutaan pelastamaan myös rokottamattomia tältä taudilta!
Ainakin kissojen kohdalla vuosittaisilla influenssarokotuksilla on yhteys krooniseen munuaisten vajaatoimintaan. Kys. sairaus viekin kissat usein haudan lepoon.
Huolestuttaako sinua vastaavanlaiset mahdolliset pitkäaikaisvaikutukset vai koetko hyödyn olevan potentiaalisia haittoja suurempi?
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut yhden. En tiedä otanko toista enkä usko että missään nimessä otan yli kahta ennen kuin pitkäaikaisvaikutukset on paremmin tiedossa. Syy - minun kaltaiseni kohdalla todennäköisyys sairastua vakavasti saati kuolla kys. tautiin on hyvin pieni. En voisi tehdä elämässäni yhtään mitään jos suhtautuisin kaikkiin pienen pieniin riskeihin siten kuin koronaan on tällä hetkellä tapana suhtautua.
On olemassa aika monta muutakin tautia ja sairautta jotka tappavat koronaa todennäköisemmin ja hämmästyttää miksi vain koronaviruksen aiheuttama tauti saa niin suuren painoarvon.
Saat vastauksen hämmennystä aiheuttavaan kysymykseesi : 1. Käyttämällä omaa mieltä ja 2. Ottamalla asioista selvää.
Otan vaikka kerran viikossa ja olen saikulla ”kuumeen” takia kolme päivää.