Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahhh…miten ihanaa oli saada eilen nuolentaa

N46
10.09.2021 |

Mun mies on niin hyvä nuoleen. Vie minut nautinnon taivaisiin.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! Ja sen jälkeen ihanaa panemista.

Vierailija
2/23 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo on saanut 44 vuotta pillunnuolentaa viikoittain. Ap:lla menee siihen vielä hetken aikaa. :)) Vaimo syntynyt onnellisten tähtien alla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinulle tarkoittaa tuo ihana paneminen? Mistä asennosta ja montako orkkua?

Vierailija
4/23 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M73 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinulle tarkoittaa tuo ihana paneminen? Mistä asennosta ja montako orkkua?

Ei ole asennoista ja orkuista kiinni. Tuntuu taivaalliselta ja miehen kanssa olemme myös henkisesti yhtä.

Vierailija
5/23 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin sain eilen nuolentaa... tapasin rakastajaani aamulla. Ihana laittaa pitsiä alle, meikata kunnolla kun oli rauhallinen aamu. Ei olla nähty kahteen viikkoon. Hänen vaimonsa ei anna riittävästi, ja nyt saatiin järjestettyä huone ja oli taas niin upeeta. 

Vierailija
6/23 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs olekaan varmaan pian pariin viikkoon päässyt nuolemaan, kun on mennyt omat ja vaimon reissut, menkat ja ties mitä silleen sopivasti / sopimattomasti ristiin. Mutta ehkä tässä kohta jo onnistuu, ensi viikolla viimeistään. Tykkään kyllä, tekisin enemmänkin kuin mitä vaimo haluaa, mutta hänelle riittää vain se yksi orgasmi sitä lajia.

Vierailija
7/23 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa mun mies haluaisi nuolla mua. Mutta eipä halua. Mussa varmaan jokin vika.

Vierailija
8/23 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa mun mies haluaisi nuolla mua. Mutta eipä halua. Mussa varmaan jokin vika.

Ei , vaan  vika on sun miehessä. Vaihda,

Vierailija
9/23 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tuollainen mies, joka rakastaa nnuolemista, onneksi. Nam.

Mutta minäkin annan sessioita hänelle, ja kyllä hänkin nauttii stäböllä.

Vierailija
10/23 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N42 kirjoitti:

Mäkin sain eilen nuolentaa... tapasin rakastajaani aamulla. Ihana laittaa pitsiä alle, meikata kunnolla kun oli rauhallinen aamu. Ei olla nähty kahteen viikkoon. Hänen vaimonsa ei anna riittävästi, ja nyt saatiin järjestettyä huone ja oli taas niin upeeta. 

Tämä just. Ihanaa nuolla ensin siitä pitsin päältä, tunnustellen ja fiilistellen. Sit vetää ne muutamat neliösentit sivuun tieltä ja upottaa kielensä. Mmm. Sit ainakin oma nainen tykkää välillä kun kädet on kiinni, se avuttomuus selkeesti kiihottaa ihan omalla tavallaan. Voi sormettaa sinne ja tänne, kaikki on mahdollista. :P 

Vierailija
11/23 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N42 kirjoitti:

Tämä just. Ihanaa nuolla ensin siitä pitsin päältä, tunnustellen ja fiilistellen. Sit vetää ne muutamat neliösentit sivuun tieltä ja upottaa kielensä. Mmm. Sit ainakin oma nainen tykkää välillä kun kädet on kiinni, se avuttomuus selkeesti kiihottaa ihan omalla tavallaan. Voi sormettaa sinne ja tänne, kaikki on mahdollista. :P 

Vierailija
12/23 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne on niin tuttu mullekin. Kielihoito tekee järisyttävän hyvää esileikkinä ja yhdyntöjen välissä. Mä olen niin kostea ja herkkä kosketukselle, että hyvän nuolemisen jälkeen voi hyvin naida rajumminkin. Ihanaa!

Vierailija
13/23 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoa olen nuollut kohta 40 vuoden yhdessäolon aikana aina kun on saanut. Hän saa aina siinä orgasmin aika pian ja sitten yleensä toisen kun menen sisään. Se kiihottaa minuakin. Nyt viime vuosina en saa enää juurikaan antaa sitä ja se ottaa päähän oikeasti, kun tykkään siitä niin itsekin...En tajua eikä selitystä ole...

Vierailija
14/23 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista, ne jotka kehuu saaneensa tai antaneensa paljon suuseksi saaneet eniten alapeukkkuja???  Kateellisiako täällä on vai mikä hitto.

Vierailija
15/23 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallista, ne jotka kehuu saaneensa tai antaneensa paljon suuseksi saaneet eniten alapeukkkuja???  Kateellisiako täällä on vai mikä hitto.

Ei, täällä Jonnet vastailee. Siksi.

Vierailija
16/23 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen kaikille hyvästä seksistä ja elämisen fiiliksestä ylipäätään. Itse olen kohta kuollut pystyyn koronan takia. Jatkuvaa etätyötä vailla ihmiskontakteja ja spontaaneja tapaamisia. Kotona on mieskin, mutta koska fiilikseni on surkea, on seksielämäkin kuihtunut. Ei meillä ole kyllä mitään paikkaa seksille, kotona sitä ei voi tyydyttävästi harrastaa.

Nauttikaa te ketkä voitte.

Vierailija
17/23 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että sinussa on vikaa. Jokainen mies haluaa nuolla pillua. Ihan jokainen

Vierailija
18/23 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko. Mies joka ei tykkää pillun nuolemisesta on kyllä aika outo. Kaikki miehet tykkää siitä, minä myös.

19/23 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, Eri mies.

Janne

Vierailija
20/23 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janus63 kirjoitti:

En usko, että sinussa on vikaa. Jokainen mies haluaa nuolla pillua. Ihan jokainen

Kaikki heterot haluaa panna pillua mutta ei nuolla. Kalalle haisevan toosan paneminen on eri juttu kuin nuoleskelu. Tämä on joku feministien ja alistuvien miesten hömppäjuttu taas.