Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monenteen korona"rokotteeseen" aiotte vetää rajan vai meinaatteko ottaa niin monta kuin tyrkytetään?

Vierailija
10.09.2021 |

Miten on? Ei nimittäin tule jäämään kolmeen rokotukseen. Lähempänä kymmentä on totuudenmukaisempi.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 riittää minulle, että pääsen matkustelemaan. Enempää en aio ottaa.

Vierailija
2/51 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut kaksi. Enempää en ota. Kaksi piti riittää, joten ei se tuohon kolmeenkaan jää, miksi jäisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi kesänä pitää olla kolme jos haluaa matkustaa

Vierailija
4/51 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän 2 sarjan otan. En ole ikinä ottanut kausi-influenssarokotettakaan, niin en ota kausikoronarokotettakaan. Siihenhän tämä menee. Virus muuntautuu kaiken aikaa.

Vierailija
5/51 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut influenssarokotettta kohta liki 30 vuotta joka vuosi enkä vedä sillekään rajaa.

Vierailija
6/51 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kolmas on enne  vuodenloppua. Käy todennäköisesti kuten israelissa ja joulukuussa on kunnon tartunnat rokotetuissakin.

Vierailija
7/51 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole tyrkyttänyt yhtään mitään. Luen kansainvälisiä vertaisarvioituja tutkimuksia asiasta ja toivon, että saan kolmannen rokotteen. Korona ei ole ainoa missä tarvitaan useampi rokote. Jos tarvitaan säännöllisesti jatkossa tehosterokote, niin so what?

Vierailija
8/51 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhraan mitä tahansa, että pääsen taas matkustelemaan!

Vierailija
9/51 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän miten uhkaavalta korona tuntuu. Voishan influenssakin olla vaarallinen, mutten kuitenkaan pelkää siinä määrin, että ottaisin influenssarokotteen.

Vierailija
10/51 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vetänyt rajaa influenssarokotuksiin, miksi tekisin niin kotona kohdalla?

Vierailija
11/51 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin nyt ensin ottaa kaksi ja kattelen sitten myöhemmin tilannetta että kannattaako lähteä ottamaan enempää. Ekan rokotuksen otin tällä viikolla ja toinen on tulossa lokakuun lopussa.

Vierailija
12/51 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noudatan virainomaissuosituksia. Influenssarokotteen olen ottanut joka vuosi jo ties kuinka kauan.

Vierailija
13/51 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko ajan olettanut että on iso todennäköisyys että pitää ottaa useampi rokotus. Niin kauan kun globaalisti on paljon rokittanattomia, viruksella on runsaasti mahdollista muuntua sellaiseksi että tarvitaan tehosteannoksia.

Vierailija
14/51 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin yhden.

Vierailija
15/51 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole tyrkyttänyt yhtään mitään. Luen kansainvälisiä vertaisarvioituja tutkimuksia asiasta ja toivon, että saan kolmannen rokotteen. Korona ei ole ainoa missä tarvitaan useampi rokote. Jos tarvitaan säännöllisesti jatkossa tehosterokote, niin so what?

Itse ajattelen niin että kaikki piikitetty on vierasta ainetta kehoon. Varsinkin tämä uusi mRNA piikki. Monet rokotteet ovat hyödyksi kuten poliorokote. Mieluummin piikki kuin polio. Tämän taudin vaarallisuus ei oikein nyt vakuuta, kun alle 50 vuotiaille kuolleisuus on 0.04%. Aika näyttää. Vanhuksille tämä on vaarallinen, ja piikitys on järkevää.

Vierailija
16/51 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nää ihmiset herää vaikka mikä tulisi. Lapset uhrataa kokeelliselle piikille, itsekin juostaan jo kolmatta kertaa piikillä. Sairas meno.

Vierailija
17/51 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä en ota koronarokotetta.

Vierailija
18/51 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin nyt ensin ottaa kaksi ja kattelen sitten myöhemmin tilannetta että kannattaako lähteä ottamaan enempää. Ekan rokotuksen otin tällä viikolla ja toinen on tulossa lokakuun lopussa.

Liian lyhyt väli!

Vierailija
19/51 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä en ota koronarokotetta.

Omapa on häpeäs!

Vierailija
20/51 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lennä lentokoneet, jos ihmiset ei suostu ottamaan passia käyttöön.