Monenteen korona"rokotteeseen" aiotte vetää rajan vai meinaatteko ottaa niin monta kuin tyrkytetään?
Miten on? Ei nimittäin tule jäämään kolmeen rokotukseen. Lähempänä kymmentä on totuudenmukaisempi.
Kommentit (51)
Olen ottanut kaksi. Enempää en ota. Kaksi piti riittää, joten ei se tuohon kolmeenkaan jää, miksi jäisi?
Vierailija kirjoitti:
2 riittää minulle, että pääsen matkustelemaan. Enempää en aio ottaa.
Ensi kesänä pitää olla kolme jos haluaa matkustaa
Tämän 2 sarjan otan. En ole ikinä ottanut kausi-influenssarokotettakaan, niin en ota kausikoronarokotettakaan. Siihenhän tämä menee. Virus muuntautuu kaiken aikaa.
Olen ottanut influenssarokotettta kohta liki 30 vuotta joka vuosi enkä vedä sillekään rajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kolmas on enne vuodenloppua. Käy todennäköisesti kuten israelissa ja joulukuussa on kunnon tartunnat rokotetuissakin.
Kukaan ei ole tyrkyttänyt yhtään mitään. Luen kansainvälisiä vertaisarvioituja tutkimuksia asiasta ja toivon, että saan kolmannen rokotteen. Korona ei ole ainoa missä tarvitaan useampi rokote. Jos tarvitaan säännöllisesti jatkossa tehosterokote, niin so what?
Riippuu vähän miten uhkaavalta korona tuntuu. Voishan influenssakin olla vaarallinen, mutten kuitenkaan pelkää siinä määrin, että ottaisin influenssarokotteen.
En ole vetänyt rajaa influenssarokotuksiin, miksi tekisin niin kotona kohdalla?
Ajattelin nyt ensin ottaa kaksi ja kattelen sitten myöhemmin tilannetta että kannattaako lähteä ottamaan enempää. Ekan rokotuksen otin tällä viikolla ja toinen on tulossa lokakuun lopussa.
Noudatan virainomaissuosituksia. Influenssarokotteen olen ottanut joka vuosi jo ties kuinka kauan.
Olen koko ajan olettanut että on iso todennäköisyys että pitää ottaa useampi rokotus. Niin kauan kun globaalisti on paljon rokittanattomia, viruksella on runsaasti mahdollista muuntua sellaiseksi että tarvitaan tehosteannoksia.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole tyrkyttänyt yhtään mitään. Luen kansainvälisiä vertaisarvioituja tutkimuksia asiasta ja toivon, että saan kolmannen rokotteen. Korona ei ole ainoa missä tarvitaan useampi rokote. Jos tarvitaan säännöllisesti jatkossa tehosterokote, niin so what?
Itse ajattelen niin että kaikki piikitetty on vierasta ainetta kehoon. Varsinkin tämä uusi mRNA piikki. Monet rokotteet ovat hyödyksi kuten poliorokote. Mieluummin piikki kuin polio. Tämän taudin vaarallisuus ei oikein nyt vakuuta, kun alle 50 vuotiaille kuolleisuus on 0.04%. Aika näyttää. Vanhuksille tämä on vaarallinen, ja piikitys on järkevää.
Ei nää ihmiset herää vaikka mikä tulisi. Lapset uhrataa kokeelliselle piikille, itsekin juostaan jo kolmatta kertaa piikillä. Sairas meno.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin nyt ensin ottaa kaksi ja kattelen sitten myöhemmin tilannetta että kannattaako lähteä ottamaan enempää. Ekan rokotuksen otin tällä viikolla ja toinen on tulossa lokakuun lopussa.
Liian lyhyt väli!
Vierailija kirjoitti:
Minäpä en ota koronarokotetta.
Omapa on häpeäs!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lennä lentokoneet, jos ihmiset ei suostu ottamaan passia käyttöön.