Lue keskustelun säännöt.
Miksi en pääse yli (miehen vanhasta ihastuksesta)
19.10.2014 |
Meillä miehen kanssa takana pitkä ja vaikea avioliitto. On matkan varrelta selvinnyt yhtä ja toista..mm. se, että mies on ollut jossain vaiheessa ihastunut toiseen naiseen, mutta ei kuitenkaan tehnyt asian edistämiseksi mitään. Päinvastoin. Mutta siltikin se satuttaa..miksi en pääse siitä yli?? Mies haluaa jatkaa liittoa, mutta tämä asia syö minua.. Olisi kiva kuulla kokemuksia...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla