Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MINTTU MUSTAKALLIO, olenko ainut...

Vierailija
19.10.2014 |

Jonka mielestä kyseinen näyttelijä on aivan surkea?!?! Kuka tuota palkkaa noihin sketsiohjelmiin mukaan.. Aivan myötähäpeän aiheuttavaa katsottavaa

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan huippu tosin kuin Aku Hirviniemi yäk

Vierailija
22/44 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mintulla on aika flirttaileva ääni, aina en tiedä pidänkö vai en siitä?

Välillä tuntuu että olis mahtavaa jos joku kuiskailisi just sen äänellä korvaan vaikka: -"Tiedäks että mulla olis tuolla sängyssä yksi juttu joka mun täytys varmaan näyttää sulle..."

Mutta sitten sitä samaa sävyä huokuu jo johonkin ihan muuhun, esim. "Tää jauheliha on ollut täällä jääkaapissa jo kolme viikkoa ja siinä kasvaa mitä lie Ebolaa"

M44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tosi paljon!!

Vierailija
24/44 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa impro-ohjelmissa hän on ihan kamala, mutta muuten käsikirjoitetuissa jutuissa ihan ok suomalaiseksi. Ei siinä mitään, että jutut eivät ole hauskoja, mutta hän vetää kaikki sketsit joko sillä aavistuksen laahaavalla ja lässyttävällä puhetyylillä tai sitten ihme kiekumisella.

En voi käsittää, että miten hänet jatkuvasti pyydetään mukaan noihin improjuttuihin, kun Suomesta löytyisi paljon parempiakin henkilöitä niihin hommiin. Enkä väitä, että itse olisin parempi, mutta esim. Vedetään hatusta -sarjassa on ollut monta ihan hyvääkin naisvierailijaa esiintymässä.

Vierailija
25/44 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 22:32"]

Loistavan roolin veti esim. varastossa. Olisi hauska nähdä nämä minttua haukkuvat av-mammat menis itse vetämään improna kameroiden eteen.

[/quote]

Ei tarvitse osata itse improvisoida, jotta voi arvostella toisen suoritusta. Eiväthän elokuvakriitikotkaan osaa itse tehdä elokuvia. Jos esimerkiksi arvostelen jonkun laulajan laulutaitoa, en arvostele sitä suhteessa omaan taitooni vaan muihin ammattilaisiin.

Katsoin yhden jakson Vinoa. Konsepti sinällänsä ihan ok, se vino huone hauska, mutta juuri nämä näyttelijät tekivät siitä jotenkin tahmean. Jos tavallisessa elämässä tunnen monia ihmisiä, joiden tilannehuumori on hyvin paljon parempaa kuin näillä näyttelijöillä, on mielestäni rooliin valittu silloin vääriä henkilöitä. 

Tämä Mustakallio pisti itsellänikin silmään. Jotenkin vain ei sytytä.

Vierailija
26/44 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, AP tarkentaa, niin kuin aloituksessa totesin, SKETSIjutuissa Minttu on aivan surkea, ehkä vakavemmissa, käsikirjoitetuissa rooleissa ihan ok.. Mutta tosiaan tuo huumorin tekeminen ja improvisointi ei ole todellakaan ko. näyttelijän alaa, enkä ymmärrä miksi hän on niissä mukana.. Juuri vedetään hatusta, tämä vino show..

Hänellä vain ei ole sitä taitoa heittäytyä ja nopealla temmolla heittää hauskaa juttua. Parempiakin näyttelijöitä olisi siihen hommaan

Vierailija
27/44 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klikkaa mua-sarjassa oli aivan loistava. Musta tuntui aina että se ei edes näytellyt, vaan rooli oli niin luonteva sille että voisi kuvitella Mintun olevan oikeastikin samanlainen kun roolihahmonsa.

Vierailija
28/44 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään Mintusta tosipaljon. Tän illan VinoShown vinohuone oli hauska. Nauroin vedet silmissä.

Vierailija
29/44 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lavalla livenä useasti ollut tosi hyvä. Todella kaunis. Ei jotenkin sovi telkkariin se on totta.

Vierailija
30/44 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hauska, hyvä ja nätti. Pitkästä aikaa hauska ohjelma. Makunsa kullakin, joku tykkää jostai mistä toinen ei. Kuitenkin ihan sairasta tuon yhden kuoleman toivomus. Tuskin hän sulle mitään pahaa on tehnyt.

Vierailija
31/44 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään, hyvä näyttelijä. Myös kivan eksoottinen ulkonäkö (isä kreikkalainen, jos oikein muistan). Noita suomalaisia sarjoja, esim. Vino Show, ei kyllä tule katsottua, kun en niistä muuten pidä.

Vierailija
32/44 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tän äiti ollut myös joku esiintyjä?

Vierailija
34/44 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään mintusta sarjoissa ja elokuvissa, mutta en sketseissä!

Vierailija
35/44 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu on lahjakas ja piristävä tyyppi!

Vierailija
36/44 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti pystyy nimeämään 10 samanikäistä tai nuorempaa kotimaista naisnäyttelijää jotka huonompia.

Vierailija
37/44 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu on Varasto-elokuvassa ihan mielettömän hyvä!

Vierailija
38/44 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mun 5vee tykkää Mintusta, sen takia se varmaan toisella silmällä katsoo Vinoa. Ja tykkää siitä vinohuone-sketsistä.

Vierailija
39/44 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu on ihana!

Vierailija
40/44 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok näyttelijä, mutta jossakin menee raja... Tuntuu että on kaikilla kanavilla. Olis sarja mikä tahansa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä