Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MINTTU MUSTAKALLIO, olenko ainut...

Vierailija
19.10.2014 |

Jonka mielestä kyseinen näyttelijä on aivan surkea?!?! Kuka tuota palkkaa noihin sketsiohjelmiin mukaan.. Aivan myötähäpeän aiheuttavaa katsottavaa

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka toi minttu on?

Vierailija
2/44 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. On täälläkin ollut ketjuja joissa oli monia kanssasi samaa mieltä olevia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se puhuu jotenkin tosi oudon huonosti naamaa vääntelemällä. Miten teatterissa voisi olla roolissa tuollainen?

Vierailija
4/44 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

VinoShowssa vieraat on aina hauskimpia niinkuin tänäänkin :D

Vierailija
5/44 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 21:56"]

Se puhuu jotenkin tosi oudon huonosti naamaa vääntelemällä. Miten teatterissa voisi olla roolissa tuollainen?

[/quote]

Samaa mieltä. Plus että puhuu aina samalla laahaavalla äänensävyllä ja lässyttää kuin pienelle lapselle.

Vierailija
6/44 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mielestä Minttu on k a m a l a :( Jää aina ohjelmien katsominen yhteen kertaan, jos hän on mukana...

Vierailija
7/44 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinoshowt ja muut impro-ohjelmat on perseestä ilman minttuakin, minttu on kiva esim. Klikkaa mua sarjassa :)

Vierailija
8/44 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän raskaana? Näyttäisi vähän siltä...

Vierailija
9/44 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset! Minttu on upea ja lahjakas! Kateelliset!!!!!!!

Vierailija
10/44 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 22:05"]Kateelliset! Minttu on upea ja lahjakas! Kateelliset!!!!!!!
[/quote] Emme ole kateellisia, meidän mielestä Minttu vain on niin surkea näyttelemään. Että mene muualle.

Vierailija
11/44 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klikkaa mua -sarjassa se oli hyvä. Vanhoissa Vedetään Hatusta klipseissä (joita näkyy juutuubista) se on aika surkea.

Vierailija
12/44 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä olivat tänään vieraana? En siis ole ikinä katsonut Vino-Showta, ei tulisi kuuloonkaan. Haluan vain tietää, että mitä kaikkea noloa siellä tapahtuu. 1 minuutin olen katsonut, sitten sanoin: That's it. :DDDDD

Vierailija
13/44 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ainakin Klikkaa mua sarjassa näytteli hyvin.

Vierailija
14/44 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottepa hirveitä kun toivotte toisen KUOLEMAA vain koska ette pidä hänestä!!! Sairasta! Vielä se omaan nilkkaan kolahtaa.

Vierailija
15/44 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysty katsomaan mitään missä se esiintyy. Inhottaa sen äänikin.

Vierailija
16/44 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Mintun kohdalla on ihme ristiriita. Klikkaa mua -sarjassa hän oli aivan ihana ja just Mintun takia sarjasta tuli ainakin mulle lempparisarja. Mutta kaikki nää impro-ohjelmat, missä hän on esiintynyt ennen Vino-showta ja nyt tää Vino... siis en tiedä mikä mättää, mutta kiusallista katsottavaa hänen osaltaan.

Vierailija
17/44 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta ihan ok näyttelijä. Ääni ja puhetapa tosin on hiukan erikoinen.

Vierailija
18/44 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavan roolin veti esim. varastossa. Olisi hauska nähdä nämä minttua haukkuvat av-mammat menis itse vetämään improna kameroiden eteen.

Vierailija
19/44 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin tökkii. En pidä!

Vierailija
20/44 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 22:23"]

Joo Mintun kohdalla on ihme ristiriita. Klikkaa mua -sarjassa hän oli aivan ihana ja just Mintun takia sarjasta tuli ainakin mulle lempparisarja. Mutta kaikki nää impro-ohjelmat, missä hän on esiintynyt ennen Vino-showta ja nyt tää Vino... siis en tiedä mikä mättää, mutta kiusallista katsottavaa hänen osaltaan.

[/quote]

Samaa mieltä. Klikkaa mua - sarjassa oli tosi hyvä, mutta improaminen ei ehkä ole oikein Mintun juttu. Jutut ei ole oikein hauskoja, mikä tietenkään ei olekaan improvisoinnissa se päätarkoituskaan, mutta kyllä improvisaatioon perustuvissa ohjelmissa viihdettä vaan lisää se, että näyttelijä keksii oivaltavia ja hauskoja juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän