Miksi kaikilla ei ole robotti-imuria?
En ymmärrä ihmisiä, jotka vielä tänäkin päivänä vetelee perässään niitä hankalia letkuimureita. Imurointi kun hoituisi ihan automaattisesti robotin avulla sillä välin kun on töissä. Tiskikone ja pyykkikone kyllä hankitaan joka talouteen, mutta imurointia ei haluta helpottaa mitenkään?
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole rahaa.
200-300 eurolla saa jo toimivan laitteen.
Lattiat niin täynnä kaikenlaista rompetta ettei siitä olisi hyötyä.
Robotti-imuri on hankala, jos matoissa on pitkiä hapsuja. Sopii siis kotiin, jossa on mahdollisimman yksinkertaiset matot.
Siitä menee se imuroinnin ilo. Siis, kun saa paukuttaa imurilla jalkalistoihin oikein antaumuksella.
Oli mutta en tykännyt. Keskuspölynimuri on parempi.
Mä imuroin päivittäin varsi-imurilla enimmät, se on nopeampaa tehdä itse kuin robotilla, ja sitten kun siivotaan kunnolla, niin pitäs olla sohvia ja mattoja kuitenkin siirtelemässä, niin sama se on tehdä itsekin.
Kynnyksiä ja portaita on liikaa. Tarvitsisin 9 robottiimuria ja silti jäisi imuroitavaa sauna, kaksi vessaa eteiset ja portaikot.
Vanha talo ja kynnykset, ja koira kotona yksin päivisin. Mitäpä jos koira tekee hätäpaskat lattialle ja imuri vetelee sen edessun takaisin pitkin mennessään? Jep jep.
Paksuja mattoja, robotti-imuri ei riittävä yksinään, siksi en ole hankkinut.
Samalla kun imuroi matot, menee lattiatkin.
Anna kun arvaan. Kysyjä asuu korkeintaan kolmiossa kerrostalossa, hänellä ei ole mattoja ja ei ole lapsiakaan lattioita leluillaan sotkemassa?
Vierailija kirjoitti:
Mä imuroin päivittäin varsi-imurilla enimmät, se on nopeampaa tehdä itse kuin robotilla, ja sitten kun siivotaan kunnolla, niin pitäs olla sohvia ja mattoja kuitenkin siirtelemässä, niin sama se on tehdä itsekin.
Niin siis tuossa on se idea, että robotti siivoaa kun et ole kotona. Silloinhan ei ole mitään väliä kauanko imurointi kestää. Sellainen perussiisteys pysyy kokoajan kun robotti ajelee vaikka päivittäin.
Siksi koska sitä ei haluta ja voi kompastua siihen. Haluan hiljaisen imurin jota on kevyt käyttää, mutta on putket ja säiliö.
Vierailija kirjoitti:
Vanha talo ja kynnykset, ja koira kotona yksin päivisin. Mitäpä jos koira tekee hätäpaskat lattialle ja imuri vetelee sen edessun takaisin pitkin mennessään? Jep jep.
Sellaisiakin malleja on, jotka osaa kiertää paskat ja muut vastaavat esteet. Kynnysten ylikin robotti menee.
Sain eräältä naiselta n. 15 vuotta sitten vinkin, kanna toisessa kädessä imuria ja letku toiseen käteen, kokeilin enkä ole luopunut tavasta.
Jännä kun viesti poistettiin.....👀 Meillä siis neliöitä hiukkasen paljon, siivooja käy joten en tarvitse imuria.
Ei se joka paikasta pystyisi imuroimaan esim. sohvan ja nojatuolin alta, ruokapöytien alta (meillä keittiössä ja olkkarissa ruokapöydät). On mattoja lattioilla johon takkuaisi, kynnyksiä. Jos kissa sattuisi oksentamaan tai kakkaa olisi lattialla, niin siitä seuraisi mahtava sotku kun imuri vetäisi siitä päältä ja levittäisi sotkun joka paikkaan.
Asun kaksiossa. Mopilla lattiat pyyhkimällä pääsee helpommin, nopeammin ja parempaan lopputulokseen kuin imurilla. Isommassa asunnossa robotista olisi varmaan hyötyä.
Ei ole rahaa.