Ei luoja Peter Hispaniassa on huono!!!
Kommentit (6)
Onko nyt jo vähän rentoutunut ohjelman edistyessä, mielestänne?
Na jaksot joissa se akka on mukana ovat todella huonoja, käyvät vaan syömässä ja puhuvat vain ruuasta, taiteesta.
Barcelona jakso oli HYVä kun sitä akkaa ei ollut siinä
Ikävä kyllä pakko todeta näin olevan. Odotin sarjalta paljon ja kärvistelin muutaman jakson läpi odottaen, että se muuttuisi paremmaksi, turhaan. Ihan kammottavan huono kaikin tavoin, käsikirjoitus (onko sitä?), kuvaus ja paikasta toiseen sinkoilu. Punaista lankaa ei näy missään. Joku tajuttoman upea, tärkeä juttu saatetaan kuitata yhdellä lauseella ja jäädä sen jälkeen jankkaamaan joistakin tapaksista tyyliin että ai kun on hyvää seuraavaksi 10 minuutiksi. Ja kamera kuvaa samaan aikaan vastapäistä seinää, näin karrikoiden.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 10:19"]
Na jaksot joissa se akka on mukana ovat todella huonoja, käyvät vaan syömässä ja puhuvat vain ruuasta, taiteesta.
Barcelona jakso oli HYVä kun sitä akkaa ei ollut siinä
[/quote]
Minusta se nainen ei ole kyllä ongelma vaan itse Peter ja ohjelman suunnittelu. Vaikuttaa suunnitellun lähinnä kulinarismista ja kulttuurista kiinnostuneille eläkeläisille. Ja sen takia se espanjalainen nainenkin on joutunut haastattelemaan ties mitä tylsiä juttuja kun suomalainen tuotantoporukka on ne kohteet valinnut niin.
Päätösjakso alkamassa...
Jokohan seuraava kausi on suunnitteilla?
Pakko kompata, mä oon aina tykännyt Peteristä, oli aikoinaan Uutisvuodossa loistava, mutta tätä uusinta katsoessa myötähäpeä on valtava. Halvalla tehty kotikutoinen matkaohjelma. Tuntuu että häneltä puuttuu ammattitaitoinen kuvaus- ja käsikirjoitus porukka.