Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokisitko olevasi epäonnistunut ihminen tässä tilanteessa

Vierailija
19.10.2014 |

Jos siis olisit kolmekymppinen, asuisit vuokra-asunnossa kaupungin huonomaineisella alueeella, ei omaisuutta, kulutusluottovelkaa muutama tuhat euroa, ei miestä eikä lapsia ja työssäkäynnistä jäisi 800 euroa vuokran maksamisen jälkeen käytettäväksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noista voi päätellä vielä paljon mitään. Olet ehkä epäonnistunut ammatillisesti ja taloudellisesti, mutta ihmisenä epäonnistumisesta ei voi sanoa.

Vierailija
2/6 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pah, ihan tavan tallaaja. Jos sulta puuttuu kavereita, laita anonyymi meiliossu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kulutusluotto tökkii, mutta muu ok.

Vierailija
4/6 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota pois kulutusvelka, koska sellaista en ottaisi. Lisää kuitenkin masennus, ahdistus, opintojen keskeyttäminen yliopistossa (paikka jonne on todella vaikea päästä (noin 1 viidestäkymmenestä pääsi sisään sinä vuonna kun itse hain) monivuotinen terapia takana.

Tuo elämänvaihe ei kerro mitään siitä, että minkälainen elämäsi tulee olemaan kun olet 35 tai 40.

T. 40v, opinnot takana, unelmatyöpaikka, masennus selätetty, perhe, koti, ystäviä, hyvät välit sukulaisiin, harrastuksia, vapaaehtoistöitä, työpaikka, jossa viihtyy, matkoja...

Vierailija
5/6 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elätät itse itsesi, ole ylpeä siitä. Kulutusluottokin on poistuva ongelma.

Vierailija
6/6 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanlaisessa tilanteessa, paitsi että ei kulutusluottoa ja sairastan masennusta ja mulla on ollut syöpä ja asun asumisoikeusasunnossa. En mielestäni ole epäonnistunut. Ja tiedän, että elämä voi tuoda tullessaan mitä tahansa. Paremmin onnistuneilla voi mennä kohta jo huonommin ja meillä paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi