AUTTAKAA - Löysin eroottisen kirjeen miehelleni exältään
Nyt av-naiset, en tiedä mitä tehdä. Löysin laatikosta, jossa säilytämme tavaroitamme, kirjeen, joka oli osoitettu miehelleni. Sen on kirjoittanut hänen eksänsä ja kirjeen annostakin on jo jokunen tovi, useampi vuosi. Kirje tuli eteen kun etsin omia kadoksissa olevia papereitani enkä vaan voinut välttyä näkemästä. Uteliaisuus voitti ja luin kirjeen, joka oli eroottinen kirje miehelleni hänen entiseltä naiseltaan.
Faktoja:
- Rikoin kirjesalaisuuden(viestinsäsalaisuuden) vaikka toki kirje ei ollut suljetussa kuoressa vaan apposen auki.
- Kirje oli erittäin taitavasti kirjoitettu ja voin vain ihailla ko. naisen kykyä kirjoittaa eroottinen fantasiansa noin hienosti. Ihan hyvää eroottista luettavaa; kiihkeitä suudelmia, vaatteiden päältärepimisiä, hyväilyjä ja sitä rataa.
- Kiihotuin tekstiä lukiessani.
- Loukkaannuin kun tajusin miehen vielä säilyttelevän entiseltä vaimoltaan saamaansa kirjettä.
No, nyt olen siis vähän hukassa. En ikinä haluaisi enää toimia näin typerästi, että menen toisen kirjeitä lukemaan. Olen hiukan kateellinen siitä, että mieheni on tältä aiemmalta naiseltaan näin upean tekstin saanut, enkä itse kuuna päivänä osaisi moista tekstiä suoltaa.
Auttakee!
- Mitä te tekisitte? Tunnustaisitteko, että olette lukeneet toisen kirjeen? Jos niin miksi? Jos ette niin miksi ette?
- Mitä voi ajatella siitä, että hän säästää edellisten naistensa antamia kirjeitä? Aikaisemmin kirjahyllyssä oli myös hääalbumi ed. liitosta mutta sen mies korjasi sitten jossain vaiheessa jonnekin jemmaansa, se on kuitenkin hänen kertomansa mukaan edelleen tallessa. (Ko. liitosta ei ole lapsia joten ei ole sitä vaihtoehtoa, että säästäisi sitä lapsilleen)
- Onko ihan outoa, että olen tästä vähän mustasukkainen? Vaikka sallin sen, että mieheni fantasioissa seikkailee muita naisia (kunhan ei sitten päädy näitä fantasioitaan toteuttamaan), tuntuu vaikealta, että hän säilöö tällaista muistoa exästään. Minulle tällaisen muiston säilyttäminen kertoo siitä, että hän jollain lailla haluaa vaalia tätä tunnesuhdetta ja sitä, mitä erityistä heidän suhteeseensa tuona aikana kuului. Minun ei siis tarvitsisi olla ainoa nainen mutta jotenkin tuntuu pahalta, että hän haluaa säilyttää eroottisen kirjeen. Vaikka en itse sellaista hänelle koskaan pystyisikään antaa, tuntuu, että se vie nyt jollain lailla tilaa meidän väliseltä erotiikaltamme. Ja tätä ei tietenkään ole muuten kuin minun pääni sisällä sillä mikään muu ei ole muuttunut kuin se, että tiedän kirjeestä ja tiedän sen sisällön.
Kommentit (14)
Siinä tapauksessa joutuisin tietenkin tunnustamaan jos hän joskus sitä etsii..
ap
Olivatko he kauan naimisissa, menivätkö nuorina naimisiin? Olivatko nuoruuden rakkauksia toisilleen? Miksi erosivat? Onko teidän suhteenne kestänyt kauan?
En kertoisi, mutta en myöskään tekisi mitää sille kirjeellekkään. Kuten itse sanoit, kirje oli taitavasti kirjoitettu ja kiihottava. Sitä se on myös miehellesi. Ei se tarkoita, ettää hän halusisi mitään kirjeen kirjoittajan kanssa, kosk senhän hän on jo nähnyt. Ja ei hyväksi todennut. Mutta kyllä se kirje on miehellesikin varmasti imarteleva muisto menneestä, eli anna hänen säilyttää se ja mieti mitä vastaavaa voisit itse antaa mihellesi.
Saat olla mustasukkainen ja kateellinen, ihan normaalia. Mieskin saa pitää seksikkään kirjeen, sekin on normaalia.
Itse olen arkistoinut suuren osan exäni kirjoittamista eroottisista tarinoista. Pidän niistä paljon, ne saavat vieläkin sydämeni pamppailemaan. Siihen ei kuitenkaan liity mitään mielenkiintoa exää kohtaan, ne ajat ovat ohi.
Jos nykyinen mieheni haluaisi nähdä tarinat, niin näyttäisin kyllä. Tosin varottaisin ensin sisällöstä.
Sinun tilanteessasi en myöntäisi, koska kirje ei todellakaan ollut sinun. Tutkisin laatikkoa uudestaan miehen läheisyydessä ja sitten näyttäisin kirjettä ja kysyisin sen sisällöstä tyyliin "mikäs tää on?"
Jos mies hätääntyisi, niin sinulla olisi oikeus kiinnostua ja melkein vaatia lisätietoja, joiden kautta mies voisi selittää miksi säilöö kirjettä. Jos mies ei välittäisi ollenkaan, niin kirje ei ole iso juttu, jolloin voit vilkaista sitä miehen vieressä ja varmistaa, ettei häntä haittaa uteliaisuutesi.
Tapahtui kummin päin tahansa, sinulla olisi syy ilmaista lievä mustasukkaisuutesi super-salaisesta kirjeestä tai hienosta tekstistä.
4-> Ei ollut mikään nuoruuden rakkaus, ihan hyvällä aikuisella iällä aloittivat suhteen. Eroon ei liity mitään sellaista, mikä vaikuttaisi siihen, mitä itse käyn nyt läpi. Tosiasia on, että ovat eronneet, mutta jollain tavalla harmittaa, että mies kirjettä säästää.
5-> Sitä se varmaan juuri on. Jotenkin vaan haluaisin, että uudet imartelevat muistot olisivat niin hyvin muistissa, ettei tarvitsisi säilyttää kirjeitä päättyneestä suhteesta.
ap
Et ole miehen elämän rakkaus vaan ex-vaimo oli. Jos olisit sekoittanut hänen päänsä ja saanut hänet hulluksi rakkaudesta, ei eksän kirjeitä enää olisi tallella. Mutta suurin osa parisuhteista on vain parisuhteita. Ei ole intohimoista hullaantumista ja omistautumista. Ei siitä tosin tarvitse tehdä isoa ongelmaa. Laita kirje takaisin laatikkoon ja unohda se.
Miehet. Se nyt ei vaan näe tarvetta heittää pois sitä. Niinkuin ei sitä snapsilasia kerkiä matkalta tai äidin virkkaamaa patalappua.
Vaikuttaa siltä, että se kirje oli ikäänkuin unohtunut sinne kätköihin. Jos miehes olisi halunnut säilyttää, niin kai se olisi siellä missä hääalbumikin yms?
Mä ottaisin asian puheeksi, että papereita plärätessä törmäsin tämmöseen.. Tunnustaisin lukeenikin ja kehuisin kirjottajan taitoja kertoisin myös pienestä mustasukkaisuuden poikasestakin, pahalta mielestä kun luin toisen kirjeen. Mutta kun se vaan vei mukanaan, kun aloin selvittämään kirjeen alkuperää jne.
Jos miehes loukkaantuu, niin hänellä on siihen oikeus myös. Pyydät anteeksi ja toivot, että menee äkkiä ohi. Tai sitten miehes ei ole moksiskaan. :D
Antaisin asian olla. Ex vastaa kirjeestään, miehellä ei ole siihen osaa eikä arpaa. Tuskin kirje miehelle kovin tärkeä on, kun on laittanut sen yhteiseen laatikkoonne ("missä säilytämme tavaroitamme").
Se, että olet mustasukkainen miehen menneisyydestä on oma ongelmasi, joka sinun kannattaa jotenkin selvittää itsesi kanssa. Muuten elämästäsi voi tulla aika kurjaa. Menneet on menneitä, sen aikaiset ratkaisut on tehty niissä tilanteissa, sillä tiedolla yms., mitä sillä hetkellä on ollut.
Ennen miehelläsi oli nainen, joka on sinun mielestäsi hyvä kirjoittaja. Nyt hänellä on sinut. Jos suhteenne on hyvä, iloitse.
Teit väärin kun luit kirjeen, mutta mies kyllä teki väärin kun säilytti sitä paikassa, johon voit noin vain törmätä (oletan, että kyse oli paikassa josta normaalistikin voit etsiä asioita).
Sanoisin miehelle, että törmäsin kirjeeseen ja pyytäisin anteeksi, että luin sitä (en tiedä tarvitseeko korostaa, että kokonaan, saati kiihottumista). Sanoisin, että jos mies haluaa säilyttää kirjeen, se pitää arkistoida sen valokuva-albumin ja muiden mahdollisten muistojen joukkoon. Ei musta ihmiseltä voi vaatia, ettei mitään muistoja haluaisi säilyttää, mutta ei nyt exän seksifantasioita säilytetä paikassa jossa nyksä niihin vahingossa törmää! Jotain rajaa!
Kiitos kaikille ja 11:lle, tuo olisi itselleni varmasti luontevin tapa toimia sillä olen hyvin avoin tunteistani aina ja mikään "ups, mikäs täältä löytyy"-show ei menisi läpi sillä se ei vain olisi minua, esiintyä sillä lailla.Mies on vuoden sisään käynyt ko. laatikot läpi eli silloin todennäköisesti hankkiutunut eroon sälästä, jota ei enää halua säilyttää. (olkoonkin, että ihmettelen hänen tarvettaan säilytellä esim. kouluajoilta todistuksia, protujuttuja nuoruudesta, vanhoja kalentereja, monta vuotta vanhoja joulukortteja sukulaisilta ja ystäviltä jne. )
Toisaalta on juuri tuo pelko (8), että en ole hänen elämänsä nainen kun täytyy vielä entisiä muistella. Siksi se kai vähän loukkaakin kun olen hyvin tyytyväinen intiimielämäämme, läheisyyteen, erotiikkaan, seksiin... Monen muun asian lisäksi toki.
Käännä asia voitoksi. Kerrot että löysit ja muut. Kerrot myös että tulit vähän mustasukkaiseksi mutta myös kiihotuit hyvästä kuvauksesta. Ehdota miehellesi että toteutatte fantasian joka mikä ilmeisimmin molempia kiihottaa! Sen jälkeen se fantasia koskeekin sinua, teitä. Miehesi ajattelee sinua ja teidän yhdessä toteuttamaanne fantasiaa. Sitä voitte sitten vielä jatkaa vaikka omien mieltymysten mukaan.
heittäisin sen vähin äänin roskiin enkä sanoisi miehelle mitään