Tinder matchit loppui seinään
Latasin n. viikko sitten puhelimeeni Tinderin. Laitin itsestäni sinne muutaman nätin kuvan. Aloin selailla profiileja, aika nirsosti mutta kuitenkin jonkin verran sydämiä jakaen.
No ekat päivät naureskelin et melkeen kaikki kenestä tykkäsin, olivat tykänneet jo minusta ja tuli saman tien 'match'. Tai jos ei samantien tullut, niin vaikka muutamien tuntien päästä piippasi että tuli match. Matcheja tuli varmaan 95% niistä, joista olin itsekin tykännyt.
Jossain vaiheessa olin käynyt kutakuinkin oman alueeni miehet läpi. Näin viikonloppuna näkyville tuli kuitenkin rutkasti lisää profiileja ihmisten liikkuvuuden ja uusien käyttäjien vuoksi.
MUTTA, nyt en ole enää saanut ainuttakaan matchia! Tietääkö joku, että syöttääkö sovellus ensin enemmän niitä miehiä klikattavaksi, jotka ovat tykänneet sinusta? Vai syöttääkö sovellus omaa profiilia eteenpäin "sykäyksittäin"?
Ihmetyttää vain, että aluksi tuli niin paljon matcheja. En ole nostanut tai laskenut omaa vaatimustasoani. Itse tiedän olevani kaunis nainen myös kuvissa, vaikka itse sanonkin :D Olen 25 v.
Kommentit (30)
Oletteko te ihan todella noin yksinkertaisia? :D
Miesten tekniikkanahan on tykätä suurin piirtein joka ikisestä naisesta, joten tuleehan siinä niitä matchejä väkisinkin, kun aina joku sattuu kuitenkin tykkäämään takaisinkin (n. yksi sadasta tjsp.).
Alussa tulee tietysti enemmän, mutta sitten ne miehet on käyty läpi (ja ego saatu buustattua), niin matchien määrä vähenee. Eihän se koko porukka muutavan päivän välein vaihdu. :D
Te jotka ette saa matcheja niin menkää sovelluksen asetuksiin ja alhaalta painakaa "poista tili"
Sen jälkeen teette uuden tilin ja saatte taas mätsejä.
Jos tuokaan ei toimi niin poistakaa koko sovellus ja asentakaa uudestaan netistä.
Tinderin käyttäjiä ei ole rajattomasti, johtuisiko siitä kulta?
Helpoiten saa mätsejä kun sydäntää kaikki kohtuunäköisen naiset :D
Vierailija kirjoitti:
Ei ne tykkää noin vanhoista. :)
T. 18-vuotias, jolla 2539 matchia.
No onneksi mä en tykkää noin nuoresta :)
vierailija kanssa kirjoitti:
Hellou. Itse edustan mies-näkökantaa 2 päivän mittaisella kokemuksella Tinderistä. Olen 41 ja mielestäni ookoo statseilla mukana. Saldona joku 7 mätchiä ikähaitari 25-37...itselläkin odotukset katossa mutta ei todellakaan itsestään selvyys ja eipä pidä tietysti ollakkaan..taitaa kilpailu olla tälläpuolen aika rajuu kun nuoret kollit Audeillaan keulii ;)...nooh pitää jatkaa taistelua. Itse olen lähtenyt rehdisti liikkeelle ja omasta mielestä ihan hyvillä kuvilla mutta pitää kehittää "myyvempää"matskuu;)
Kannattaisko siirtyä omanikäisiin naisiin? Voisi käydä parempi flaksi. Tai sit ostat uudemman audin, jos luulet sen siitä olevan kiinni.
Vierailija kirjoitti:
vierailija kanssa kirjoitti:
Hellou. Itse edustan mies-näkökantaa 2 päivän mittaisella kokemuksella Tinderistä. Olen 41 ja mielestäni ookoo statseilla mukana. Saldona joku 7 mätchiä ikähaitari 25-37...itselläkin odotukset katossa mutta ei todellakaan itsestään selvyys ja eipä pidä tietysti ollakkaan..taitaa kilpailu olla tälläpuolen aika rajuu kun nuoret kollit Audeillaan keulii ;)...nooh pitää jatkaa taistelua. Itse olen lähtenyt rehdisti liikkeelle ja omasta mielestä ihan hyvillä kuvilla mutta pitää kehittää "myyvempää"matskuu;)
Kannattaisko siirtyä omanikäisiin naisiin? Voisi käydä parempi flaksi. Tai sit ostat uudemman audin, jos luulet sen siitä olevan kiinni.
Kannattaisiko sun opetella käyttämään aivojasi? Mitä väliä sulle on jos joku 25v tykkää 41v? Tai vaikka 60v? Voivoi, onhan se tietysti juuri sinulta pois.
Olen eri kuin tuo mies.
Oisko syy vaikka siinä, että alussa sulla on Tinderissä,no, vaikkapa 1000 uutta tyyppiä ja säkin olet kaikille palvelussa uusi. Tod.näk. esim. 100 matchia täyttyy helposti. Kun oot klikkaillut miehiä jonkin aikaa, tyyppejä on enää esim. 200 jäljellä. Tällöin on aika paljon hitaampaa saada se 100 täyteen. Että kai tuossa on kyse osin matematiikastakin.
Vierailija kirjoitti:
Te jotka ette saa matcheja niin menkää sovelluksen asetuksiin ja alhaalta painakaa "poista tili"
Sen jälkeen teette uuden tilin ja saatte taas mätsejä.
Jos tuokaan ei toimi niin poistakaa koko sovellus ja asentakaa uudestaan netistä.
Tämä toimii!
Onko sulla hyvät tinderit?