Nettitreffeistä, jos ekat treffit menee asialinjalla
Eli ei-niin-romanttisissa merkeissä vaan enemmänkin niitä näitä jutellen, niin tarkoittaako se jääntiä friendzonelle? Pitäisiko jomman kumman tehdä ekoilla treffeillä jotain peliliikkeitä, että toinen osapuoli tietää olevansa haluttu romanttisessa mielessä? Kyselen kun nämä on mulle vähän uusia tilanteita...
Kommentit (3)
Jos toinen on ollut kiinnostava romanttisessa mielessä, niin olen lähtiessä halannutbja antanut samalla poskisuudelman. Kyllä siitä ainakin toinen tietää että olen kiinnostunut. Ja halata voi myös todella virallisesti eli jäykästi, tai sitten ottaa oikeasti kiinni lantiosta ja halata kunnolla..
Ei näihin ole mitään yleispäteviä sääntöjä olemassa, ihmiset ovat niin erilaisia. Aika näyttää kuinka asiat etenee, ei niitä kannata yrittää tulkita liikaa etukäteen mistään deittailun sääntökirjoista.
Ekan nettitreffin perusteella ei voi tehdä mitään johtopäätöksiä. Sen jälkeinen yhteydenpito paljastaa kaiken. Eli jos mies/nainen on yhteydessä vielä saman päivän tai seuraavan päivän aikana, niin treffit oli onnistuneet ja on mahkuja romanttisessa mielessä, jos taas sen jälkeen tulee tauko, niin kyse on ystävyydestä tai ei siitäkään.