Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää ja nolottaa. Teinillä aivan järkyttävä murrosikä ja tunteet räiskyy. Naapuri tuli huomauttamaan asiasta.

Vierailija
09.09.2021 |

Pojalla nyt viimeisen parin viikon ajan on ollut pinna jotenkin superlyhyenä. Kaikki ärsyttää, läksyjä on liikaa ja ruokakaan ei oo valmista silloin kun on nälkä. Ollaan otettu viimeaikoina paljon yhteen milloin siitä, pitääkö suihkuun mennä ja kun viimein menee suihkuun, milloin sieltä pitää tulla pois. Kyllä te tiedätte. Viimeaikoina pojalle on tullut paha tapa karjua takaisin, jos joku ei miellytä... Ollaan miehen kanssa tästä huomauteltukin, mutta turhaan...

Tänään mulla meni tavallista myöhempään töissä ja en ehtinyt laittaa ruokaa ennen kuin teini lähti treeneihin. Siitähän se riemu repesi ja kaikki oli taas ihan p*skaa.

Kohta naapuri soitti ovikelloa ja oikein ystävällisesti huomautti, että tietää että tunteet kuuluu elämään, mutta hänen lasta pelottaa tuo jokapäiväinen karjuminen. Ei juma mua nolotti. Pyysin pojan siihen juttelemaan ja pyytämään anteeksi. Toivottavasti tajusi itsekin että nyt on mennyt ihan yli. Oli noloa..

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin kakaralle hyvä opetus todellisesta elämästä.

Vierailija
2/35 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän teiniä nolota enemmän. Ainakin toivottavasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ois kuinka murrosikä, niin se ei oikeuta käyttäytymään huonosti ja esim olla ottamatta muita huomioon.

Vierailija
4/35 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen laittanut oman joskus askartelemaan muistitaululle julkisen anteeksipyynnön häiriköinnistä. Tuli muuten "saat anteeksi"-kortti takaisinkin joltakin :D

Vierailija
5/35 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei syytä nolostua. Naapuri oli kyllä tosi reilu, kun tuli ovelle. Teinillekin hyvä opetus.

Vierailija
6/35 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, että teillä on noin ahdasmielisiä naapureita. Teinien täytyy saada joskus huutaa ja raivota...toki olisi helpompaa jos asuisitte maalla omakotitalossa. Kyllä tähän maailmaan ääntä mahtuu :-)

t. Muusikko

Vierailija
7/35 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole kasvattanut lastasi kunnolla? Ei murrosikä ole mikään syy huutaa niin, että naapuritkin häiriintyy. Sellainen on ymmärrettävää vain alle kouluikäiseltä, joka ei vielä tajua kunnolla miten hyvin äänet kuuluvat. 

Vierailija
8/35 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oisin soittanut suoraan isännöitsijälle. Ei kuulu tuollaiset eläimet kerrostaloon.

Vierailija
9/35 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi paikalle tarkistamaan, onko kaikki kunnossa. Tehokkaampi opetus teinillekin kuin naapurin ihan liian kiltti asennoituminen. 

Vierailija
10/35 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit sanonut että ei se teiltä kuulu ja ihmetellyt mukana. Olisit säilyttänyt sentään omat kasvosi...

Vierailija
11/35 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sitä saa kun antaa kakaralle henkisen yliotteen, alusta asti olisi pitänyt olla kuri ja järjestys niin ei olisi ongelmia.

Vierailija
12/35 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin minä karjuvaa teiniä kuuntelen kuin karjuvaa isää, jolla ei hermo kestä avio- ja perhe-elämää.

Terkkuja ex-naapureille!

Vierailija
13/35 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani, että teillä on noin ahdasmielisiä naapureita. Teinien täytyy saada joskus huutaa ja raivota...toki olisi helpompaa jos asuisitte maalla omakotitalossa. Kyllä tähän maailmaan ääntä mahtuu :-)

t. Muusikko

Ahdasmielistä, että tulee kertomaan oman lapsensa pelkäävään huutamista? Jos teinin on ihan pakko raivota niin menee sitten vaikka metsään huutamaan. Kerrostalossa pitää huomioida myös muut asukkaan. Tosin taidatkin olla niitä muusikoita, jotka hakkaavat pianoa tms. yötä myöten, koska minäminäminä.

Vierailija
14/35 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan sun vapaakasvatuksen tulosta.

Vierailija
15/35 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä oisin soittanut suoraan isännöitsijälle. Ei kuulu tuollaiset eläimet kerrostaloon.

Sä vaikutat niin mukavalta ihmiseltä, että paras olisi muuttaa jonnekin erämaahan asustelemaan.

Vierailija
16/35 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisit sanonut että ei se teiltä kuulu ja ihmetellyt mukana. Olisit säilyttänyt sentään omat kasvosi...

Tuolla olisi nolannut itsensä vain entistä pahemmin. Kyllä sen kuulee, mistä asunnosta mekkala tulee ja mistä ei. 

Vierailija
17/35 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei syytä nolostua. Naapuri oli kyllä tosi reilu, kun tuli ovelle. Teinillekin hyvä opetus.

Niin toivottavasti muistaa itsekin tämän ensi kerralla kun suututtaa.. ap

Vierailija
18/35 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava opetus teinille :D Kyllä se siitä.

Vierailija
19/35 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu, että ap:n nolostuminen ei ole se suurin ongelma tässä. Hieman pelottavaa, että äiti on enemmän huolissaan omasta maineestaan kuin teinin holtittomasta käytöksestä. 

Vierailija
20/35 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli molemmilla lapsilla murrosiässä tuollainen vaihe jolloin mielialat aaltoilivat ja hermot menivät. Onneksi vaihe oli aika lyhyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan