Perhosia vatsassa, hymy kasvoilla :)
En ole tuntenut perhosia vatsassani sitten todellisen ensi-ihastumiseni, olin silloin 14-vuotias. Nyt olen 20-vuotias ja näitä tunteita on alkanut aiheuttamaan ihana, toinen mies.
Olen ollut onneton nykyisessä suhteessani pitkän aikaa. En tiedä, mitä tekisin.
Ja en tiedä, miksi tämän tänne kirjoitin.
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 16:10"]
Pitäiskö erota jos kerta olet onneton??
[/quote]
Pitäisi. Olen ottanut asian puheeksi monta kertaa, mies vain ei halua erota. Ja ohittaa puheeni, joissa kerron olevani onneton. Täytyy varmaan vain pakata tavarat ja sanoa, että lähden NYT. ap
Kyllä sä vielä sieltä maan pinnalle tiput.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 16:14"]
Kyllä sä vielä sieltä maan pinnalle tiput.
[/quote]
Voi olla. Otan silti riskin, koska en ole tuntenut itseäni näin onnelliseksi yli vuoteen. Nykyinen suhde ei enää toimi, ollaan kasvettu erikseen, eletään kämppiksinä. Mielestäni minulla on täysi oikeus kokea ihastumisen tunnetta. ap
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 16:19"]
Siis kasvettu erilleen. ap
[/quote]
niin klisee
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 16:30"]
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 16:19"]
Siis kasvettu erilleen. ap
[/quote]
niin klisee
[/quote]
Niin, varmasti on, mutta totta. Tosin mies ei ole samaa mieltä, mutta itse en näe enää mitään yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja minä ainakin haluan tehdä mieluummin kaikkea yksin. ap
Tunsin samoin ex-miestäni kohtaan, mutta en uskaltanut lähteä. Jumitin siinä suhteessa onnettomana lähes 3 vuotta kunnes tapasin nykyisen mieheni tulevan lapseni isän <3 olen erittäin tyytyväinen päätökseeni ja mielestäni jos tunnet olevasi onneton nii lähde ja nopeasti! Tuhlaat vain aikaasi
älä hyvä ihminen syö niitä perhosia
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 16:53"]
Tunsin samoin ex-miestäni kohtaan, mutta en uskaltanut lähteä. Jumitin siinä suhteessa onnettomana lähes 3 vuotta kunnes tapasin nykyisen mieheni tulevan lapseni isän <3 olen erittäin tyytyväinen päätökseeni ja mielestäni jos tunnet olevasi onneton nii lähde ja nopeasti! Tuhlaat vain aikaasi
[/quote]
Kiitos viestistä. Sinulla meni asiat hyvin :) Eiköhän minunkin ole aika hypätä tuntemattomaan ja elää yksin jonkin aikaa, että tiedän mitä elämältäni haluan. Ja tutustua paremmin tähän mielenkiinnon kohteeseeni :) ap
Pitäiskö erota jos kerta olet onneton??