Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petterin mielestä minun tulisi kuluttaa ja kuluttaa

Vierailija
28.09.2025 |

Vaikkei ole ollut yli vuoteen rahaa muuhun kuin makarooniin ja sipulijauheeseen. Tuoreet sipulit joudun jättämään kauppaan. Juomana aina ja vain vesi. Kaurahiutalepakkaus ei riitä mihinkään. Sieniä ja marjoja olen koko kauden kerällyit, mutta nekin varat alkaa olla loppu, ja kauhistuttaa miten talven yli selvitään. Mutta kehtaa tämä lahjuksia vastaanottava juoppo miljonääri minuakin siitä ripittää etten kuluta. Hyi helvetti!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri saa olla vapaassa maassa mitä mieltä hyvänsä, pidä sinäkin kiinni omasta päätäntävallastasi. Eli jos et halua kuluttaa enempäänsä, et vain kuluta ja annat Petterin pitää mielipiteensä... 

Vierailija
2/11 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka saatanan Petteri?

Ahonen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat loppuu jos ne kuluttaa.

Vierailija
4/11 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka saatanan Petteri?

Ahonen?

Naapurin mies vissiin?

Vierailija
5/11 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh taas. Kyllä rahat riittää jos ne kuluttaa oikein.

Vierailija
6/11 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin leikataan ihan urakalla ihan kaikesta. Sitten uhkaillaan vanhustenhoidon siirtämisellä lapsille. Sitten ihmetellään ja syytellään, kun ihmiset eivät kuluta... voi ihme, voi kumma 🤣

Vierailija
7/11 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka saatanan Petteri?

Ahonen?

No Punakuono! Tietysti.

Vierailija
8/11 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin leikataan ihan urakalla ihan kaikesta. Sitten uhkaillaan vanhustenhoidon siirtämisellä lapsille. Sitten ihmetellään ja syytellään, kun ihmiset eivät kuluta... voi ihme, voi kumma 🤣

Leikataan? Et siis itse tee mitään ,että rahasi riittäisivät paremmin.

Vierailija
9/11 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka saatanan Petteri?

Ahonen?

Lapanen. Suomen pääministeri ja valtakunnan mato.

Vierailija
10/11 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä, minun olisi pitänyt alkaa käymään Tampereelta junalla Espoossa juopon isäni luona niin, että häntä hoitaisin 2xpäivä, sen lisäksi että hoidan pienet lapseni ja käyn paskapalkka työssä. Ihan hra terveyskeskuslääkäri oli kirjoittanut syyllistävästi  lääkärintodistukseen, että lapset eivät käy riittävän usein häntä hoitamassa. Missä välissä minä häntä hoitaisin? Pitäisi antaa lapset adoptioon, ja irtisanoutua että voin asua juoppokämpässä ja passata alkkiksia minkä kerkiän, oman henkeni ja terveyteni kustannuksella.

Vierailija
11/11 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahat loppuu jos ne kuluttaa.

Noh, jokaisen pitää syödä edes makaronia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi