Instagramissa on aika hiljaista nykyään :(
Kommentit (25)
Oonko ainoa joka ei ole vielä ahdistunut kys. sovelluksesta? Reelssit skippaan.
Matkustus ⬇️ Muodin ostaminen ⬇️
En jaksa noita instatilejä joissa naiset jakaa joka päivä kuvaa omasta naamasta , pyllystä tai koirasta.
Mä meen sekaisin kaikkien ig-tv, reels ja stoorien kanssa. Tuntuu et insta yrittää olla liikaa kaikkea. Olisi pysynyt kuvissa ja stoorit siihen päälle, kaiken muun vois jättää pois. Ja ne mainokset on rasittavia. En halua nähdä pelimainoksia, Lindexin mainoksia tai mitään muutakaan instassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkakaa käyttää vanhaa kunnon IRC-Galleriaa
Paljon rennompi mesta kuin kiiltokuvamaiset nykysomet. Todellista elämää ja arjen nolotkin jutut siellä eikä vaan niitä hyviä juttuja.
Ai. Ei kiitos mitään noloja juttuja. Mä tykkään enemmän niistä kiiltokuvista. En halua tietää kaikkia ihmisten outouksia enkä varsinkaan nähdä niistä kuvia! Sienisaaliit on tarpeeksi ällöjä nekin. Ei mitään ällömpää mulle.
My God
Mulla jäi Instan käyttö lähes kokonaan jo silloin, kun aikajäjestyksestä luovuttiin: sutä ennen käytin todi runsaasti. Kävin sen jälkeen katsomassa vain ne postaukset, joista olin laittanut ilmoitukset päälle. Nyt joku aika sitten tein niin, että mykistin feedistä lähes kaikki tilit ja jätin sinne vain ne, jotka ihan kybällä haluan nähdä. Nyt pystyn käymään Instassa parin vuorokauden välein ja nään kaikki feediini tulevat julkaisut inhimillisessä ajassa. Muilta katson vain kerran päivässä tarinat. Tämä manööveri on toiminut itselle. Tosin onhan Insta pilattu jo sillä järjettömällä mainosmäärällä, enkä esim. tod. ole jaksanut perehtyä IG-tv:seen tai siihen mitä ne "kelat" on edes on...