Löysin vahingossa pyykkejä laittaessa mun poikaystävän vaatekaapista korurasian
Pakkohan mun oli sinne kurkata ja siellä oli just sellainen sormus, mistä oon hänelle vinkkaillut. Olen niin innoissani ja jännittää!
Kommentit (30)
Viri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja höpöt. Kukaan mies ei mene ominpäin sormusostoksille. Ei kukaan mies, eli jos löysit sormuksen, sen on toinen nainen ostanut tai ollut ainakin makutuomarina.
Jaa? Kyllä minä ostin silloiselle tyttöystävälleni ihan yllätyksenä sormuksen, jossa oli yksi timantti, kun oltiin oltu vuosi yhdessä. Seuraavana vuosipäivänä kaksi timanttinen sormus ja sitten kolme. Sitten kyllä loppui sormuksien ostamiset ja vaikka myöhemmin naimisiinkin menimme, eroonhan se päättyi.
No senhän takia se erokin tuli, kun olit totuttanut timantteihin ja sitten aloit pihistelemään. Arveli, että ostat jollekin muulle.
Vierailija kirjoitti:
Mä kanssa näin vahingossa vilauksen korurasiasta, joka oli miehen repussa. En tietenkään kertonut miehelle. Kosinta seurasi tästä noin kuukauden päästä. Muistan vieläkin ne perhoset vatsassa kun ajattelin tulevaa kosintaa. Kosinta oli kaunis ja nyt ollaan naimisissa ja kahden ihanan lapsen vanhempia.
Elät kutkuttavia aikoja ap <3
Kutkutus voi johtua sukupuolitaudistakin.
Vierailija kirjoitti:
Ja höpöt. Kukaan mies ei mene ominpäin sormusostoksille. Ei kukaan mies, eli jos löysit sormuksen, sen on toinen nainen ostanut tai ollut ainakin makutuomarina.
Haha, älä puhu joutavia:) Mun mieskin oli ostanut mulle unelmieni timanttisormuksen ihan omin päin ja huomenlahjaksi hän antoi siihen sopivan timanttiranneketjun. Ihanaa Ap, olen onnellinen sun puolesta:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törkeetä tunkeutua toisen kaappiin.
Toivottavasti se on jollekki muulle!
No sori, en erityisemmin tunkeutunut. Kunhan nostelin paikoilleen kaatuneita pinoja ja laitoin puhtaita paikoilleen samalla kuin omiakin😅 ap
Onnea ap!
Mutta kolmen lapsen äitinä ja yhden miehen vaimona annan sulle ystävällisen vinkin: lopeta alkuunsa tuo vaatehuolto miehesi puolesta. Et halua joutua kotiorjaksi!
Just näin. Mies saa opetella laittamaan omat vaatteensa paikoilleen. Se ei oo niin vaikeaa etteikö se osaisi.
Ei ole vaikeeta, samoin kuin ruoanlaitto, renkaiden vaihto tai lumen luonti. Silti ainakaan meidän ei tarvitse molempien osallistua jokaiseen kotityöhön täysin puoliksi, esim tekemällä omat ruokansa. Jompi kumpi tekee ja hommat vaihtelee. Todellakin laitan kaikkien pyykit kaappiin siinä samalla kuin omani.
Onnea ap!
Mutta kolmen lapsen äitinä ja yhden miehen vaimona annan sulle ystävällisen vinkin: lopeta alkuunsa tuo vaatehuolto miehesi puolesta. Et halua joutua kotiorjaksi![/quote]
Ei tuo mitään kotiorjana olemista ole. Minäkin olin eilen iltavuorossa ja mies sillä välin silitti ja laittoi kaappeihin vaatteet ja teki jopa iltaruuan valmiiksi. Tänään minä olen taas käyttänyt vapaapäivän siivotessani. Tasa-arvoisessa parisuhteessa kumpikin tekee töitä myös toisen puolesta, eikä huolehdi vain omasta tontistaan. T: kahden lapsen äiti, puolison kanssa yhdessäoloa 31 vuotta, joista naimisissa 26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sori, en erityisemmin tunkeutunut. Kunhan nostelin paikoilleen kaatuneita pinoja ja laitoin puhtaita paikoilleen samalla kuin omiakin😅 ap
Onnea ap!
Mutta kolmen lapsen äitinä ja yhden miehen vaimona annan sulle ystävällisen vinkin: lopeta alkuunsa tuo vaatehuolto miehesi puolesta. Et halua joutua kotiorjaksi!
Just näin. Mies saa opetella laittamaan omat vaatteensa paikoilleen. Se ei oo niin vaikeaa etteikö se osaisi.
Siis mitä helv? Kyllä mä ainakin hoidan mieheni pyykit samalla kuin omani, samoin kuin mieheni hoitaa minunkin silloin kun hän pyykkää. Samoin hoidetaan myös esim. ruuanlaitto, vai pitäiskö kaikkien kokata vaan itselleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea ap!
Täällä yhden aikuisen äiti, yhden miehen vaimo (jos tällä on väliä). vinkkaa, että työt voi jakaa ihan miten kullekin parille sopii, kunhan molemmat arvostavat toistensa panosta. Meillä on sektoroitu, kaapitan pyykit tuntematta itseäni orjaksi. Onnittelut ap:lle.
Minä törmäsin aikoinani ex-miesystäväni huonosti piilottamaan korurasiaan, jossa oli kaksi sormusta: miehen ja naisen. Kumpikin leveitä kivettömiä sormuksia ilman kaiverruksia. Suhde oli niin nuori, että lähinnä kauhistuin.
Ennen pitkää kävi ilmi, että sormukset olivat miehen ja hänen ex-vaimonsa vihkisormukset. Hän oli säilyttänyt niitä melkein kymmenen vuotta siinä toivossa, että ex-vaimo palaisi väkivaltaiseen avioliittoon.
Tuosta on niin pitkä aika, etten edes varmaan muistaisi koko juttua, jollei miehen sormus olisi ollut niin mauton, ettei sitä kerran nähtyään unohda. :D
Mutta onnea, jos on avioliitto tulossa! :)
Vierailija kirjoitti:
Ompas täällä katkeraa porukkaa.. onnea ap, toivottavasti pian tapahtuu!
oM! oM!
Et varmaan saanut erossa niitä sormuksia takaisin? Billu tulee miehelle aina kalliiksi.