Synkkä salaisuuteni on...
Minun synkkä salaisuuteni on tällainen. Kun menen virtsalle vessaan, kuivaan phallokseni vaimon asettamaan, pitkään käsipyyhkeeseen. Siihen, johon me kaikki perheenjäsenet kuivaamme kätemme.
Kuivaan toki phallokseni ainoastaan siihen pyyhkeen ALAOSAAN, jota kukaan ei muutenkaan käytä. Kaikkihan me käytämme metrisen pyyhkeen yläosaa. Voisinhan minä, tottakai, käyttää viimeisten tippojen puhdistamiseen phallokseni kärjestä myös vessapaperia, mutta sen repiminen on siin tilanteessa liian vaivalloista. Ja epäekologista.
MIKÄ ON SINUN SYNKKÄ SALAISUUTESI?
Kommentit (23)
Mie olen sanonu naapurin Pertsalle että pyyhi vain viimiset tipat sinne pyyhkeen alaosaan. Niin se minun ukkoniki tekkee. T: Semmonen "salaisuus"
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 23:38"]
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 23:15"]
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 23:10"]
Kuules ukko! Jo tässä olenkin ihmetellyt, miksi pyyhkeet aina haisee kuselta. Nyt pois palstalta, lopetat sen pyyhkeeseen kuivaamisen ja laitat heti pyyhkeet heti pesuun.
T. Eukkosi
[/quote]
Okei, selvä. Laitan pesuun. Ethän nyt sitten lyö minua valurautapaistinpannulla, ethän? Vedän vain tämän loppuosan viskipullosta, ja tulen ihan pian nukkumaan. P.S. Annatko...? Ap.
[/quote]
Et poistunut palstalta, vaikka käskettiin. Alkaa jo suututtaa, etkä ole laittanut vieläkään pyykkejä koneeseen.
T.Eukkosi
PS. En anna, koska tiedät itsekin hyvin, että se sinun phalloksesi ei toimi kun olet viskipäissäsi. Pitääkö näitä ongelmia nyt ruveta ruotimaan täällä palstalla kaikkien nähden.
[/quote]
Hiljaa, muija! Ihan kohta tulen nukkumaan ja jyystän kuin en koskaan ennen! Saat tuntea phallokseni koko voiman kaikessa armottomuudessaan, ja se hetki on lähellä! Ole valmis ja kostea! Ap.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 23:15"]
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 23:10"]
Kuules ukko! Jo tässä olenkin ihmetellyt, miksi pyyhkeet aina haisee kuselta. Nyt pois palstalta, lopetat sen pyyhkeeseen kuivaamisen ja laitat heti pyyhkeet heti pesuun.
T. Eukkosi
[/quote]
Okei, selvä. Laitan pesuun. Ethän nyt sitten lyö minua valurautapaistinpannulla, ethän? Vedän vain tämän loppuosan viskipullosta, ja tulen ihan pian nukkumaan. P.S. Annatko...? Ap.
[/quote]
Et poistunut palstalta, vaikka käskettiin. Alkaa jo suututtaa, etkä ole laittanut vieläkään pyykkejä koneeseen.
T.Eukkosi
PS. En anna, koska tiedät itsekin hyvin, että se sinun phalloksesi ei toimi kun olet viskipäissäsi. Pitääkö näitä ongelmia nyt ruveta ruotimaan täällä palstalla kaikkien nähden.