Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synkkä salaisuuteni on...

Vierailija
18.10.2014 |

Minun synkkä salaisuuteni on tällainen. Kun menen virtsalle vessaan, kuivaan phallokseni vaimon asettamaan, pitkään käsipyyhkeeseen. Siihen, johon me kaikki perheenjäsenet kuivaamme kätemme.

Kuivaan toki phallokseni ainoastaan siihen pyyhkeen ALAOSAAN, jota kukaan ei muutenkaan käytä. Kaikkihan me käytämme metrisen pyyhkeen yläosaa. Voisinhan minä, tottakai, käyttää viimeisten tippojen puhdistamiseen phallokseni kärjestä myös vessapaperia, mutta sen repiminen on siin tilanteessa liian vaivalloista. Ja epäekologista.

MIKÄ ON SINUN SYNKKÄ SALAISUUTESI?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nyt paljastanut tänne oman synkän salaisuuteni USKALTAAKO YKSIKÄÄN MUU IHMINEN PALJASTAA OMAANSA? Ap.

Vierailija
2/23 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi...Mä käytän kylässä aina noita pyyhkeiden alaosia käsien kuivaamiseen, kun ajattelen että kukaan muu ei niihin oo pyyhkinyt kuitenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä tyyli kirjoittaa.

Vierailija
4/23 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 22:50"]

Hyi...Mä käytän kylässä aina noita pyyhkeiden alaosia käsien kuivaamiseen, kun ajattelen että kukaan muu ei niihin oo pyyhkinyt kuitenkaan.

[/quote]

Ikävä juttu sinun kannaltasi. Olet siis ihan kirjaimellisesti kusessa. Ap.

Vierailija
5/23 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiputtelen paskamoisissa kyläilypaikoissa räkäpallukoita sokeri + muihin purnukoihin, kun kukaan ei huomaa.

Vierailija
6/23 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 22:52"]

[/quote]

Mikä siinä on ärsyttävää?!? Ap.

Vierailija
7/23 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 22:53"]

Tiputtelen paskamoisissa kyläilypaikoissa räkäpallukoita sokeri + muihin purnukoihin, kun kukaan ei huomaa.

[/quote]

Olet siis rodultasi mustalainen.

Vierailija
8/23 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkin tuttavien luona wc:n kaapit ja jos löydän kortsuja, puhkon niihin reikiä aina mukanani kulkevalla parsinneulalla.

Vierailija
9/23 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 22:53"][quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 22:52"]

[/quote]

Mikä siinä on ärsyttävää?!? Ap.
[/quote]

[b] jaa-a [/b]

Vierailija
10/23 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein PHALLOKSEN!

Reps. Kyl se on suomeksi ihan vaan fallos.

Vierailija
11/23 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivaazie nyt wittu siun kulliis käs´pyyhkeeseen? Siehä se sälli oot!

Vierailija
12/23 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea elollista kunnioittavana annan kihomatoyhdyskunnan elää ja lisääntyä suolistossani ja levitän kantaa kaivelemalla perävakoani sormillanini ja pyyhkimäällä sormiin tarttuneita madonmunia kaikkialle missä liikun.

Vierailija
13/23 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 22:57"]

Oikein PHALLOKSEN!

[/quote]

Tunsin kerran kaverin, joka opiskeli filosofiaa. Hänen epäonnekseen hänellä oli ääriharvinainen F-vika. Kun on selliainen vika, on vaikea kausua vaikkapa sanaa "filosofia", siitä tulee väkisinkin alkuperäisen kreikan kielen mukaisesti "philosophia". Myöskin sana "fallos" oli hänelle vaikea, fallos oli hänen suussaan "phallos".

:) Ap.

Vierailija
14/23 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 22:55"]

Tutkin tuttavien luona wc:n kaapit ja jos löydän kortsuja, puhkon niihin reikiä aina mukanani kulkevalla parsinneulalla.

[/quote]

Ma taas puhkon aina immenkalvot kaikkialla missä ma nään niitä! Muhammed

Vierailija
15/23 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules ukko!  Jo tässä olenkin ihmetellyt, miksi pyyhkeet aina haisee kuselta. Nyt pois palstalta, lopetat sen pyyhkeeseen kuivaamisen ja laitat heti pyyhkeet heti pesuun.

T. Eukkosi

Vierailija
16/23 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäekologisuus on kyllä tässä hyvä pointti. Miksi tuhlata luonnonvaroja, kun voi kuivata yhä uudelleen ja uudelleen pestävään pyyhkeeseen?

Vierailija
17/23 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 23:10"]

Kuules ukko!  Jo tässä olenkin ihmetellyt, miksi pyyhkeet aina haisee kuselta. Nyt pois palstalta, lopetat sen pyyhkeeseen kuivaamisen ja laitat heti pyyhkeet heti pesuun.

T. Eukkosi

[/quote]

Okei, selvä. Laitan pesuun. Ethän nyt sitten lyö minua valurautapaistinpannulla, ethän? Vedän vain tämän loppuosan viskipullosta, ja tulen ihan pian nukkumaan. P.S. Annatko...? Ap.

Vierailija
18/23 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 23:03"]

Oikein PHALLOKSEN!

[/quote]

Tunsin kerran kaverin, joka opiskeli filosofiaa. Hänen epäonnekseen hänellä oli ääriharvinainen F-vika. Kun on selliainen vika, on vaikea kausua vaikkapa sanaa "filosofia", siitä tulee väkisinkin alkuperäisen kreikan kielen mukaisesti "philosophia". Myöskin sana "fallos" oli hänelle vaikea, fallos oli hänen suussaan "phallos".

[/quote]

Oliko sillä sun kaverilla sinun phallos suussaan? :D

Vierailija
19/23 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 23:19"]

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 23:03"]

Oikein PHALLOKSEN!

[/quote]

[/quote]

Oliko sillä sun kaverilla sinun phallos suussaan? :D

[/quote]

Ei ollut, hän osasi ottaa itse itseltään suihin. Kas kun hän oli käynyt Ior Bockin opetuslapseuskurssin!  Kaverilta sujui niinsanottu iorbockilainen  saunasolmu! Ap.

Vierailija
20/23 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 22:48"]

Minä olen nyt paljastanut tänne oman synkän salaisuuteni USKALTAAKO YKSIKÄÄN MUU IHMINEN PALJASTAA OMAANSA? Ap.

[/quote]

Ei, emme me uskalla paljastaa. Me vain tirkistelemme ja haemme aihetta juoruihin. Sellaisia me olemme täällä AV-palstalla.