Synnyttäneet, jännittikö teitä...
Miltä se maailmaan putkahtava vauva näyttää? Mua suorastaan pelottaa nähdä pian syntyvä vauva :D niin vaikea kuvitella että kohdussa on oikea ihminen. Onko sillä kaikki ruumiinosat, entä jos se onkin jotenkin ihan kummallinen tai jopa epämuodostunut, syntyy vaikka ilman silmiä tms. Miksi minä mietin tällaisia, kun suurin osa tuntuu vaan unelmoivan söpöstä pehmoisesta vauvasta :D
Kommentit (6)
Jännitti mutta enemmän sillä tavalla, että onkohan sillä hiukset ja jos on niin minkä väriset. Isommat epämuodostumat olisi kyllä havaittu ultrassa, joten niitä en osannut pelätä.
Jos kauheasti ahdistaa ja jännittää, niin nykyään on 4D-ultrat yms joissa saa todella hyvän kuvan vauvasta. Toki jos synnytys on jo ihan lähellä, niin silloin niitä ei enää kannata ottaa.
Täysin epärationaaalista, mutta kyllä. Oli käyty ultrissa ja järjellä tiesin, että ihan normaalin ihmisen näköinen otus siellä kasvaa, mutta uni- ja fantasiamaailma eli omaa elämäänsä. Unissani synnytini jauhelihaa, ison määrän skorpioneja, isosilmäisen kelmeän avaruusolennon poikasen ja ties mitä.
Vierailija kirjoitti:
No jos se vauva jo kohta syntyy, niin kaitpa joku epämuodostuma olisi jo ultrassa havaittu.
Juu kyllähän sen järjellä tietää :) kuten senkin että ei pimeää kannata pelätä kun mörköjä ei ole olemassa. Pelot ei aina ole niin järkeviä.
Olin varautunut pahempaan. Ihan söpö se oli.
Mä järkytyin kun lapsi syntyi. Imukupin jäljiltä tytön pää oli ihan epämuodostunut. Silmätkin huomattavasti eri tasolla. Ensimmäinen ajatus oli herra Jumala. Äkkiä siinä totesi että näillä mennään sitten. Siihen asti en ollut edes ajatellut vauvan ulkonäköä.
Muutaman tunnin päästä syntymästä pää oli jo aika palautunut ja ihan normaali, söpö vauva tuhisi seuraavana päivänä kainalossa.
No jos se vauva jo kohta syntyy, niin kaitpa joku epämuodostuma olisi jo ultrassa havaittu.