Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järkyttävää porukkaa tämä kokoomuksen nuorisojärjestö

Vierailija
18.10.2014 |

Olen aina äänestänyt kokoomusta ja pitänyt siitä, että kokoomuksessa on sivistyneitä ja asiallisia ihmisiä, jotka ovat myös suvaitsevaisia. Mistä ihmeestä tuohon nuorisojärjestöön on kerääntynyt harvinaisen tunteettoman oloisia, muka älykkäitä "yli-ihmisiä"? Järkyttävä ajatusmaailma.

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2.

Vierailija
62/84 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista vihapuhetta. Kokoomus olisi esimerkiksi Yhdysvalloissa vasemman laidan puolue. Helpottaako omaa oloa leimata yhteisten asioiden hoitajia natseiksi tai riemuita henkirikoksesta? Täällä huutelijat taitavat olla niitä, jotka eivät uskalla marssia omia arvojaan vastaavan puolueen toimistoon ja alkaa ajaa niitä eteenpäin. Siinä hommassa voisi kohdata realiteetit ja oppia tulemaan toimeen myös eri mieltä olevien ihmisten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toka.

Vierailija
64/84 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä huolestuttaa tosi paljon, että kokoomuksen nuorisosiivestä kuuluu jatkuvasti näitä halveksyvia, yli-ihmisajattelua edustavia kannanottoja. Vaikka kuinka lässytetään, että nämä on vain näitä nuoria, joiden näkemykset kyllä tasoittuu vuosien varrella, niin eihän nämä nyt mitään kovin nuoria yleensä ole, moni jo lähellä kolmeakymppiä. Muistaakseni esim. Katainen oli 33-vuotias päästessään puolueen johtoon. Onko tässä käymässä niin, että 10 vuoden sisällä yhtä maan suurimmista puolueista johtaa tällainen narsistiporukka?

Vierailija
65/84 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 08:35"]

Aikamoista vihapuhetta. Kokoomus olisi esimerkiksi Yhdysvalloissa vasemman laidan puolue. Helpottaako omaa oloa leimata yhteisten asioiden hoitajia natseiksi tai riemuita henkirikoksesta? Täällä huutelijat taitavat olla niitä, jotka eivät uskalla marssia omia arvojaan vastaavan puolueen toimistoon ja alkaa ajaa niitä eteenpäin. Siinä hommassa voisi kohdata realiteetit ja oppia tulemaan toimeen myös eri mieltä olevien ihmisten kanssa.

[/quote] 

Eikö tuo kokoomusnuori juuri harrastanut vihapuheita ja toteutti ideologiansa. onko usassa kovempi meno? 

Vierailija
66/84 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

F

Vierailija
67/84 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 08:47"]

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 08:35"]

[/quote] 

Eikö tuo kokoomusnuori juuri harrastanut vihapuheita ja toteutti ideologiansa. onko usassa kovempi meno? 

[/quote] 

onko aika muuttunut? pitääkö meidän pelätä kaikkia kokoomuslaisia? vai mitä yrität sanoa? 

Vierailija
68/84 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia tuntemiani narsisteja yhdistää kolme asiaa: korkeakoulututkinto, köyhien haukkuminen ja kokoomuksen kannatus. Tunnen heitä useita oman koulutusalani peruilta. Luojan kiitos minulla on vain yksi noista. Tärkeintä näille henkilöille polittisten tavoitteiden suhteen ovat oman verotuksen minimointi, omien pääomatulojen maksimointi, varallisuuden säilyttäminen, yrittäjyyden tukeminen (jotta oma varallisuus kasvaisi), asuinalueiden räikeämpi jako hyvän aineksen ja heikon aineksen kansoittamisen suhteen, MINÄ ITSE JA MUN EGO. 

Romppaisella räjähti nyt painekattila kun huomasi joutuvansa asumaan "itseään heikompien", ts. Tavallisten ihmisten parissa itähelsinkiläisessä peruslähiössä, eikä sitä statusta ja fyrkkaa sittenkään ollut kertynyt riittävästi Porschea ja Ullanlinnan kattohuoneistoa varten.

Mikä on kokoomuslaisen pahin painajainen? Herätä varattomana, fyysisesti sairaana , syrjäytyneenä, mielenterveysongelmaisena, maahanmuuttajana.

Vieläkö rahkeet riittävät kokoomuksen äänestämiseen? Ennenkuin joku alkaa syyttämään sossuelättivihervassariksi, olen varallisuutta kerännyt korkeakoulutettu, en vasemmistolainen, jolla vain on arvot kohdallaan. Jokaisella ihmisellä on sama ihmisarvo, ja sitä on kunnioitettava kohdusta hautaan. Olen niin monta keskustelus käynyt näiden psykopaattien kanssa, joita en väitä kaikkien kokoomuslaisten olevan, että rumimpia yksityiskohtia en edes viitsi toistaa. Voitte itse niitä arvailla.

Vierailija
69/84 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on vielä entinen nuorisojärjestössä pyörinyt Wille Rydman (kok):

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011060113814457_uu.shtml

Nykyisin kaveri on jo siirtynyt ilmeisimmin aikuisten hommiin ja opetuslautakunnassa sulkee Helsingin kouluja ja muodostaa jättikouluja pikkulapsille. Omia lapsiahan hänellä luonnollisesti ei ole.

Vierailija
70/84 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 09:06"]

Kaikkia tuntemiani narsisteja yhdistää kolme asiaa: korkeakoulututkinto, köyhien haukkuminen ja kokoomuksen kannatus. Tunnen heitä useita oman koulutusalani peruilta. Luojan kiitos minulla on vain yksi noista. Tärkeintä näille henkilöille polittisten tavoitteiden suhteen ovat oman verotuksen minimointi, omien pääomatulojen maksimointi, varallisuuden säilyttäminen, yrittäjyyden tukeminen (jotta oma varallisuus kasvaisi), asuinalueiden räikeämpi jako hyvän aineksen ja heikon aineksen kansoittamisen suhteen, MINÄ ITSE JA MUN EGO. 

Romppaisella räjähti nyt painekattila kun huomasi joutuvansa asumaan "itseään heikompien", ts. Tavallisten ihmisten parissa itähelsinkiläisessä peruslähiössä, eikä sitä statusta ja fyrkkaa sittenkään ollut kertynyt riittävästi Porschea ja Ullanlinnan kattohuoneistoa varten.

Mikä on kokoomuslaisen pahin painajainen? Herätä varattomana, fyysisesti sairaana , syrjäytyneenä, mielenterveysongelmaisena, maahanmuuttajana.

Vieläkö rahkeet riittävät kokoomuksen äänestämiseen? Ennenkuin joku alkaa syyttämään sossuelättivihervassariksi, olen varallisuutta kerännyt korkeakoulutettu, en vasemmistolainen, jolla vain on arvot kohdallaan. Jokaisella ihmisellä on sama ihmisarvo, ja sitä on kunnioitettava kohdusta hautaan. Olen niin monta keskustelus käynyt näiden psykopaattien kanssa, joita en väitä kaikkien kokoomuslaisten olevan, että rumimpia yksityiskohtia en edes viitsi toistaa. Voitte itse niitä arvailla.

[/quote] toi on kyllä totta! 

Vierailija
71/84 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] 

kokoomus ajaa meille maksulliset koulut. sellaista tarvitaan, eikä vain?

Vierailija
72/84 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pelottaa tämä kokoomus järjestö.

Miksi hyvä Suomi pitää hajoittaa???

Kaikki oli niin hyvin ja sitten kaikkea veteraanien rakentamaa tuhotaan pois.

Vierailija
73/84 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 11:14"]

[/quote] 

ei oo hyvä jos rupeavat ulkomaalaisia listimään 

Vierailija
74/84 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 11:14"]

[/quote] 

On se niin järkyttävää! 

Vierailija
75/84 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] 

jännittävät ajat tulossa 

Vierailija
76/84 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että tuonne nuorisojärjestöön on pesiytynyt paljon tuollaisia nousukasmaisia pinnallisia pyrkyreitä ja arvomaailmaltaan mustavalkoisia ihmisiä. Aivan uskomattomia kannanottoja välillä. Ei ihme, että puoluejohto on välillä tukkinut heidän suunsa. Tämä viimeksi esiin tullut oli ehkä vain ikävä sattuma, mutta kyllä sinne puolueen sisäänkin mahtuu välillä aivan uskomatonta röyhkeyttä, vrt. Rädyn verokikkalulut jne. Ikävää, että ihmiset äänestävät omista asioistaan päättämään sellaisia, joilla ei ole kunnollista moraalintajua.

Vierailija
77/84 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksen puolustus, että oli vain yksittäinen tapaus on tyypillinen organisaation puolustus ja yritys ulkoistaa ongelma yksilölle pelkästään henkilökohtaisesti, esim, hiihtoliitto käytti samaa kun dopinghiihtäjistä kärysi ensimmäinen Lahdessa.

Murhat ovatkin melko harvinaisia yhteiskunnassa, onneksi. Asenneilmapiiri on laajempi ongelma yhteiskunnassa ja etenkin kokoomuksessa: heikko-osaisempien halveksunta ja kyykyttäminen ja omien etujen kerääminen vallan avulla on julmaa.

Vierailija
78/84 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
79/84 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 12:08"]Kokoomuksen puolustus, että oli vain yksittäinen tapaus on tyypillinen organisaation puolustus ja yritys ulkoistaa ongelma yksilölle pelkästään henkilökohtaisesti, esim, hiihtoliitto käytti samaa kun dopinghiihtäjistä kärysi ensimmäinen Lahdessa.

Murhat ovatkin melko harvinaisia yhteiskunnassa, onneksi. Asenneilmapiiri on laajempi ongelma yhteiskunnassa ja etenkin kokoomuksessa: heikko-osaisempien halveksunta ja kyykyttäminen ja omien etujen kerääminen vallan avulla on julmaa.
[/quote]

Juuri näin.

Vierailija
80/84 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia tuntemiani narsisteja yhdistää kolme asiaa: korkeakoulututkinto, köyhien haukkuminen ja kokoomuksen kannatus.

[/quote]

Eihän se Romppainen mikään korkeakoulutettu ollut? 28-vuotias ja vasta aloittamassa amk-opintoja.