Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laita tähän huonon naisen ja äidin tunnusmerkkejä!

Vierailija
18.10.2014 |

Haluan verrata itseäni muihin. Olen nimittäin äiti, nainen, joka muuttaa paskaksi kaiken mihin koskee. 

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon vaikuttaa palstalla olevan äitejä, jotka omasta mielestään ovat kerrassaan mainioita.

Vierailija
62/64 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 10:18"]Aika paljon vaikuttaa palstalla olevan äitejä, jotka omasta mielestään ovat kerrassaan mainioita.
[/quote]
Kuinka monessa kommentissa on korostettu omaa hyvyyttä? Kuinka moni vastaaja on kertonut olevansa äiti? Taisit vastata väärään ketjuun, kysymys ei ollut "millainen sinä olet äitinä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 20:44"]Itsensä laittaminen toistuvasti lasten edelle tekee mielestäni äidistä huonon. Esim. lasta ei voi viedä muskariin, koska se on liian kallista ja aikaa vievää (45€/lukukausi, tunti/viikko). Itse käydään kuitenkin tanssissa/ratsastuksessa yms. Harrastuksissa monta kertaa viikossa. Äidin harrastuskustannukset kymmenkertaiset lapsen kuluihin nähden.
[/quote]

Missä hitossa muskari on noin halpa?? Anteeks vähän ohi aiheen.. mutta haluan tietää.

Vierailija
64/64 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sitä mieltä, että kenelläkään ei ole varaa arvostella toisia. Just tällaisten takia vältän leikkipuistoja ja perhekerhoja.

Myös te, jotka luulette lapsenne olevan kiltti ja kuuliainen. Tietäisittepä mitä ne tekee ja miten käyttäytyy toisia kohtaan.

Terveisiä vaan päiväkodista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän