Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon sulla on viinaa tällähetkellä juotavana? Tämä alkaa käymään jo työstä: litra ziniä ja puoltoista litraa kaljaaa.

Vierailija
09.09.2021 |

.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullo punaviiniä. Saa riittää loppuelämän, ei käy työstä.

Vierailija
2/24 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,5litraa Tapiota ja 2litraa kiljua. Pärjään huomiseen. Ja huomenna töiden jälkeen haen viikonloppusatsin (noin 4litraa Vodkaa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sulla koko päivä aikaa.

Vierailija
4/24 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinaa löytyy kaapista mutta eipä niitä kukaan pakolla juo. Joskus jos naukun ottaa se riittää. Viiniä joskus saattaa mennä useammin mutta ei kovin paljoa sitäkään.

Aika paha tilanne jos pelkkä tietoisuus alkoholin olemassa olosta saa suun kuivamaan.

Vierailija
5/24 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaapissa on 0,33l siideritölkki. 1 kpl siis

Vierailija
6/24 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun  aikoinaan tenutti pidempään  meni se kolmisenkymmentä olutta per päivä +- jokunen.

Vierailija
7/24 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla kyllä mitään pakko juoda mitään ole.. mutta viinikaapissa on parikymmentä pulloa viiniä ja skumppaa, kaapissa pari magnum-pulloa skumppaa, jotka ei mahdu tuonne viinikaappiin ja viinakaapissa on jotain viinoja, en edes tiedä mitä, viimeeksi viime jouluna sillä kaapilla käynyt. Ai niin ja jääkapissa on 8 olutta, ollut viikon verran. Ei käy yhtään noi työstä.

Vierailija
8/24 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei MITÄÄN. Oli vähän kostea kesä ja rytmihäiriö alkoi vaivata joka päivä. Nyt kun on kuivatellut, sydän jaksaa käyttäytyä eikä ala pelleilemään. Ottaa päähän. Koska tykkään olla kännissä :'(

Vierailija
9/24 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkeviä baarikaappi täysi,27 l valkkaria,lonkerokoppa,siiderikoppa ja olutkoppa :D

Vierailija
10/24 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 ltr viinipullo ja vodkapullo.

Miehellä olutta, alkoholitonta olutta ja konjakkia.

Viinashan noista vain vodka ja konjakki, joita tulee juotua pari kertaa vuodessa.

Vierailija
11/24 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä, on tosi siistii olla jurrissa.

Vierailija
12/24 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää tuossa kaapissa olevan lähes 30 litraa juomisia, konjakkia, viskiä, vodkaa, giniä, camparia ja erilaisia likööreitä. Vanhimmat vodka ja yrttilikööripullot taitavat olla jo yli 20 vuotta vanhoja.

Mulla on ilmiselvä alkoholiongelma, kun on kertynyt liikaa juomatonta viinaa.

Vierailija
13/24 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kalja vielä. Just kivasti riittävät normaalikondiksen saamiseen. Sitten haen lähikaupasta lisää. Harmi kun niillä ei ole kotiin kuljetusta. Aatella jonkin kaljan takia pitää pukea. Pitäisi oikeasti alkaa ostaa jostain nettikaupasta. Halvempaa ja tuotaisi kotiin asti.

Vierailija
14/24 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ennen oikein mikään kotoa tuotu säilynyt vaan ne tuli naukkailtua äkkiä iltaisin huiviin. Vuoden olen nyt "raitistunut" niin uskaltaa jo ostella jemmaan kaikkea hyvää. Tosin kesätöiden loputtua olen nyt pari viikkoa ryypuskellyt, juhlinut ja naiskennellut menemään.

Kaapista kuitenkin löytyy 1,5 l kuoharia, pullo valkoviiniä, muutama desi 16v viskiä ja pullon pohja giniä. Kyllä noilla humalat saisi, mutta onneksi ei enää taas maistu.

Vierailija
15/24 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaapissa kaksi shampanjapulloa, kun jostain syystä niitä tulee lahjaksi vaikkei niitä joisi, puolikas puolen litran pullo jaloviinaa ja pullo unicumia.

Jallupullo on avattu joskus viime vuoden puolella ja riittänee pitkälle ensi vuoden puolelle asti. Unicumia ei ole avattu ja riittänee ainakin minun elinikäni ajan, sen verran karmealta se maistuu.

Vierailija
16/24 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinakaappi on täynnä, työstä kävisi jos sen tyhjäksi joisi, mutta kun ei ole alko-ongelmaa niin riittää ihan se normipäivätyö.

Vierailija
17/24 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarikaapissa on litra giniä, pari litraa vodkaa, 0,7 litraa whiskyä. 0,3 litraa konjakkia. Ja Ouzoa taitaa olla kanssa litra. Rommi on loppu. Sitä pitää hankkia. 

Vierailija
18/24 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaapissa kaksi shampanjapulloa, kun jostain syystä niitä tulee lahjaksi vaikkei niitä joisi, puolikas puolen litran pullo jaloviinaa ja pullo unicumia.

Jallupullo on avattu joskus viime vuoden puolella ja riittänee pitkälle ensi vuoden puolelle asti. Unicumia ei ole avattu ja riittänee ainakin minun elinikäni ajan, sen verran karmealta se maistuu.

Joo noi minunkin aiemmassa viestissäni mainitsemat yrttilikööripullot, jotka on säilyneet yli 20 vuotta ovat Unicumia. Ihan hirveän makuinen 'öljynjalostuksen' sivutuote.

Vierailija
19/24 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette alkoholisteja. Mulla ei ole täällä kuin etikkaa siivoukseen, en koe tarvetta enkä ikinä muista käydä Alkossa.

Vierailija
20/24 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan palat krematoriossa viikon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan