Kauheita hajuvesipilviä pitää kestää jopa kadulla kävellessä
Vastaan tulee nainen. Kun hän on mennyt ohi, häntä seuraa hajuvesipilvi. Vastaan tulee toinen nainen. Erihajuinen hajuvesipilvi.
Voi vain kuvitella, millaista olisi kohdata nuo samat naiset sisätiloissa.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kun muistutit, täytyy laittaa hajuvettä kun ensi kerralla menen ulos. Ihan vaan sen takia että ärsyttää sun kaltaiset valittajat.
Ihan kuinka vain,
En ole mitenkään haju herkkä, mutta joku hujuhaju on sellainen, että jopa minulta lukkiutuu hengitys. Enkä siis hätkähdän vähästä.
Olen joskus joutunut jonotus tilanteessa luopumaan paikastani, koska en ole voinut mennä
” haisevan ” ihmisen pilveen.
Siihen missä on haju jäänyt lemuamaan, en saisi siinä henkeä.
Sauna puhdas ja suihkun raikas ovat parhaita tuoksuja.
Vierailija kirjoitti:
Minun naapurissani asuu mamma joka suihkii niin paljon hajuvettä, että käytävään ei voi mennä hänen kanssaan samaan aikaan kun silmiä alkaa kirvellä ja joka kerta haistaa milloin hän on käytävässä liikkunut. Enkä edes liioittele vaikka niin voisi luulla. Hajuvesi on vieläpä ihan kamalan hajuista.
Meillä myös tietää, milloin henkilö on liikkunut käytävässä.
Hysteerikkoja. Mulla on sekä astma että migreeniä, eikä hajuvedet vaikuta mitään kumpaankaan. Jotakin pätemistarvetta.
Minulla on aurallinen migreeni ja liuta allergioita, ei haittaa tuoksut ja itsekin Käytän päivittäin vähintävää tuoksuvaa deodoranttia ja suihkugeeliä.
Ihmeellistä hysteriaa. Ihan kuin ei olisi olemassa mitään välimuotoja: joko löyhkäät metrien päähän tai et tuoksu miltään (”suihkunraikas”). Joopa joo.
Hajuvettä käyttävät useimmat ihan kohtuullisesti. Ette ehkä edes huomaa sitä, joten ei tule mieleen valittaa.
Olisko baskanhaju sinulle parempi "pilvi"?
Luulisi ihmisten käyvän suihkussa. Hajuvesihän on keksitty kun ennenmuinoin hygieniataso ollut huonoa ja ihmiset peittivät likaisen ruumiin sekä vaatteidensa hajut. Sama tulee mieleen tänäkin päivänä. Nuorempana kun olin hummaamassa, toimin samoin. Nyt en siedä hajuvesiä ollenkaan. Kauheinta on että suihkitaan tuoksuja ennen terveyskeskuksiin ja sairaaloihin menoa !
Vierailija kirjoitti:
Ärysttää nämä hajuherkät. Minulle valitetaan välillä työpaikan pukuhuoneessa siitä, että käytän roll on deodoranttia. Kun kuulemma koko pukuhuone haisee nyt siltä. Aloin käyttää hajusteetonta kuivashampoota ihan heidän takiaan. Käytän myös hajuvettä ja sitäkin pitää suihkauttaa vasta ulkona sieltä poistuessa. Voitte itse haista kamalalta ihan rauhassa, mutta ei meidän muiden tarvitse teidän takia.
"Haista kamalalta". Kyllä kehossasi/hygienissasi/vaatehuollossasi on jotain sitten pahasti vialla. Osta myös LV hajustamaton dödö - se kun on kaikista paraskin. Käytkö muuten pesulla kuinka usein ?
Tuoksua laitetaan suihkun jälkeen. Sairastanut mm. aurallista migreeniä, sydänvaivoja ja monia allergioita. Kosmetiikka ja tuoksut tuovat hyvää mieltä. Viime viikolla kävin lääkärissä tuoksuinen
En luovu tuoksuista kenenkään vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä kerran yksi asiakas lemusi niin, että silmiä kirvelsi ja henkeä salpasi vaikka olin omassa huonessa eikä leidi edes menny neukkariin läheltäkään mun ovea. Olisin varmasti kuollu sinne jos olisi pitäny osallistua.
Mitä hysteriaa.Tuo on luulotautia, että ihan kuollut? Laitan ihan piruuttani reilulla kädellä parfyymi. Fiksu tuoksuu hyvälle parfyymille
Kokeile muutakin kuin hien-tai per seenhajua.
Elikkä peität nämä kaksi hajua jotka lähtee itseltäsi. Käytkö suihkussa päivittäin. Minäpä käyn. Tuoksun muuten puhtaalle. Tämä erottaa fiksut ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Tänä aamuna Niittykummun metron portaissa eräs nainen tuoksui aivan jumalaiselta! Olisinpa kehdannut kysyä, mitä hajuvettä käyttää. Ei ollut kyllä mikään tuttu tuoksu, olen paljon haistellut Suomessa myynnissä olevia enkä ole tuohon tuoksuun törmännyt.
Varmaan puhdas saippua sekä puhtaat vaatteet.
Meinaatko tappaa minut kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kun muistutit, täytyy laittaa hajuvettä kun ensi kerralla menen ulos. Ihan vaan sen takia että ärsyttää sun kaltaiset valittajat.
Ihan kuinka vain,
En ole mitenkään haju herkkä, mutta joku hujuhaju on sellainen, että jopa minulta lukkiutuu hengitys. Enkä siis hätkähdän vähästä.Olen joskus joutunut jonotus tilanteessa luopumaan paikastani, koska en ole voinut mennä
” haisevan ” ihmisen pilveen.
Siihen missä on haju jäänyt lemuamaan, en saisi siinä henkeä.
Hei Heli !
Sitten on se porukka, joka haisee lialle, hielle, tupakalle ja siihen päälle hajuvettä. Hyi kamalaa!
Vierailija kirjoitti:
Taas jälleen yhteen hajusteketjuun totean,etten ole missään muualla kuin Suomessa törmännyt moiseen hysteriaan.Olen asunut Italiassa,Japanissa ja nyt Amerikassa.
Suomalainen ongelma. Toiminnallinen häiriö,liittynee hyvinvointiahdistukseen. Samaa sarjaa kuin sähköallergia (joka ei yllättäen olekaan enää muodissa), ylenmääräinen ruoka-ainehifistely ja homereagoinnit.
On kyllä ongelma myös muissa maissa.
Naiset harvoin välittää muista, joten ei ole mikään yllätys.
En nyt muista milloin viimeksi olisin haistanut voimakkaan hajuveden jossain julkisella paikalla ja asun kuitenkin kaupungissa enkä jossain peräkylillä. Käytän itse hajuvettä aika harvoin eli ei voi johtua siitäkään, että en oman tuoksuni typerryttämänä haistaisi mitään muuta. Vielä 10 - 15 vuotta sitten voimakkaiden tuoksujen käyttö busseissa yms. paikoissa oli paljon yleisempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärysttää nämä hajuherkät. Minulle valitetaan välillä työpaikan pukuhuoneessa siitä, että käytän roll on deodoranttia. Kun kuulemma koko pukuhuone haisee nyt siltä. Aloin käyttää hajusteetonta kuivashampoota ihan heidän takiaan. Käytän myös hajuvettä ja sitäkin pitää suihkauttaa vasta ulkona sieltä poistuessa. Voitte itse haista kamalalta ihan rauhassa, mutta ei meidän muiden tarvitse teidän takia.
Puhdas ei haise millekään.
No, ollaanpa nyt realistisia: ilman deodoranttia suurin osa meistä alkaisi puhtainakin päivän mittaan haiskahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänä aamuna Niittykummun metron portaissa eräs nainen tuoksui aivan jumalaiselta! Olisinpa kehdannut kysyä, mitä hajuvettä käyttää. Ei ollut kyllä mikään tuttu tuoksu, olen paljon haistellut Suomessa myynnissä olevia enkä ole tuohon tuoksuun törmännyt.
Mene Stockalle kuvailemaan se tuoksu niin asiantunteva myyjä tietää haistattaa sulla oikeansuuntaiset tuotteet. Varmana löytyy.
Ja kyllä kehtaa ihan kysyäkin! Multa on muutamankin kerran kysytty jostakin vaatteesta tai laukusta kenen se on, ja tuntuu pelkästään kivalta.
Stockalla on myynnissä pieni murto-osa olemassa olevista tuoksuista. Aika pieni todennäköisyys ja hyvä tuuri että tuoksu löytyisi sieltä.
NO VOII VOII