Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauheita hajuvesipilviä pitää kestää jopa kadulla kävellessä

Vierailija
09.09.2021 |

Vastaan tulee nainen. Kun hän on mennyt ohi, häntä seuraa hajuvesipilvi. Vastaan tulee toinen nainen. Erihajuinen hajuvesipilvi.

Voi vain kuvitella, millaista olisi kohdata nuo samat naiset sisätiloissa.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun muistutit, täytyy laittaa hajuvettä kun ensi kerralla menen ulos. Ihan vaan sen takia että ärsyttää sun kaltaiset valittajat.

Vierailija
2/52 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kerran yksi asiakas lemusi niin, että silmiä kirvelsi ja henkeä salpasi vaikka olin omassa huonessa eikä leidi edes menny neukkariin läheltäkään mun ovea. Olisin varmasti kuollu sinne jos olisi pitäny osallistua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärysttää nämä hajuherkät. Minulle valitetaan välillä työpaikan pukuhuoneessa siitä, että käytän roll on deodoranttia. Kun kuulemma koko pukuhuone haisee nyt siltä. Aloin käyttää hajusteetonta kuivashampoota ihan heidän takiaan. Käytän myös hajuvettä ja sitäkin pitää suihkauttaa vasta ulkona sieltä poistuessa. Voitte itse haista kamalalta ihan rauhassa, mutta ei meidän muiden tarvitse teidän takia.

Vierailija
4/52 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kerran yksi asiakas lemusi niin, että silmiä kirvelsi ja henkeä salpasi vaikka olin omassa huonessa eikä leidi edes menny neukkariin läheltäkään mun ovea. Olisin varmasti kuollu sinne jos olisi pitäny osallistua.

Mitä hysteriaa.Tuo on luulotautia, että ihan kuollut? Laitan ihan piruuttani reilulla kädellä parfyymi. Fiksu tuoksuu hyvälle parfyymille

Kokeile muutakin kuin hien-tai per seenhajua.

Vierailija
5/52 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt korona-aikana on kyllä uskaltanut taas käyttää hajuvesiä, pysyypähän etäisyydet jos käy jonkun nenään.. just hajuherkkien takia lakkasin aikoinaan käyttämästä.

Vierailija
6/52 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos keskittyisit oikein ajatuksella johonkin muuhun kuin ympärillä leijuviin tuoksuihin? Tuo on toiminnallinen häiriö ja siitä on mahdollista opetella pois. Helpottaa omaa elämääsi.

Vierailija
7/52 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä myös Axe löyhkää. Säälin astmaatikkoja ja migreeniin taipuvaisia. Itse koen vahvat hajut vain yksinkertaisesti uuvuttavina, siis sellaiset että koko bussi löyhkää tai kolme metriä ihmisen perässä leijuu hajupilvi. Harmittaa, kun pidän aidosti kyllä hajuvesistä ja muista tuoksuista.

Vierailija
8/52 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna Niittykummun metron portaissa eräs nainen tuoksui aivan jumalaiselta! Olisinpa kehdannut kysyä, mitä hajuvettä käyttää. Ei ollut kyllä mikään tuttu tuoksu, olen paljon haistellut Suomessa myynnissä olevia enkä ole tuohon tuoksuun törmännyt.

Vierailija
9/52 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja siivous alalla saa kestää kans tuuraajia jotka lorauttaa monta purkkia hajuvettä,pitäis olla hajuton paikka..

Vierailija
10/52 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyse ole pelkästä hajuvedestä. Hajustettu deodorantti, hiustuotteet, huuhteluaine, jne. Sellainen hajujen sekamelska. Eivätkä itse sitä haista kun ovat tottuneet, ja arvostelevat muita kun (muut) eivät halua haista hyvältä.

Vierailija
11/52 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas jälleen yhteen hajusteketjuun totean,etten ole missään muualla kuin Suomessa törmännyt moiseen hysteriaan.Olen asunut Italiassa,Japanissa ja nyt Amerikassa.

Suomalainen ongelma. Toiminnallinen häiriö,liittynee hyvinvointiahdistukseen. Samaa sarjaa kuin sähköallergia (joka ei yllättäen olekaan enää muodissa), ylenmääräinen ruoka-ainehifistely ja homereagoinnit.

Vierailija
12/52 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärysttää nämä hajuherkät. Minulle valitetaan välillä työpaikan pukuhuoneessa siitä, että käytän roll on deodoranttia. Kun kuulemma koko pukuhuone haisee nyt siltä. Aloin käyttää hajusteetonta kuivashampoota ihan heidän takiaan. Käytän myös hajuvettä ja sitäkin pitää suihkauttaa vasta ulkona sieltä poistuessa. Voitte itse haista kamalalta ihan rauhassa, mutta ei meidän muiden tarvitse teidän takia.

Puhdas ei haise millekään.

Vierailija
13/52 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa pilviin törmää harvoin. Kokeilepa etelä-Eurooppaa tai Lähi-idän maita, joissa todella tarvittaisiin opastusta siihen halausetäisyydelle tuoksumiseen. Sanontakin löytyy, jotakin sinnepäin että halaus on se kun tulet yhden ja lähdet kahden tuoksun kanssa.

Vierailija
14/52 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka vasta pahalle haisee. Pitäisi kieltää myynti kokonaan.

Vierailija
15/52 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen työmatkojani Helsingin keskuspuistossa. Samaa reittiä käyttävät haistaa sadan metrin päähän ja varsinainen parfyymi- ja huuhteluainemyrsky on havaittavissa aamulla Meikkuun ja iltapäivällä sieltä pois päin.

Vierailija
16/52 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran käveltiin voimakkaasti hajuvedeltä haisevan naisen takana. Tästä on jo vuosikymmeniä. Poika, silloin 3 vuotta, kysyi minulta: Mikä täällä haisee näin pahalle?

Vierailija
17/52 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä myös Axe löyhkää. Säälin astmaatikkoja ja migreeniin taipuvaisia. Itse koen vahvat hajut vain yksinkertaisesti uuvuttavina, siis sellaiset että koko bussi löyhkää tai kolme metriä ihmisen perässä leijuu hajupilvi. Harmittaa, kun pidän aidosti kyllä hajuvesistä ja muista tuoksuista.

Kiitos myötätunnosta astmaa sairastaville. Axe on pahin viholliseni. Siedän maltillisesti käytettyjä tuoksuja, käytän itsekin hajuvettä. Voin suihkauttaa ranteisiin ja niskaan.

Vierailija
18/52 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä aamuna Niittykummun metron portaissa eräs nainen tuoksui aivan jumalaiselta! Olisinpa kehdannut kysyä, mitä hajuvettä käyttää. Ei ollut kyllä mikään tuttu tuoksu, olen paljon haistellut Suomessa myynnissä olevia enkä ole tuohon tuoksuun törmännyt.

Mene Stockalle kuvailemaan se tuoksu niin asiantunteva myyjä tietää haistattaa sulla oikeansuuntaiset tuotteet. Varmana löytyy.

Ja kyllä kehtaa ihan kysyäkin! Multa on muutamankin kerran kysytty jostakin vaatteesta tai laukusta kenen se on, ja tuntuu pelkästään kivalta.

Vierailija
19/52 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun naapurissani asuu mamma joka suihkii niin paljon hajuvettä, että käytävään ei voi mennä hänen kanssaan samaan aikaan kun silmiä alkaa kirvellä ja joka kerta haistaa milloin hän on käytävässä liikkunut. Enkä edes liioittele vaikka niin voisi luulla. Hajuvesi on vieläpä ihan kamalan hajuista.

Vierailija
20/52 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun naapurissani asuu mamma joka suihkii niin paljon hajuvettä, että käytävään ei voi mennä hänen kanssaan samaan aikaan kun silmiä alkaa kirvellä ja joka kerta haistaa milloin hän on käytävässä liikkunut. Enkä edes liioittele vaikka niin voisi luulla. Hajuvesi on vieläpä ihan kamalan hajuista.

Niin ja enkä ole edes mitenkään herkkä hajuille ja poltan tupakkaakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän