G: Harrastin seksiä parhaan ystäväni aviomiehen kanssa
Eikä kaduta yhtään, ystävä ei saa koskaan tietää :)
Kommentit (39)
Ihme vikisijöitä taas täällä. Jos se oli vain seksiä, niin mitä sitten. Kateellisiako nämä mammat ovat?
Itselläni ei ainakaan olisi mitään sitä vastaan, jos paras ystäväni harrastaisi seksiä mieheni kanssa, mutta minulla onkin terve itsetunto enkä ole sairaalloisen mustasukkainen, enkä myöskään kuvittele, että omistan mieheni.
Pettämisessä on se huono puoli, ettei siitä saa hyväksyttävää oikein millään.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 17:22"]Eikä kaduta yhtään, ystävä ei saa koskaan tietää :)
[/quote]
Sama paitsi et olin miehen ystävän kanssa! :)
No oletpas kerrassaan hyvä ystävä!
Enkä ole, olin vain todella kiimainen ja nousuhumalassa
G
Mutta siis ongelmaan: Miestä kaduttaa, mutta minä haluaisin panna häntä vielä ainakin kerran. Olen ehdottanut tapaamisia luokseni, mutta mies ei suostu. Kuinka saisin hänet suostuteltua?
G
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 17:23"]Enkä ole, olin vain todella kiimainen ja nousuhumalassa
G
[/quote]
ei. Olet lutka.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 17:23"]Enkä ole, olin vain todella kiimainen ja nousuhumalassa
G
[/quote]
ei. Olet lutka.
[/quote]
En ole, oli yhteinen päätös, kuka mies sitten on?
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 17:24"]Mutta siis ongelmaan: Miestä kaduttaa, mutta minä haluaisin panna häntä vielä ainakin kerran. Olen ehdottanut tapaamisia luokseni, mutta mies ei suostu. Kuinka saisin hänet suostuteltua?
G
[/quote]
Mene hänen luokse kun ystävä on muualla
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 17:24"]Mutta siis ongelmaan: Miestä kaduttaa, mutta minä haluaisin panna häntä vielä ainakin kerran. Olen ehdottanut tapaamisia luokseni, mutta mies ei suostu. Kuinka saisin hänet suostuteltua?
G
[/quote]
Mene hänen luokse kun ystävä on muualla
[/quote]
Olen ajatellutkin tätä, 2vk päästä viikonloppu olisi ainakin sopiva
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 17:23"]Enkä ole, olin vain todella kiimainen ja nousuhumalassa
G
[/quote]
ei. Olet lutka.
[/quote]
En ole, oli yhteinen päätös, kuka mies sitten on?
[/quote]
Mieslutka tietenkin. Lutkat vetää toisiaan puoleensa. Toivottavasti kummatkin saatte ansionne mukaan. Oksettaa.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 17:30"]Mikä tämän gallupin kysymys on?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 17:24"]Mutta siis ongelmaan: Miestä kaduttaa, mutta minä haluaisin panna häntä vielä ainakin kerran. Olen ehdottanut tapaamisia luokseni, mutta mies ei suostu. Kuinka saisin hänet suostuteltua?
G
[/quote]
Tämä...
Hyi vittu.