Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Harrastin seksiä parhaan ystäväni aviomiehen kanssa

Vierailija
18.10.2014 |

Eikä kaduta yhtään, ystävä ei saa koskaan tietää :)

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo.

Jos harrastaisi seksiä parhaan ystävänsä aviomiehen kanssa niin niiden muiden ystävien kohdalla voisi varmaankin varastaa rahat käsilaukusta ja murtautua asuntoon kun ovat lomalla. 

Vierailija
2/39 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 17:24"]

Mutta siis ongelmaan: Miestä kaduttaa, mutta minä haluaisin panna häntä vielä ainakin kerran. Olen ehdottanut tapaamisia luokseni, mutta mies ei suostu. Kuinka saisin hänet suostuteltua? G

[/quote]

Väitä, että ystäväsi on harrastanut seksiä sinun miehesi kanssa, joten on ihan oikein tasata tilit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset ihmeellisen usein haluaa panna kavereidensa miehiä ja suurimmaksi osaksi näihin touhuihin tapahtumat lähtee naisesta. Mikä Ap sai sinut nussimaan kaverisi miestä? Ei siis kiimainen limapillu riitä syyksi, olitko kateellinen, ilman miestä tms?

Vierailija
4/39 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö ap. Märkää unta näit.

Vierailija
5/39 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tämä tällainen GALLUP on? Erikoinen ainakin, mutta mihin kysymykseen tässä vastataan?

Vierailija
6/39 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo yleensä kovinkaan rajoittunut, pettämisen suhteen etc. mutta toi on sairasta! Se mikään YSTÄVÄ sulle ole. Et ansaitse yhtään ystävää.

Vierailija
7/39 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miestä nyt kaduttaa niin voi hyvinkin olla että ystävä saattaakin pian tietää :/ ... jos oisin sä, mulla ois kusi sukassa.... jos siis oikeasti haluaisin pitää ystäväni elämässä :/

Vierailija
8/39 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toi g tossa otsikossa tekee?

Vierailija
9/39 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin minäkin kaasona ollutta vaimon lapsuudenkaveria pari vuotta sitten. Osuttiin duunimatkoillamme Pariisissa täysin sattumalta samaan hotelliin, pari skumppalasillista hotellibaarissa ja sitten loppuyö hässittiin kuin kiimaiset kanit. Sovittiin ettei kotimaan kamaralla moisia koskaan, mutta jos ulkomailla osutaan samaan kaupunkiin niin mikä ettei...

Vierailija
10/39 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 17:23"]Enkä ole, olin vain todella kiimainen ja nousuhumalassa

G
[/quote]

ei. Olet lutka.
[/quote]

En ole, oli yhteinen päätös, kuka mies sitten on?
[/quote]
Ystäväsi aviomies.

Vierailija
11/39 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen tekee tuollaista "ystävälleen"? Jos se naisparka olis sun ystävä, et tekis tollain. Tai ainakin katuisit, vaikkei se nyt mitään auta. Joo, on siinä miehessäkin vikaa kun tuohon hommaan ryhtyi, mut ei mies oo vietävissä jos ei halua. Tai päinvastoin. Toivon niin, et sen äijän vaimo sais tietää millaisia sen "ystävä" ja mies ovat.

Vierailija
12/39 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 17:22"]

Harrastin seksiä parhaan ystäväni aviomiehen kanssa

Eikä kaduta yhtään, ystävä ei saa koskaan tietää :)

[/quote]

Niin tai jos tarkkoja ollaan niin harrastit mielikuvituksessasi seksiä tämän miehen kanssa. IRL et häntä voi saada, koska olet vastenmielinen ja ruma eikä mies ikinä katsoisi sinuun päinkään. Mutta ainahan sitä fantasioida saa. Jaksaa sitten taas sitä harmaata arkea...

Vierailija
13/39 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tehny saman

Vierailija
14/39 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lutka.

Vierailija
15/39 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 17:24"]

Mutta siis ongelmaan: Miestä kaduttaa, mutta minä haluaisin panna häntä vielä ainakin kerran. Olen ehdottanut tapaamisia luokseni, mutta mies ei suostu. Kuinka saisin hänet suostuteltua? G

[/quote]

Kiristämällä. Sano miehelle, että kerrot kaverillesi tapahtuneesta jos ei suostu nussimaan sua jatkossakin.

Vierailija
16/39 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä sitten? Seksi on seksiä tokkopa teiltä kahdelta parisuhde onnistuisi. Minusta seksisivusuhteet piristää ja kuumottaa se kun puhutaan se panoretki yhdessä ja mies palaa luokseni takaisin. Kiitos! ;)

Vierailija
17/39 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä vielä innostuu kun tajuaa ettette jää kiinni. Mutta sitten tulee uusia ongelmia. Miehet rakastuu helposti pilluun.

Vierailija
18/39 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/39 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä gallupin tarkoitus selvittää oletko horoperse? Olet.

Vierailija
20/39 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme