Säälitkö lihavia ihmisiä?
Minua säälittää lihavat ihmiset. Suurin osa tietty itse aiheuttanut tilansa, mutta sääliksi käy kun elämä on hankalaa, puuskuttavat eivätkä mahdu normaaleihin vaatteisiin, vievät tilaa kulkuvälineissä enemmän kuin normaalit ihmiset. Varmaan myös elämä on aika rankkaa muiden asenteiden vuoksi. Aika moni taitaa ajatella, että lihavat ovat laiskoja ja vähän tyhmiäkin. Minä en voi olla ajattelematta, että miten tuokin on päästänyt itsensä tuollaiseen kuntoon - kun näen lihavan ihmisen. En siis tarkoita hieman ylipainoisia vaan ihan oikeasti tosi lihavia, painoindeksi 30 ja yli. Luulisi ettei tee mieli työntää naamaa sipsipussiin kun näkee höllyvät läskinsä peilistä?
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 16:40"]
Toi "sääliminen" on vain tapa osoittaa ylemmyyttään.
[/quote]
Jep. Ja näitähän riittää. Kärsivät huonosta itsetunnosta, joten täytyy nyt sitten "sääilä" jotakuta toista, jonka luulee olevan vielä huonompi ihminen kuin itse on.
En nyt tiedä, onko siinä mitään väärää että ajattelee olevansa jonkin asian suhteen parempi kuin joku muu. En ajattele olevani parempi ihminen kuin esim. joku lihava, mutta saatan ajatella olevani paljon paremmassa kunnossa fyysisesti. Tunnen sääliä ja myötätuntoa sairaalloisen ylipainoisia ihmisiä kohtaan.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 15:44"]
AP tässä! Taisin ilmaista itseni huonosti aloituksessa! Tarkoitin lähinnä sitä, että minulla on paha mieli lihavien puolesta, kun elämä on heille varmasti vaikeampaa kuin normaalikokoisille ihmisille. En tarkoittanut mollata lihavia, vaikka ihmettelenkin välillä mikseivät he tee itselleen mitään.
[/quote]
Edelleen: säälin aloittajaa.