Millainen on tuntemasi koronarokotteesta kieltäytyjä?
Ei siis henkilö, joka ei voi ottaa rokotetta terveydellisistä syistä tai ei vaikka vaan saa aikaiseksi. Vaan tyyppi, joka vastustaa rokotteen ottamista.
AV:lla kaikki rokotevastustajat ovat tietenkin huippuälykkäitä mikroneurobiologikirurgivirologeja, joilla on Mensan jäsenyys, mutta mites oikeassa elämässä?
Kommentit (105)
Kahden lapsen 40-vuotias yh-hippiäiti, jonka lapsilla ei muitakaan rokotusohjelman rokotteista.
Yksi henk. koht. avustaja mietti ottaako rokotteen: altistaako riskiryhmäläiset joita avustaa tartunnalle kauttaan vai ottaako rokotetteen ja ei altista töidensä kautta muita mutta on rokotettu, kaveripiirinsä lähes 50/50 rokotettuja tai täysin foliohattuja.
Keski-ikäinen työtön mies, äänestää persuja, saa rokotetietonsa Tiihosen Ossilta tai osoitteesta t h e h i g h w i r e . c o m
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä tuota väitettä, että koronarokote olisi kokeellinen. Mille se perustuu?
Mutta jos asian haluaa noin nähdä, kannattaa huomata kuuluvansa itse "kokeeseen", joskin kontrolliryhmän puolelle.
Onnea matkaan.
Normaalisti uusia rokotteita tutkitaan vuosia, jotta nähdään pitkäaikaisvaikutukset.
Ja juu, me ollaan kaikki varmaan jatkuvasti kontrolliryhmässä rokotteille, joita vasta tutkitaan, eikä edes tiedetä asiasta.
Tiedän, jakaa kaikkea koronarokoitevastaista facessa, ei halua lukea oikein vastauksia vaan öyhöttää vain muiden samanhenkisten kanssa.
Olen kuullut rokotevastaisilta mm että se tappaa miesten siittiöt, tekee kaikki lapsettomaksi, sisältää sirun. Kuulemma venäläiset seuraa rokotettuja ja tulee hyökkäämään Suomeen. Rokote aiheuttaa kuoleman niin lapsille kuin aikuisillekin. Kaikki kuolee vuoden sisällä, ja jäljelle jää vain rokottamattomat. Ja mitä kaikkea muuta...