Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on tuntemasi koronarokotteesta kieltäytyjä?

Vierailija
09.09.2021 |

Ei siis henkilö, joka ei voi ottaa rokotetta terveydellisistä syistä tai ei vaikka vaan saa aikaiseksi. Vaan tyyppi, joka vastustaa rokotteen ottamista.

AV:lla kaikki rokotevastustajat ovat tietenkin huippuälykkäitä mikroneurobiologikirurgivirologeja, joilla on Mensan jäsenyys, mutta mites oikeassa elämässä?

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti epävakaa, epäluuloinen

Vierailija
2/105 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

24v perusterve työssäkäyvä nuori, joka ei omien sanojensa mukaan tarvitse koronarokotetta mihinkään.

Toinen on 28v perusterve työtön nuori, joka suostuu ottamaan koronarokotteen ensiannoksen vasta, kun valtioneuvosto on haudannut pysyvästi kaikki aikeensa ja hankkeensa koronapassista.

Kolmas onkin sitten saattohoidossa oleva 79v, joka ei sitä rokotetta halua. Ei hänelle rokotetta enää edes hoitava lääkärikään suosittele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpähoidot juuri läpikäynyt, joka ei uusiutumisen pelossa halua ottaa rokotetta.

Vierailija
4/105 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kauhean älykäs. Siis ihan tavallinen duunari, jolla on kuitenkin tapana väittää ihan kummallisia asioita faktoiksi ja olla uskomatta, jos joku toteaa väittämän vääräksi. Ihan sen tyyppisiä juttuja kuin että hän vaikka väittäisi Suomen kuuluvan subtrooppiseen ilmastovyöhykkeeseen eikä millään suostuisi ymmärtämään, ettei niin ole, koska on päättänyt olla asiasta tiettyä mieltä ja puolustaa sitä henkeen ja vereen. Faktoista viis. Tosi rasittava ihminen tämän takia, muuten mukava.

yliopiston käynyt vihreä taas voi väittää samaa asiaa muotoilemalla sen: suomi tulee kuulumaan pian subtroopiseen ilmastovyöhykkeeseen ilmastonmuutoksen vuoksi, ellei suomalaisten verotusta nosteta lisää

Vierailija
5/105 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori parikymppinen pariskunta, pelkäävät sivuvaikutuksia eikä uskalla ottaa millään.

Vierailija
6/105 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeastaan tunne ketään... Just tapasin yhtä ystävää, joka kertoi yhteisistä tutuistamme (pariskunta), jotka eivät ole ottaneet vielä rokotetta, mutta aikovat ottaa sitten, kun näkevät, onko se turvallinen.

Vierailija
7/105 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja suurin osa tutuistani on ICT B2B-alalla tai sitten softapuolella. En tunne KETÄÄN rokotteesta kieltäytynyttä (onneksi).

Vierailija
8/105 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei ole suostunut menemään rokotettavaksi, koska epäilee haittoja hyötyjä suuremmiksi. Ihan älykäs maisteri on, eikä mikään foliohattu.

Vierailija
9/105 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen työssä myyjänä. Kaikki neuvolan rokotukset on ja tammikuussa otin jäykkäkouristusrokotteen kun oli mennyt jo vanhaksi. Tätä rokotusta en ota.

Vierailija
10/105 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä löytyy monenlaisia, aivan kuten rokotettujen joukosta.

Kuinka tyhmä on, joka tällaista kyselee?

Vierailija
11/105 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ja suurin osa tutuistani on ICT B2B-alalla tai sitten softapuolella. En tunne KETÄÄN rokotteesta kieltäytynyttä (onneksi).

Koska me samalla alalla olevat rokotekieltäytyjät emme kerro kieltäytymisestämme. Esim. meillä töissä palailtiin konttorille kuun alussa, puheella että "rokotetut voi palata". Työnantaja toki ei voi tarkastaa rokotus-statusta tai edes suoraan kysellä sitä yksilöiltä. Ja jos ei palaisi töihin, siitä tulisi suuri haitta projekteille. Joten me rokottamattomat ollaan myös palattu konttorille ja ollaan hipihiljaa siitä ettei ole rokotetta otettu. 

Vierailija
12/105 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ja mieheni, 35v perheellisiä lakimiehiä.

Äitini ja isäni, tavallinen pariskunta, lakimies ja dippainssi.

Lukuisat kaverini, olemme kaikki 30-40v korkeakoulutettuja ja perheellisiä perustyyppejä.

Syynä kaikilla on se, että emme halua osallistua rokotetutkimukseen joka on näin kehnosti tehty. Olen itse osallistunut useampaan ihan oikeaan rokotetutkimukseen, niissä on aikuisten tarkkaan valvotulle testiryhmälle (mihin kuuluin) alettu testaamaan vasta 7-10 vuoden tutkimuskehityksen jälkeen. Nämä on lisäksi olleet oikeasti todella vaarallisiin tauteihin.

Mikäli korona olisi varallisuudestaan luokkaa ebola, lintuinfluenssa tms., ottaisin rokotteen. Samoin mikäli rokote olisi käynyt normaalin väh. 10 vuoden tutkimuksen läpi, voisin ottaa rokotteen. Kumpikaan näistä ei täyty, en näe syytä ottaa rokotetta.

Valehtelet niin että korvat heiluu. Itse olen keskiluokkainen akateeminen perheellinen ihminen, enkä tunne yhtä ainoaa rokotteesta kieltäytyjää. Ainoat tuntemani ovat amispohjaisia virologian ja epidemiologian asiantuntijoita, heh.

Twitterissä kiersi hiljattain linkki tutkimukseen, jonka mukaan rokotuksen vastustus oli suurinta sekä alimmassa- että ylimmässä koulutusluokassa. Kaikkein rokotekielteisimpiä olivat tohtorintutkinnon suorittaneet.

Vierailija
13/105 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska me samalla alalla olevat rokotekieltäytyjät emme kerro kieltäytymisestämme. Esim. meillä töissä palailtiin konttorille kuun alussa, puheella että "rokotetut voi palata". Työnantaja toki ei voi tarkastaa rokotus-statusta tai edes suoraan kysellä sitä yksilöiltä. Ja jos ei palaisi töihin, siitä tulisi suuri haitta projekteille. Joten me rokottamattomat ollaan myös palattu konttorille ja ollaan hipihiljaa siitä ettei ole rokotetta otettu. 

Amen. Korkeasti koulutetut eivät välttämättä kerro rokottamuudestaan, koska kaikki rokotekriittiset on leimattu follareiksi. T:IT-inssi (rokottamaton)

Vierailija
14/105 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukuisat kaverini, olemme kaikki 30-40v korkeakoulutettuja ja perheellisiä perustyyppejä.

Syynä kaikilla on se, että emme halua osallistua rokotetutkimukseen joka on näin kehnosti tehty. Olen itse osallistunut useampaan ihan oikeaan rokotetutkimukseen, niissä on aikuisten tarkkaan valvotulle testiryhmälle (mihin kuuluin) alettu testaamaan vasta 7-10 vuoden tutkimuskehityksen jälkeen. Nämä on lisäksi olleet oikeasti todella vaarallisiin tauteihin.

Mikäli korona olisi varallisuudestaan luokkaa ebola, lintuinfluenssa tms., ottaisin rokotteen. Samoin mikäli rokote olisi käynyt normaalin väh. 10 vuoden tutkimuksen läpi, voisin ottaa rokotteen. Kumpikaan näistä ei täyty, en näe syytä ottaa rokotetta.

Valehtelet niin että korvat heiluu. Itse olen keskiluokkainen akateeminen perheellinen ihminen, enkä tunne yhtä ainoaa rokotteesta kieltäytyjää. Ainoat tuntemani ovat amispohjaisia virologian ja epidemiologian asiantuntijoita, heh.

Vähän samantyyppinen robottivastaus, kuin ne "hoitajien" kirjoittelemat, joissa "hoitaja" kertoo, ettei tietenkään ota rokotetta, eivätkä työkaveritkaan juuri ole ottaneet ja sairaalassa ei ole ollenkaan näkynyt koronaa sairastavia. Nämä valhevastaukset tulevat aina näistä kahdesta porukasta, eli lääkäri/hoitajilta tai korkeasti koulutetuilta. Näillä pyritään vain saamaan tyhmemmät uskomaan siihen, että oikeasti älykkäät ja sairaiden kanssa työskentelevät eivät itsekään uskalla ottaa rokotetta. Sitten se ei niin älykäs taavetti saa vähän taustatukea itsepäiselle rokotteesta kieltäytymiselleen, kun kerran viisaat ja hoitsutkaan eivät rokotetta ota. Nämä jotenkin aina tunnistaa juuri tuosta "robottimaisuudesta".

Vierailija
15/105 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeasti koulutettu, työssäkäyvä kolmikymppinen sinkku mies, joka sitä mieltä, että "nuoret ja terveet ei tarvii rokotusta".

Vierailija
16/105 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtiotieteiden maisteri, asiantuntijatehtävässä sote-sektorilla, 50+. Asuu maalla, työskentelee etänä, on korona-aikana matkustellut vain kotimaassa ja majoittunut apartmenteissa, mökeissä ja teltassa (telttaretkeily ja kansallispuistot olivat tärkeä harrastus jo ennen korona-aikaa). Asuinpaikkakunnalla vain yksittäisiä koronatapauksia muutaman viikon välein, hoitaa siellä ruokaostokset, posti- ja kirjastoasiat. Lähimmässä kaupungissa käy noin kerran viikossa tai kahdessa tekemässä ostokset, joita kotipaikkakunnalta ei saa. Suuren osan hankinnoista ostaa verkosta.

Asuu tilavasti puolison kanssa. Harrastaa kulttuuria, tällä hetkellä pääasiassa elokuvien katsomista verkosta sekä lukemista. Liikkuu luonnossa, kotonakin on kuntopyörä ja soutulaite, kahvakuulia, jumppakuminauhoja ym. Viime keväänä osallistui netin kautta kansalaisopistojen liikuntatunneille, mutta koska oikeasti vihaa liikuntaa (pl. ulkona käveleminen) niin kurssit jäivät kesken.

Ei ota rokotetta ennen kuin on näyttöä, että ne tehoavat ja ettei niistä paljastu sivuvaikutuksia. Vain puoliso tietää tästä, muiden kanssa hän ei keskustele rokotteista. Toivoo, että puoskarilaki tulisi voimaan, inhoaa huuhaa-hoitoja ja niillä rahastavia, uskoo länsimaiseen lääketieteeseen mutta myös siihen, että lääketehtaidenkin tavoite on tehdä mahdollisimman paljon rahaa, ne ovat markkinataloutta siinä missä vaikkapa kosmetiikkateollisuuskin.

Kyseinen henkilö kirjoitti tämän kommentin.

Vierailija
17/105 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä viesti kertonee sinun älykkyydestäsi kaiken. ”Koska MINÄ en tunne niin ei voi olla!!1!1”. Uskotko kuitenkin esim. sellaisten sairauksien olemassaoloon mitä ei tuttavapiirissäsi ole, vai onko nekin hölynpölyä? Tiesitkö että useimmat ihmiset pääsevät tuollaisesta ”minä en näe sinua eli sinä et voi nähdä minua”-ajattelusta eroon jo taaperoiässä?

Vierailija
18/105 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, yli 80% suomalaista on saanut ainakin 1. rokotteen, ettei teitä niin monta ole edes "salassa". Omassa lähipiirissä ja töissä on kyllä esitelty niin paljon rokoteselfieitä ja keskusteltu haitoista, ettei ole vaikea arvioida, kuka on saanut rokotteen.

Rokoteselfiieitä... :D Hienoa kun rokotekin on  joku ylpeilyn aihe.

Vierailija
19/105 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niistä löytyy monenlaisia, aivan kuten rokotettujen joukosta.

Kuinka tyhmä on, joka tällaista kyselee?

Ap tehtailee tähän ketjuun kommentteja, joissa esiintyy eri kirjoittajana, ja keksii mahdollisimman hörhöjä ihmisiä saadakseen rokotteita ottamattomat näyttäytymään foliohattuina. Ilmoitin jo asiattomaksi, viimeinen niitti oli tuo sairas paska joka jälleen alkoi toivoa vieraiden ihmisten tuskallista kuolemaa.

Vierailija
20/105 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni, 35v perheellisiä professoreita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän