Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on omituisinta/ällöttävintä, mitä olet nähnyt julkisella paikalla?

Vierailija
18.10.2014 |

Itse näin keski-ikäisen parin lemmenleikeissä.

Kommentit (113)

Vierailija
21/113 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppo ripuloi keskelle katua

Vierailija
22/113 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

S

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/113 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
24/113 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 17:49"]

Tupakoivat odottajat ja äidit.

[/quote]

Mä olen nähnyt tupakoivan isän. :x

Vierailija
25/113 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavan ihmisen

Vierailija
26/113 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori pariskunta hommissa vastakaisella bussipysäkkillä, ihmisiä kulki ohi koko ajan ja ei se heitä hetkautanut, tekivät kaiken seisalteen. Siinä tuli sitten vaivaantunut olo bussia odottelessa.

Vierailija
27/113 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmän feministejä.

Vierailija
28/113 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peniksen

Vierailija
29/113 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita olette muutama nähneet. Mun kauhein näky on valoisassa yökerhotilassa mies, jonka runkkasi housut kintuissa. Häviää kirkkaasti noille muutamalle viestille. Kuinka ihmeessä joku pääsee irti noista ihan kamalista näkemistään asioista niin kuin tuo bussikolarikin. Ihan hirveää!

Vierailija
30/113 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malmin juna-aseman hississä hierottu paskaa reilulla kädellä nappeihin. Todella kuvottavaa.

Vierailija
31/113 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin joskus bussissa, ja mun taakse tuli pari tosi epäilyttävän näköstä tyyppiä. Sain heidän puheistaan selvää sen verran, et johonkin vieroitus/tukiryhmään olivat kai menossa... Sitten tuli yllättävän hiljaista pitkäksi aikaa, ja kun olivat jäämässä bussista, toinen kysyi toiselta: "mihin mä tän neulan oikeen laitan, jätänkö pystyyn tähän penkille?" toinen onneks sanoi, et jos nyt kuitenkin laitettas tänne roskiin.. Jotenkin jäi niin yököttävä olo tosta, että ihan mun takana on piikitetty. Ja voisko joku oikeesti olla niin ääliö, että jättäis neulan penkille pystyyn?

Vierailija
32/113 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisihmisen , joka luki bussissa av-palstan juttua tabletilla, otsikolla "olen feministi ja ajan tasa-arvoa".

Nolouden huipentuma oli tuo tosikon räikeä valhe.

Vierailija
33/113 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 tarkoittaa sitä että mobiililaitteella ei välttämättä näe kun 1 sivun. Ja sitten kun kommentoi jotain ja tämä on yleensä "2" pääsee toiselle sivulle.

Ole hyvä :)

Vierailija
34/113 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 21:40"]

Kerran näin erään naisen imettämässä vauvaansa puiston penkillä keskellä kirkasta päivää. Hyi saatana, meinasi oksennus lentää.

[/quote]

:D OT, jollain raukalla on TRAUMA! XD

Vierailija
35/113 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torin laidalla vanha mummeli pureskeli raakaa naudan ulkofilettä ja heitteli sitä lokeille ja samalla söi sitä itse. 

Vierailija
36/113 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porissa Pelke Hermanni leikkipuistossa kesällä v.95 sunnuntaina keskellä päivää homomiehet panemassa ihan avoimesti, katselin touhua kaverini kanssa puskan läpi. Ensin pani toista peräaukkoon ja ne voihki äänekkäästi, sitten se panija pyyhki hieman kait paskaantunutta munaansa ruohikkoon ja sit se toinen otti suihin tätä ruohikossa "puhdistettua" munaa suuhunsa. Onneks lapsiperheitä ei ollut paikalla ja lähdettiin pois kaverin kanssa, oltiin järkyttyneitä. Oltiin silloin 18v. (tyttöjä)

Joku erittäin humalainen keski-ikäinen nainen kyykkypissasi ruotsinlaivan siinä eteisessä, kun ihmiset jonotti pienessä tilassa laivan juuri tullessa rantaan. Lapsiperheitä paljon ihan vieressä katsomassa. Kusi virtasi ihmisten jaloille.

Vierailija
37/113 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa samassa pöydässä istunut äijä oksensi laukkuuni. Kiva oli kaivella lompakko sun muut sieltä. Saman baarin vessa oli myös kerran aivan veressä. Kalliossa juu.

Vierailija
38/113 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No omituisinta ehkä kun oli joku missikiertue jossain tavaratalossa. Räikeästi ja mauttomasti meikatut tytöt kävellä käpsytteli jollain lavalla bikinit päällä, vaikka lähin vesiputti oli kilometrien päässä eikä auringosta ollut tietoakaan. Ei millään pahalla, mutta se oli vaan todella kornia, ei voinut pidättää naurua kun ohi käveli. Mun lapsi katto niitä tyttöjä ja pillahti itkuun ja syynä oli kuulemma, että "tätit näytti niin pelottavilta".

Vierailija
39/113 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iäkkäämpi nainen, joka vaihtoi kehitysvammaiselle aikuiselle tyttärelleen (?) vaipat keskellä kirkasta päivää torilla, kaikki pystyivät näkemään tyttären intiimit paikat, kun hän makasi siinä paljaalla asfaltilla eikä äiti pitänyt mitään kiirettä ja kohteli tytärtään todella kovakouraisesti.

Vierailija
40/113 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadkillit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä